اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
marina

حلقة دراسية ترم تانى دور ابريل 2011

Recommended Posts

شكرا ياجماعة
اول 3 محاضرات من اسهل المحاضرات واجوبتهم كمان سهلة بس المحاضرات اللي بعد كده اصعب شوية
انتو وصلتو فين في المذاكرة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعة انا لسة فاتحة الثقافية من شوية بس معاكو حق اية الخامة دى اللة يعنا عليها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا قررت اذاكر من شرحك يا جورى لان الاجابات طويلة اوى ومحتاجة فهم وكمان حفظ ربنا يكرمك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صح نست اقول فى الجرايمر الدكتورة حلت سوال على phraseمن الامتحان اللى عطى لنا ورفعتة ورقة ححاول ارفع اجابتهم صح دكتورة الثقافية لغت سوال اكمل بتاع الوحدة الخامسة اللى فيتنقسم ممالك الانجلو ساكسون الى 4 ممالك وعلى العموم مش فارقة لان كدة كدة هو مقرر فى الترم الاول والسوال دا الدكتورة شاهيناز دايما تجيبة فى امتحاناتها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
نسيت اقوال دكتورة الثقافية مغرمة بسوال اكمل ودايما تجيبة وهو فى يونت 5 اول صفحة فى المحاضرة الخامسة وهى المكتوب تحت الصورة وهو استمر حكم السكسون لانجلترا 600 وهم اللى شكلوا اول نواة او بذور الثقافة والحدود واللغة فى انجلترا الحديثة والسوال قالت علية انة هام

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
4shared.com/file/_CY54L5u/translat_2jan_2010.html
translat 2jan 2010.docx

-------------------------------
4shared.com/file/cNK5zIjD/___2.html

المحاضرة الرابعة ترجمة 2.docx
-----------------
4shared.com/file/PBYw31Gu/_2___.html

امتحان الثقافية2 ترم تانى.docx
---------------------
4shared.com/file/3-BrqC_6/___.html

امتحان عربى ترم تانى.docx

ملفات مارينا عالفور شيرد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياجماعة الخيـــــــــــــــــر ممكن حد يقولنا امتحان اخر تيرم اللي هو يناير 2011 للترجمة تيرم تاني كان شكلوا ايـــــــــه
ومين اللي كان بيشرح الدكتورة اماني
وميرسي خالص ليكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صباح الفل يا الجورى مش عارفة واللة احنا كدة معانا ثقافية وعربى بس عازين ترجمة كمبرهنشن وياريت بالمرة جرامير لو هنتعبكم الكمبرهنشن دة مفيش اى اخبار عنه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش عارفة والله يا جورى يا ريت حد يفيدك

امتحان الكمبرهنشن 2حيبقى قطعة واحدة un seen

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
امتحان كمبهنشن 2 قطعة unseen بالاضافة كتابة بلجراف وغالبا من موضوع خدنة فى المحاضرات كلمات ضعها فى جمل يا جماعة انا رفعت لكم امتحان يناير للدول اعربية وكمان امتحان مصر اللى ممتحنهويش
ارجعوا للورق اللى رفعاة انا رفعة ورق كمبهنشن وجرايمر 2

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صح يا الجورى امتحان ترجمة يوليو 2010 دكتورة امانى هى اللى حطاة مش غيرها وهى اللى كانت بدرس المادة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الف الف شكر يا مارينا اولا علشان الرد ثانيا انا رجعت للامتحانات بتاعة الدول العربية واللى انتو ممتحنتهوش ومش موجودة الان وهو فعلا كان موجود قبل كدة بس الجورى جزاها اللة خيرا كانت منزلة امتحان عربى والثقافية والترجمة يوليو 2010 بس هوة دة اللى تقصديهم ومكنش فيهم كمبرهنشن وهم دول اللى حملتهم وملفاتك مش موجودة على الصفحة هنا الان رجعتلها واللة بحثت عنها فى كل الصفحات وفعلا حقيقى شكرا على الرد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا انا قصدى امتحانات الجرايمر 2 وكمبهنشن 2 ترم تانى دور يناير 2011 روحى للصفحات الاولنية فى الحلقة الدراسية انا رفعة 4 امتحانات 2 كمبهنشن الدول العربية ومصر يناير 2011 ونفس الحال للجرايمر 2

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعة انارفعت الامتحانات دا وكتير رفعها تانى على مواقع تانية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اللى فات دا لينك الجرايمر

استنى انا حادور على ورق الكمبهنشن وارفعة تانى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش عارفة اشكرك ازاى يامارينا ومعلش تعبتك معايا شكلك زهقتى منى معلش يارب تطلعى الاولى على الدفعة وشكر حار جدا اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىانك ردتى عليا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

وشكرا للجورى اللى تعباها دايما معايا ومردودلكم فى الامتحانات ان شاء اللة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا مفيش حاجة يا شخصية انا بس انا واثقة انى رافعهم ودورت وملقتهمش فاتهى لى انى مارفعتهمش الزهايمر فكنت حتتجن انا متاكدة انى رفعهنم ومش لاقيهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

وانا كمان دورت عليهم كتير وانت فعلا كنت رفعاهم قبل كدة وانا شوفتهم بس مفتحوش معايا وقتها لان الكمبيوتر كان عطلان ولما اتصلح ملقيهمش وشكرا ليكى وللجميع وانا متأكدة انكم كلكم متعاونين وعلى قدر كبير من العطاء ربنا يكرمكم وتحياتى للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ياجماعة فهموني ايه حكاية التيرم ده ارجوكم
الثقافية الحمدلله فهمنا اننا نذاكر بس من التطبيقات
طيب دلوقتي الترجمة اولا الدكتور اللي بيشرح المحاضرات التلفزيونية مختلف عن الدكتورة اللي بتشرح في الجامعة ديا حاجة
وبعد كده المحاضرات التلفزيونية مختلفة تماما عن المحاضرات المكتوبة
واكمان ايه الدكتور بيشرحلك مواضيع ولا فيه موضوع واحد في الكتاب وبيقولك انا المحاضرة ديا هشرح الوحدة رقم كذا وكيت من الكتاب وعمالة ادور في الكتاب من اوله لاخرو ومافيش حاجة من اللي بيشرحها موجودة بتاتا ده الكتاب في وادي والمحاضرات التلفزيونية في وادي والمكتوبة وادي تاني وواخيرا اكيد دكتورة المادة في وادي بعيد خلص عن كل الوديان ديا
وانا خلاص راسي لفيت وانفجرت

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وشكرا يمارينا على الملف اللي فيه الكلمات هو بتاع الاحداث اليومين دول ولا من قبل كده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا يامارينا وهحاول ابدا اذاكر من الاوراق ديا لحسن خلاص انا هنفجر

ولاء هو ايه اللي رفعتيه عن الترجمة لاني مش فاهمة مارينا قصدها ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الورق اللى انا جمعتة المحاضرة الرابعة اللى فية القطعة اللى كتبتها ولاء وفيها جمل ترجمة عطتها لهم الدكتور فى حلقة دراسية الترم اللى فات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.