اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
marina

حلقة دراسية ترم رابع دور ابريل 2011

Recommended Posts

هاى يا طلبة ترم رابع ياريت تشاركوا فى الحلقة الد
راسية لترم رابع علشان الكل يستفيد وياريت كل واحد يقولوا معة اية من المواد ومنتظرين مشاركتهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا مارينا علي الأمتحان

الأمتحان فوقني

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فينكم يا ترم رابع وفى حلقات المذكراة اتمنى تتبدوا تبدوا علشان الامتحانات خلاص قربت بالنجاح والتوفيق للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلااام عليكم ورحمة الله ..
marina أعتقد طلبة رابع معظم نشاطهم بالجروب عالفيس بس ياريت يكون النشاط مشترك ما بين هنا و هناك .. تحياتي للجميع و بالتوفييق ..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أورااق مهمة لمادة علم الصوتيات
..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا ايمى للعلم انا مش فى ترم رابع خالص بس انا بطلب من الطلبة تشترك علشان فى ناس بتحس ان الفيسبوك ممكن يضيع وقتهم او معندوهميش اشتراك على الفيسبوك عامة ربنا يوفق الجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

لا شكر على واجب مارينا و حتى لو مش في تيرم رابع .. تخصصنا مشترك ما بين جميع التيرمات و معظم المواد متصلة ببعضها يعني أكيد لازم نتشارك و نتعاون ^_^ الفيس ممكن يضيع الوقت فعلا لكن نصيحة لما يتقفل الدردشة بيكون كويس Smile خصوصا وقت المذاكرة
لو عندي أي شئ او اي معلومات خاصة بالتيرم هحاول اشاركها عالمنتدى و على صفحة المنتدى عالفيس كمان ..
بالتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا لكى ايمى هو انت ايام ما كنت فى ترم تانى دكتورة امانى كانت بتديك ترجمة 2 ولا دكتور محمود ياريت تجاوبنى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ممممممممم التيرم الثاااني على ما اتذكر كان دكتور محمود أمين .. بس فاكرة ان في محاضرة او اتنين في الأخر تم شرحهم من دكتورة اماني أو مش فاكرة كانت دكتورة مين بالضبط انا شفت المحاضرات قبل الإمتحان بيوم عالتلفزيون و كانو مراجعة و جات قطعة من القطع منهم .. وأفادوني كتير بجد .. حاولي تشوفي المحاضرات التلفزيونية هتفيدك كتير ان شاء الله ..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يعنى اللى حط الامتحان ساعتها الدكتورة دا ولا الدكتور محمود

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بصراحة مش عارفة مين الي حط الإمتحان Sad و اسفة للتاخير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا ابد ايمى شكرا لردك وميرسى على تعبك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.