اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
sweet_love

أمنية هامة

Recommended Posts

أتمنى من الزمايل اللى هيبقوا فى الترم التانى إن شاء الله أنا نتعاون من البداية وذلك لعدم تكرار أخطاء الترم الأول بحيث كل واحد يقدم اللى يقدر عليه فى مواد الترم التانى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

هو برده مش هيبقى فى حد فى الترم التانى و هبقى لوحدى زى الترم الأول طيب أنا حته بدور من بدرى المره دى يا رب أعتر فى أى حد يبقى معايا نشجع بعض

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ن شاء الله يا شيماء اخبر من اقبالهم بالجامعه من ترم تاني عن المنتدى وباذن الله تجدي لكِ زملاء وزميلات تقدري تتواصلي معهم.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

عفوا يا نفرتارى

و شكرا يا شيماء مقدما على الخدمة دى باين مفيش غير كده يا إما بقى انزل إعلانات فى التلفزيون أو مش أكمل علشان وضع لوحدى ده صعب أوى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اشتركت بالامس زميله لنا هنا .. الزميلة هناء واعتقد انها ترم تاني .. ولكنها تواجه صعوبه في استخدام المنتدى .. اتمنى تقدر تتواصل معنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

خليها تبعت لى على الخاص و انا إن شاء الله هخليها تتعامل معاه ببساطه وتتفاعل وشكرا لمجهودك وتعبك معايا و كل سنة و إنت طيبة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الشيماء أحمد كتب:
اشتركت بالامس زميله لنا هنا .. الزميلة هناء واعتقد انها ترم تاني .. ولكنها تواجه صعوبه في استخدام المنتدى .. اتمنى تقدر تتواصل معنا

اكثر مشكلة بتواجه الناس اللي بتسجل جديد من خلال ملاحظاتي هو ان الناس مش بتفتح ايميلها اللي سجلت بيه علشان تضغط علي اللينك اللي مرسل من المنتدي من اجل تفعيل العضويه
ودي غالبا بتواجه الناس اللي اول مرة تسجل في منتدي او خبرتها قليلة بالمنتديات
لكن علي العموم لو تعرفي ايميلها اللي استخدمته في التسجيل او حتي اسم المستخدم
ضعيه هنا او ارسليها لي في رساله علي الخاص وسوف اري ماهي المشكله واقوم بحلها بمشيئة الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
واحيان بعض الناس بستجل اسم المستخدم بحروف كابتل مثلا

وتنسي انه عند الدخول للمنتدي لابد من كتابه الاسم بحروف كابتل ايضا لانها استخدمتها في التسجيل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كما توقعت

الاخت هناء لم تضغط علي لتك تفعيل العضويه المرسل ا ليها من المنتدي

علي العموم انا حليت المشكله وفعلت عضويتها

وتقدر دلوقتي تدخل المنتدي

اسم الستخدم hana

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب ان شاء الله ابعت لها الان على الماسينجر اوف لاين .. بس بالنسبة لكلمة السر ما هي؟
اعتقد ان مشكلتها هي انها اول مرة تتعامل مع منتديات.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
[center]كلمة السر المفروض انها تكون فاكرها ولانها حاجه شخصيه

مش هقدر اضعها هنا علي العام

لكن اساليها و لوكانت نسيتها ضعي لي رد هنا

وسوف اقوم بارسالها لك في رساله علي الخاص

[/center]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخت شيماء

انا ايضاً تيرم ثاني وياريت نتعاون معاً ... وبانسبة لي ليس عندي حالياً برنامج محدد للدراسة ...... يا ريت نتواصل علشان نفيد بعض .

اخوك محمد فوزي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

إن شاء الله طبعا نتعاون و أنا لسه مش عندى برده أى برنامج بس ربنا يسهل بعد العيد أبدأ أقرى شوية و أعرف كل مادة و إيه اللى لازم أركز عليه و الخطوة دى عندى بتاخد تقريبا شهر و ربنا يسهل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

يا ريت يا جماعة من اللى طلعوا معايا فى الترم ده يكون فى تواصل بينا اكتر من كده لأنه الترم محتاج تعاون يعنى فى تمارين كتير مش محلولة فى الجرامر و كمان فى أجزاء كتير محتاجه ترجمة فى القراءة والفهم ومادة الترجمة يعنى التعاون غن شاء الله يعود بالنفع علينا و كمان بدل ما يسرقنا الوقت و نضغط فى الآخر و انا حطيتى إيميلى لو حد يحب يضيفنى بس يقول هو مين و شكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.