اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
waghelamar77

التسجيل مع الوكيل السعودى

Recommended Posts

انا زميلتكم فى الترم التانى والف مبروك نجاحنا جميعا
انا عندى مشكلة وعايزة مساعتدتكم المشكلة انى مقيمة فى السعودية وسجلت فى بداية التسجيل مع الوكيل السعودى وخلاص امتحنت الترم الاول فى السعودية
نيجى بقة للمشكلة
انى حبيت اغير مكان الامتحان فى القاهرة وطبعا هاتغير الوكيل وهايصبح مقر التسجيل القاهرة
المهم سالت على الاجراءات ومشيت ورا كلامهم واستر الموضوع اسبوع مماطلة
والدراسة هاتبدا خلاص هما فاتحولى حسابى طبعا وجيت ادفع المصاريف 1000 جنية لاقيتهم كاتبلى مصارفى 600 دولار لية معرفش مع انى مصرية وخلاص وقعت على اقرار التغير للوكيل
المهم انا فى دوامة معاهم
وعايزة مساعدتكم فى الى استلم المواد والمحاضرات لو سمحتم يبعتها لية عالشان اقدر اتابع معاكم
انا من قبل حملت من مكتبة المنتدى مواد التيرم التانى بس عايزة اعمل مقارنة واطمن انة مافيش تغير ولو فى تغير اعرفة عالشان اقدر ابتدى معاكو
لاحد مااالمماطلة منهم تنتهى اكون انا استفدت
وشكرا لمن يتكرم بمساعدتى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بالنسبة لموضوع الوكيل ... مش عارفة

يعنى انتى دلوقتى فى مصر و لا فى السعودية

لو انتى عايزة تغيرى الوكيل المفروض تجى مصر تسجلى من هنا

يعنى انا اعرف ناس كتير بتيجى تسجل فى مصر او تخلى حد يسجلها

و المواد العليمة كلها بما فيها الكتاب على الموقع يعنى مش هتحتاجى حاجة

بالنسبة للمنهج ممكن تدخلى قسم الترم الاول و التانى و تساليهم و تقارنى

و لو فى تغيير مفيش حد بيتأخر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا فى السعودية الان وان شاء الله هانزل مصر كمان شهرين وبالنسبة للاجراءات اخوية راح الكلية عالشان يسجلى من القاهرة ويدفع المصاريف قالولة لاااااااااااااا لازم تعمل خطاب نقل الوكالة الى مركز الجامعة فى القاهرة ودة الى انا عملتة فعلا بس المسالة فيها وقت طويل وانا عايزة ابدا معاكو مش عايزة استنى لاحد مايبعتوا الكتب بعد شهر ونصف
وعايزة بس مساعدة اى زميل او زميلة لية فى تيرم تانى يتكرموا ويدينوا المنهج كامل اعمل انا مقارنة مع الكتب الى حملتها من فترة من منتدنا المنار لانة خايفة لايكون فى تغير
فلو سمحتوا حد يساعدنى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا عملت بنصيحتكم ام مرام وكتبت نفس الموضوع فى تيرم تانى وان شاء الله الاقى حد يساعدنى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا والله كان نفسى اخدمك لكن أنا فى أعلام بس أوعدك أنى أسألك المنهج اتغير واللا زى ماهو بس لما أروح الجامعة يوم الجمعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وجه القمر كيف حالك ؟ علي فكرة الكتب هي هي دائما ومش بتتغير واللي بتتغير المحاضرات ودة تبعا لكل دكتور وسعات كتير بتلاقي لو نفس الدكتور بينزل نفس المحاضرات بتاعت الترم اللي قبله فلا تقلقي خير ان شاء الله ..انا كذلك معكي وبسجل كمان في مصر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا ياعمرو لمبادرتك للمساعدة
ازيك صن شاين انا الحمد لله بكل خير انتى اخبارك اية
انتى مسجلة من مصر وهاتقدرى تحضرى المحاضرات ولا لا
عموما اية رايكوا من اول التيرم نبدا التعارف على بعض عالشان من البداية نكون مع بعض
انا هاعمل موضوع تعارف طلبة تيرم تانى هناك فى قسم تيرم اول وتانى مستنية مشاركتك صن شاين وكل من معانا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.