اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
عمرو الشاعر

اللى عايز اى حاجه تخص الترم الاول

Recommended Posts

يا جماعه اللى عايز اى حاجه تخص الترم الاول يسيب سؤالو وانشاء الله هقدر افيدو انا عندى كل الحاجات المهمه اللى بتيجى فى الامتحانات وربنا يوفقكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا صديقى عمرو الشاعر
هو انا لازم احضر الفيديو كونفرنس وبصراحة انا مش عارفة ازاى هحصل على المحاضرات ومش عارفة نظام الدراسة والامتحانات ازاى
بجد انا قلقانة من قبل الدراسة
شكرا لك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ايه القلق ده كله لا متقلقيش خالص الموضوع بسيط جدا ومفيش اى مشاكل

أولا المحاضرات الفيديو كونفرس مش ضروريه يعنى مش هضيف اى شئ
ثانيا بالنسبة للمحاضرات أنشاء الله هيكون كل يوم جمعة فى محاضرات ولما الجدول ينزل هتعرفى مواعيد واماكن محاضراتك والمحاضرات بيتشرح فيها كل حاجه فى المنهج والدكاترة محترمين جدا يعنى ممكن تسألى الدكاترة عن أى سؤال خاص بالمنهج
ثالثا الامتحانات زى أى أمتحانات فى أى جامعه وعلى فكرة فى الجامعة ملخصات وتطبيقات لكل المواد وانا ذاكرت منها والامتحانات كلها مخرجتش منها
ولما الدراسة تبدأ انا تحت أمرك فى أى سؤال وربنا يوفقك أنشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صديقى عمرو انا مش من القاهرة وانا مقدمة فى فرع سوهاج
ومش هعرف احضر فى القاهرة والمتاح فيديو كونفرس
شكرا واسفة للاطالة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الفيديوكونفرس بينزل جدول بمحاضراته فى القاهرة وبتكون قبل الامتحان بشهر تقريبا عندنا فى القاهرة والمعلومه دى أنا متأكد منها لكن الأقاليم معنديش خلفيه لكن عموما لو عرفت أى حاجه أقولك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
على فكرة فى مواضيع مهمة جدا أنا نزلتها خاصة بكلية الاعلام سواء عن الاذاعه والتليفزيون او الصحافه او العلاقات العامة وهتساعدك جدا فى الدراسة أقريها وأكيد هتستفادى منها جدا خصوصا أنك هتاخدى مواد فى الترم الاول عن مقدمة فى الصحافه ومقدمة فى العلاقات العامة ومقدمة فى الفنون الاذاعية والسمعبصرية وربنا يوفقك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لو سمحت انا عندى سؤال المحاضرات الى بيقولها الدكاتره فى محاضرات يوم الجمعه هى نفسها المحاضرات الى موجوده على موقع الجامعة . وشكراً

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
المحاضرات اللى على الويب سايد تقريبا بتكون نفس المحاضرات اللى فى الجامعه بس الاختلاف ان فى حاجات بتكون مستبعده انها تيجى فى الامتحانات وده بيعرفوا اللى بيحضر بس

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صباح الخير يا جماعه انا عايز اعرف لو حد ممكن يقولى اجييب المحاضرات ازاى او التطبيقات او لو فى اى ملخصات ل 1 : مقدمه فى الصحافه
2: مقدمه فى الفنون الاذاعيه والسمعبصريه
3:مقدمه فى الاعلان
4 :مقدمه فى العلاقات العامه
5 : ماده اعلاميه بلغيه اجنبيه
الامتحان يوم 29 وانا محضرتش اى حاجه اخوكوم ميييح فا لو حد ممكن يساعدنى بلييييز

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.