اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
sweet_love

فرصة للتعارف لطلبة الخارج

Recommended Posts

nour010 كتب:

flower قولها يامحمد فى حد مبيقعدشى على الفيس ازاى يابنتى دا الحاجه الوحيده الاى بتضيع الوقت عشان منحسش بملل

والله كان ادماان عندي الفيس والتويتر بس بعدين بطلت عشان  بيضيع وقتي اووي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ايه النور الكتير ده الكهربا مية فل وعشرة اهي امال ايه الاشاعات الي بنسمعها دي ههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
nour010 كتب:

حضرى الطبق بتاعى انا جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى ok

هههههههههههههههه حاالا يانووور عنياا انتتي

حبيبه قلبى ياساسو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اقتباس :
مين قال هرش ايه ده في جرب هنا ولا اييييههه  noo 

بلاش التقل ده يا محمد ههههههههههههه مش وقتووو عشان منامش منكووو

ههههههههههههههههههههههههه .. مش حوار تقل والله ابدا بس انا اصلا كلام المنتديات ده مابيكلش معايا خااالص انا علاشانكم بس يعني

انا للأسف في مرحلت الإدمان دي بتاعت السوشيال ميديا .. بس انت قدرتي تبعيدي كده خاالص SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههههههههههههههه .. اكيد في نفس الموضوع الشائك الخطير الي بيهدد امن الوطن الي انا لسا معرفتوش SmileSmileSmile

علعموم انا مش محتاج طياره .. قطر دي اخر الشارع .. هملا بنزين بس فالعربيه و ابقا عندك يكون المحشي برد شويه .. انا بحبه بارد اصلا : Smile

هههههههههههههههههههه هوو بعيينوو والله ههههههههههههههههههه وشوية وهتحدفني فالحلة كمان من كتر ما انا مش راضيه هههههههههههههههههههههههه

فعلا ده انت هنا جنبي .. خلاص اشطة هستنااك وهو بارد بيبقى فيه طعم وهو سخن مش بحس بطعمو بفضل اتوحوح وخلاص هههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ايه النور الكتير ده الكهربا مية فل وعشرة اهي امال ايه الاشاعات الي بنسمعها دي ههههههههههههههههههههههههههه

خلاث هغير اسمى ياستى  اختاريلى اسم بقى يليق عليا ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههه .. مش حوار تقل والله ابدا بس انا اصلا كلام المنتديات ده مابيكلش معايا خااالص انا علاشانكم بس يعني

انا للأسف في مرحلت الإدمان دي بتاعت السوشيال ميديا .. بس انت قدرتي تبعيدي كده خاالص SmileSmile

وانا والله عمرو ماكل معايا ده المنتدى الوحيد وعشانكو بردو 
ههههههههههههههههه ربنا يشفيييكك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:

اكيد هختار نور بردو عشان تفضلي منورانا كده على طوول

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بعدين ده مش اي منتدى يعني ده منتدى تعليمي يعني الناس المفروض دخلا جد علشان تتعلم و تتثقف فده بيخلي الكلام اصعب  Laughing  Laughing  hola hola  hola hola  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
بعدين ده مش اي منتدى يعني ده منتدى تعليمي يعني الناس المفروض دخلا جد علشان تتعلم و تتثقف فده بيخلي الكلام اصعب  Laughing  Laughing  hola hola  hola hola  hola hola  hola hola

ده على اساس انك بتتثقف دلوقتي هههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
nour010 كتب:

اكيد هختار نور بردو عشان تفضلي منورانا كده على طوول

ربنا يخليكى يااحلى ساره فى الدنيا بجد اول مره اخد على حد كده واول مره احب ادخل منتدى كده بسببك انتى ومحمد ربنا يديم صدقتنا دى يلا قولو امييييييييييييييييييييييييين flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
طبعاااااااااا ده احلى تثقف ... هوا في كده  hola hola  hola hola

هههههههههههههههههههههههههههههه Laughing  Laughing  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهم حااجه لو فكرتي ترجعي للسوشيال ميديا ولا حاجه ابقي قوليلنا بس نعملك حفلة ترحيب ولا حاجه Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
معلشى بقى ياجماعه هستاذنكو عشان اقوم انام عندى شغل بكره وانتو عارفين شغل الحكومه اى تاخير غياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب هتوحشونى قووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى ابقى ياساسو ابعتيلى مسدج هتدخلى الستعه كام بكره عشان ادخل معاكى باى باى يا محمد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
اهم حااجه لو فكرتي ترجعي للسوشيال ميديا ولا حاجه ابقي قوليلنا بس نعملك حفلة ترحيب ولا حاجه Smile

لا ياعم ما صدقت توبت الى الله هههههههههههههههههههههههههههه
اعمل انت بس 200 مساهمة وانا هعملك حفلة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
معلشى بقى ياجماعه هستاذنكو عشان اقوم انام عندى شغل بكره وانتو عارفين شغل الحكومه اى تاخير غياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب هتوحشونى قووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى ابقى ياساسو ابعتيلى مسدج هتدخلى الستعه كام بكره عشان ادخل معاكى باى باى يا محمد

هتوحشيني يانوني خدي بالك من نفسك
واوك هبعتلك ياقلبي  flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:

اتفضلي يا نورهان ربنا معاكي .. و تصبحي علي الف خيير Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
nour010 كتب:

اتفضلي يا نورهان ربنا معاكي .. و تصبحي علي الف خيير Smile

وانت من اهل الخير يامحمد سلااااااااااااااااااااااااااااااااااامو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محمد انت قدمت للتيرم الجديد ولا لسه
وبتقدم من مصر ولا السعودية ؟
( حاجه فالتعليم اهوو عشان متقولوش ضيعنا هدف المنتدى واخديين بالكوو )

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
محمد انت قدمت للتيرم الجديد ولا لسه
وبتقدم من مصر ولا السعودية ؟
( حاجه فالتعليم اهوو عشان متقولوش ضيعنا هدف المنتدى واخديين بالكوو )

ههههههههههههههههههههههه ايوا صح هدف المنتدى الأسمى SmileSmile

لأ والله لسا مقدمتش
لأ بقدم من مصر و قبل الأمتحانات بدفع هنا علشان امتحن في السعوديه Smile

اجابه وضحا اهو و مفهاش اي نوع من انواع التعارف علشان المنتدى بس  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههه ايوا صح هدف المنتدى الأسمى SmileSmile

لأ والله لسا مقدمتش
لأ بقدم من مصر و قبل الأمتحانات بدفع هنا علشان امتحن في السعوديه Smile

اجابه وضحا اهو و مفهاش اي نوع من انواع التعارف علشان المنتدى بس  Laughing

هههههههههههههههه ايووون
يااه يعني مش بس نفس الميول ده نفس الوضع كمان هههههههههههههههههه
انا كمان بعمل كده كان ابن خالي هيروح يقدملي بس قالي الظروف مش تمام عند الجامعة هستنى يومين كمان ولا حاجه
عندكو بتدفعو كام تحويل الامتحان انا بدفع 3700

اسئلة واجابات اهيي دراسية بحتته هههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههه ايووون
يااه يعني مش بس نفس الميول ده نفس الوضع كمان هههههههههههههههههه
انا كمان بعمل كده كان ابن خالي هيروح يقدملي بس قالي الظروف مش تمام عند الجامعة هستنى يومين كمان ولا حاجه
عندكو بتدفعو كام تحويل الامتحان انا بدفع 3700

اسئلة واجابات اهيي دراسية بحتته هههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههه .. طب كويش التشابه حلو مفيش كلام SmileSmile

اها انا بردو هقدم ممكن بكره او بعده .. حد تبعنا بيقدم من هناك

انا بدفع 3300 تقريبا او 3400 .... بتهيألي الفرق ده ممكن يكون فرق العمله ولا ايه

اهو بنتكلم في العمله يعني نشاط اقتصادي علشان المنتدى بردو SmileSmile  .... اهم حاجه الموضوع الي بنتكلم فيه ده تبع قسم ايه .. لو اعلام يبقا اقدم استقلتي بسرعه SmileSmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههههه .. طب كويش التشابه حلو مفيش كلام SmileSmile

اها انا بردو هقدم ممكن بكره او بعده .. حد تبعنا بيقدم من هناك

انا بدفع 3300 تقريبا او 3400 .... بتهيألي الفرق ده ممكن يكون فرق العمله ولا ايه

اهو بنتكلم في العمله يعني نشاط اقتصادي علشان المنتدى بردو SmileSmile  .... اهم حاجه الموضوع الي بنتكلم فيه ده تبع قسم ايه .. لو اعلام يبقا اقدم استقلتي بسرعه SmileSmileSmile

ههههههههههههههههههههه حلو جدا

لا مظنش ان فرق العملة بيكون كبيرة كده ال 100 ريال سعودي بتساوي 98 ريال قطري تقريبا 

هههههههههههههههههههههههههههههههههه شفتووو بنشجع كل المجالات 
تقدم استقالتك ليه بسس خليك المساعد بتااعي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههه حلو جدا

لا مظنش ان فرق العملة بيكون كبيرة كده ال 100 ريال سعودي بتساوي 98 ريال قطري تقريبا 

هههههههههههههههههههههههههههههههههه شفتووو بنشجع كل المجالات 
تقدم استقالتك ليه بسس خليك المساعد بتااعي

ههههههههههههههههههههههههههههههههه ممكن العدد اقل عندكم بقا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. ايوا عملين نشاط في كل المجالات فعلا SmileSmile

يا بااشه احنى نفديكي برقابنه ... بس الفكره ان لو ده قسم اعلام هنتطرد احنى الأتنين SmileSmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههههههه ممكن العدد اقل عندكم بقا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. ايوا عملين نشاط في كل المجالات فعلا SmileSmile

يا بااشه احنى نفديكي برقابنه ... بس الفكره ان لو ده قسم اعلام هنتطرد احنى الأتنين SmileSmileSmile

او ممكن بينصبوا علينا عادي يعني ههههههههههههههههههههههههههههه

بالضبط كده ههههههههههههههههههههه Smile 

فدييتك يامحمد والله .. ههههههههههههههههههههه لا لا مش اعلام ده قسم اسمو طلابنا فالخارج يعني انا وانت واي حد مش فالخارج هيتطرد هههههههههههههههههههه ده المكان القانوني الوحيد لينااا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
او ممكن بينصبوا علينا عادي يعني ههههههههههههههههههههههههههههه

بالضبط كده ههههههههههههههههههههه Smile 

فدييتك يامحمد والله .. ههههههههههههههههههههه لا لا مش اعلام ده قسم اسمو طلابنا فالخارج يعني انا وانت واي حد مش فالخارج هيتطرد هههههههههههههههههههه ده المكان القانوني الوحيد لينااا

هههههههههههههههههههههههههههههههه .. لأ مازنش ان شاء الله

تسلميلي يارب
طب الحمد لله ان احنى كده قانوني ... ياخوفي بس يجي مشرف القسم يقولك نشوف وشكو بخير SmileSmileSmile

علعموم كلها 50 مساهمه ان شاء الله .... ولو حد كلمنا انا هرفع الموضوع للإداره يشيلو عني حوار المساهمات دي حاجه مستفزه Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههههههههههههه .. لأ مازنش ان شاء الله

تسلميلي يارب
طب الحمد لله ان احنى كده قانوني ... ياخوفي بس يجي مشرف القسم يقولك نشوف وشكو بخير SmileSmileSmile

علعموم كلها 50 مساهمه ان شاء الله .... ولو حد كلمنا انا هرفع الموضوع للإداره يشيلو عني حوار المساهمات دي حاجه مستفزه Smile

هههههههههههههههه 

ربنا يسلمك من كل شر يارب
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طب لم حاجاتك عشان لما نتطرد مناخدش وقت نلم حاجتنا نطلع بكرامتنا بسرعه وانت شد حيلك ياعم خمسيين كتير هههههههههههههههههههههههه او اعمل تظلم  Laughing  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههه 

ربنا يسلمك من كل شر يارب
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طب لم حاجاتك عشان لما نتطرد مناخدش وقت نلم حاجتنا نطلع بكرامتنا بسرعه وانت شد حيلك ياعم خمسيين كتير هههههههههههههههههههههههه او اعمل تظلم  Laughing  Laughing

هههههههههههههههههههههههههههه .. انا حاجتي جاهزه الحمد لله و واقف علي الباب اهو SmileSmileSmile

ههههههههههه اعمل ايه طيب انا تعبت معاهم ... والله المفرود يعملولي خصم انا مظبطهم في التفاعل SmileSmile hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههههههههه .. انا حاجتي جاهزه الحمد لله و واقف علي الباب اهو SmileSmileSmile

ههههههههههه اعمل ايه طيب انا تعبت معاهم ... والله المفرود يعملولي خصم انا مظبطهم في التفاعل SmileSmile hola hola

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اتااخر كده خدني جنبك على الباب ههههههههههههههههه

هههههههههههههههههه اه المفروض بصراحة ده انت تعبان وشقيان طول اليوم هنااا  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اتااخر كده خدني جنبك على الباب ههههههههههههههههه

هههههههههههههههههه اه المفروض بصراحة ده انت تعبان وشقيان طول اليوم هنااا  Laughing

هههههههههههههههههههههههههههههههه .. اتفضلي يا سلام .. الباب كله ليكي والله Smile hola hola  hola hola

هههههههههههههههههههههههه علي يدك اهو ده انا صاحي واكل شارب نايم في المنتدى ينفع كده Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههههههههههههه .. اتفضلي يا سلام .. الباب كله ليكي والله Smile hola hola  hola hola

هههههههههههههههههههههههه علي يدك اهو ده انا صاحي واكل شارب نايم في المنتدى ينفع كده Smile

اه ياندل كلوو ليا عشان انا اتطرد وانت تستخبى ههههههههههههههههههههههه تعالا هنا يا جبان جنبي 

هههههههههههههههههه لا بصراحه عندك حق حتى مبهدل المنتدى بالاكل وانا شغاله امسح واكنس وراااك ههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
اه ياندل كلوو ليا عشان انا اتطرد وانت تستخبى ههههههههههههههههههههههه تعالا هنا يا جبان جنبي 

هههههههههههههههههه لا بصراحه عندك حق حتى مبهدل المنتدى بالاكل وانا شغاله امسح واكنس وراااك ههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دايما فهماني غلط كده SmileSmile.... خلاص هقف جنبك اهو  Smile

هههههههههههههههههههههههههههههههههه ... لأ يا شيخه متقوليش كده الله يعزك .. انت متعمليش حاجه و انا هنضف مطرحي SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دايما فهماني غلط كده SmileSmile.... خلاص هقف جنبك اهو  Smile

هههههههههههههههههههههههههههههههههه ... لأ يا شيخه متقوليش كده الله يعزك .. انت متعمليش حاجه و انا هنضف مطرحي SmileSmile

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايوا كده اتضبط

اه نظف ياخويا عشان لو متطردناش بسبب الدوشة هنطرد بسبب البهدله ههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايوا كده اتضبط

اه نظف ياخويا عشان لو متطردناش بسبب الدوشة هنطرد بسبب البهدله ههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لأ مش بهدله اوي يعني .. انا اصلا مش بابهدل الدنيا و انا باكل .. ده ده كلو بسبب طبيخك بقا و انا ساكت SmileSmile hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لأ مش بهدله اوي يعني .. انا اصلا مش بابهدل الدنيا و انا باكل .. ده ده كلو بسبب طبيخك بقا و انا ساكت SmileSmile hola hola  hola hola

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مش بقولك ندل
بتسلمني تسليم اهاالي على طول ههههههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مش بقولك ندل
بتسلمني تسليم اهاالي على طول ههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. مانت قاعده تزوقي فيا بقالك ساعه SmileSmileSmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. مانت قاعده تزوقي فيا بقالك ساعه SmileSmileSmileSmile

اخص عليك .. زحلت انا اهو زحلت اوي  Emo9  Emo9  Emo9

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
اخص عليك .. زحلت انا اهو زحلت اوي  Emo9  Emo9  Emo9

لأ منقدرش احنى علي زحلك والله SmileSmile

خلاص منغير متزيقي ولا ازقك خلينا واقفين علباب هادين SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

لأ منقدرش احنى علي زحلك والله SmileSmile

خلاص منغير متزيقي ولا ازقك خلينا واقفين علباب هادين SmileSmile

هههههههههههههههههههه مستعجلين عالطرد اوووي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:

اصل الطرد جاي جاي يعني ... مفيش حد بيعمل في منتدى الي احنى عاملينه ده SmileSmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Evil محدش يقف على الباب  كده .....اخبار االمحشى ..لسه مكلتوشى وﻻ  ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
اعلامية قيد التنفيذ كتب:

اصل الطرد جاي جاي يعني ... مفيش حد بيعمل في منتدى الي احنى عاملينه ده SmileSmileSmile

عملنا ايه يعني ولا اي حاجه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.