اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
hend nga

استفسار عن سي دي لطلبة الخارج

Recommended Posts

يار يت حد يجاوب عن استفسارى يا شباب كل المحاضرات اللى على صفحتى قديمة ومختلفة عن المحاضرات اللى على قناة الجامعة

فى الدكاترة والموضوعات كله مختلف لو ارسلت فى طلب السي ديهات من مكتب الجامعة يا ترى هيبعتولى المحاضرات

الجديدة ولا القديمة وهل تأخذ وقت لو فيه احد من طلبة الخارج قام بذلك يا ريت يبلغنى

مقدما على التفاعل مع الموضوع لكن بجد انا لى حوالى شهر ونص حاسة انى

مش بذاكر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم

طب هو أنتي سجلتي في القاهرة ولا عن طريق الوكيل في البلد اللي أنتي فيها؟ لو في وكيل في البلد اللي أنتي فيها مش يبقى أسهل لو اتصلتي بيهم؟ أنا مش عارفة، أنا بس بفكر معاكي بصوت عالي وبقترح. ربنا يوفقك ويوفقنا جميعاً

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا سجلت عند الوكيل والأتصال به سهل جدا انا عايزة اعرف لو ارسلت فى طلب السي دي

هتكون المحاضرات الجديدة ولا القديمة لأنى واثقة لما اسأل الوكيل هيرد برد المعتاد كل المعلومات موجودة على صفحتك الدراسية لو حبتى تسألى راسلى الجامعة على صفحتك وانتى تعرفى الأجابة

والجامعة لا ترد

فعشان كدة قلت اسأل اللى فى الخارج يمكن فى حد مر بحالة زى كدة ويعرف يجاوبنى

بس خلالالالالالالالالالالالالالالالاص

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بقولك إيه يا ستار، مش يمكن الحاجات اللي على قناة الجامعة هي اللي قديمة؟ يعني أتأكدي إن الدكاترة اللي سجلوا محاضرات التليفزيون هما الجداد؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لالالالالالالالالالالا عزيزتى انا متأكدة ان المحاضرات اللى عندى هى اللى قديمة لأنى متابعة قناة

الجامعة من الترم الماضى بجد ربنا يستر دكتور الترجمة اليوم احبطنى

بيتكلم عن موضوعات غير موجودة فى الكتاب الفائدة الوحيدة اللى طلعت بيها انه بيشرح الترجمة

من عربى الى انجليزى موازى لشرحه ترجمة انجليزى عربى وليس كالمحاضرات اللى عندى لا يشرح غير الترجمة من انجليزى لعربى فقط

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طب يا ريت لو حد جرب إنه يطلب من الجامعة سيديهات وبعتوهاله يرد على ستار، ربنا يسهل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم

اعتقد انك تقصدي السيديهات التكميلية لكل مادة ..ودي لازم تطلبيها ..ودة دور الوكيل يا هند بس اعتقد انه ممكن يتاخر عليكي والافضل انك لو عندك حد يبعتلك من هناك اسرع ..انما موضوع الجديد والقديم مش هاعرف افيدك فيه .لان نفسي تايهة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اشكرك sun انا سأرسل فى طلبهم من الوكيل وربنا يسهل

ويسترها معايا فى الترم ده انا قربت اندم على رجوعى لموضوع التعليم وتعبه ومشاكله

ما علينا ...................! اشكرك على اهتمامك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هل يمكنني الحصول علي سي دي عن الدراسة الجامعية وبعض التعريف عن الدراسة عن بعد في كليات الاعلام بجامعة القاهرة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Star. H كتب:
اشكرك sun انا سأرسل فى طلبهم من الوكيل وربنا يسهل

ويسترها معايا فى الترم ده انا قربت اندم على رجوعى لموضوع التعليم وتعبه ومشاكله

ما علينا ...................! اشكرك على اهتمامك

ليه سرعة الإحباط ديه ... أنا مش شايف أسهل من الدراسة المفتوحة ... دي أولاً ...

ثانياً: طالب الدراسة المفتوحة المفترض أنه يكون عنده من الطموحات والأهداف ما تجعله أقوى من أي مشكلات بسيطة ...

للتغلب على مشاكلتك ... حاولي تسجلي محاضرات التلفزيون طالما انتي حاسة انها قديمة ...

وبعدين المرجع الأساسي ليكي هو الكتاب قارنية بأي المحاضرات أنسب ... محاضرات السي دي أم محاضرات التلفزيون (لأن ممكن برضه محاضرات التلفزيون بتكون مسجلة أو قديمة) ...

لكي التحية وخالص التقدير ... بسي شدي حيلك شويه وبلاش اليأس من البداية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محاضرات التليفزيون مهمه جدا ودى عشان الناس اللى مشغوله ومبتحضرش او اللى فى الخارج والصفحه الشخصيه للطالب عليها كل حاجه محاضرات وتطبيقات وامتحانات وتدريبات وكل شئ وبرغم انى كنت بحضر كل المحاضرات اللا انى كنت بهتم جدا بمحاضرات التليفزيون وكنت بذاكر من الملخصات اللى على صفحتى الشخصيه والحمد لله جبت تقدير عالى ودى نصيحه للجميع وربنا يوفقكو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكراً على تشجيعك ياعمور ...

وربنا يوفقك اللهم آمين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.