اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
رحاب

لاللتعصب !!!!أنا مش هشجع كورة تاني

Recommended Posts

خلص الكلام

كنت بحب أشوف الكوره بعد اللي حصل إمبارح كرهتها
هوه إحنا ليه زعلنا من اللي حصلنا في السودان مهو إحنا بنقطع في بعضينا
أهلي وإسماعيلي زمالك ومصري كلهم قطعوا في بعضهم إمبارح امال لو كان كاس عالم كنا عملنا ايه
لما زعلنا من اللي حصل في السودان من الجزائرييين طلعوا الجماهير من كل المحافظات وقالوا هنشجع بحب فين الكلام ده حراااااام والله كل المحبوسين والمصابين أعمارهم مابين 16 -19حتى الكوره يا ناس........

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
رحاب كتب:
خلص الكلام

كنت بحب أشوف الكوره بعد اللي حصل إمبارح كرهتها
هوه إحنا ليه زعلنا من اللي حصلنا في السودان مهو إحنا بنقطع في بعضينا
أهلي وإسماعيلي زمالك ومصري كلهم قطعوا في بعضهم إمبارح امال لو كان كاس عالم كنا عملنا ايه
لما زعلنا من اللي حصل في السودان من الجزائرييين طلعوا الجماهير من كل المحافظات وقالوا هنشجع بحب فين الكلام ده حراااااام والله كل المحبوسين والمصابين أعمارهم مابين 16 -19حتى الكوره يا ناس........

عندك حق،حاجة تكسف وعيب والله...وبعدين نقول تغيير وديمقراطية وعايزين نعمل مش عارفة إيه، إحنا شعب ما ينفعش معاه غير الحكم الفرعوني...إيه التفاهة اللي بقينا فيها دي! معقولة، ونشتم في الحضري وبعدين نرفع تسعمية سما لما يصد كام جون كانوا حيهزأونا قدام العالم...يا ماما ده أحنا مالناش خير في بعض، مطلوب منا نتطور ونتقدم إزاي بس يا ربي...حسبي الله ونعم الوكيل...ده كله مخطط معمول لمسح مخ الشعب والله والشعب بسم الله ما شاء الله هو اللي بينفذ الخطة بحزافيرها ضد نفسه noo

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا الحقيقة مش عارف إنتي تقصدي إيه يا رحاب ؟ هو أيه إللي حصل في ماتش الأهلي

والإسماعيلي ؟ أنا شفت الماتش كله من أوله لأخره وعلى ما أذكر يعني إن ماحصلش مشاكل في

المباراة .. أما بالنسبة للجمهور ... فأنا بقولها ياجماعة إن مش الجمهور هو السبب في التعصب

ولكن السبب هم القائمين على الإعلام سواء المرئي أو المقروء أو المسموع .. يعني مثلاً هناك ناقد

مصري كبير إسمه محمود معروف خرج على الناس في مقاله اليومي يتحدث عن ماذا هل تعرفوا

؟ إنه يتحدث عن الكلب الذي كان يحمله اللاعب أحمد حسن في الإعلان التليفزيوني وكيف أن

الكلب كان لونه أبيض أي أنها كانت رسالة موجهة لجمهور الزمالك ؟؟!! وإن أحمد حسن كان

يقصد الإساءة إلى نادي الزمالك !!! شوفتوا إنتوا تفاهة وعصبية أكتر من كدة ؟ طيب لو فرضنا

إن أحمد حسن كان يقصد ذلك فهل من مصلحة المعلن أن يخسر جمهور كبير مثل جمهور

الزمالك؟؟ ياجماعة بجد هو لا هو مخطط ولا إحنا بنعرف نخطط ولا حاجة .. الموضوع كله إن

المسؤلية بقت في يد ناس مش قدها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لو متابع يا أخ أمنحوتب كنت شفت جمهور الإسماعيلي وهو بيكسر كراسي اللإستاد قدام الظباط وطبعا دي ردت فعل للي حصلهم وهمه جايين من الإسماعيليه جمهور الأهلي وقفهم في ميدان رابعة العدويه وقطعهوم أنا أساسا أهلاويه وقبل كل ده مصريه وبحب الكوره ونفسي نرتقي بأنفسنا في كل حاجه بدل ما ندور على التغيير في وزاره ولا حكومه نغير نفسنا الأول ده جيم مش حرب يا ريتنا نعمل كده عشان القضيه الفلسطينية بدل ما احنا بنغذي شباب زي الورد بالحقد عشان يروح يفرخ كبته في اخواته ..........حسبي الله ونعم الوكيل.....

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بصراحة المعلومة دي جديدة .. أنا ماشفتش جماهير الإسماعيلي وهي بتكسر الإستاد .. يمكن ده

ظهر على قناة غير إللي كنت بتفرج عليها .. بس في سؤال مهم ؟ لو فعلاً كان جمهور الأهلي ضرب

جمهور الإسماعيلي في ميدان رابعة العدوية طب هو الإستاد ماله ؟ بيكسروا كراسيه ليه ؟

وفين الشرطة إللي المفروض تمسك جماهير الأهلي الممُغتصبة وتحطها في الزنزانة ؟

بس في الآخر برضوا أرجع وأقول إن الإعلام له يد في ذلك التعصب . وشكراً على موضوعك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا متفقة مع حمدي إن الرياضة أخلاق ومع رحاب إن مش معقولة المستوى اللي وصلناله وبرضه متفقة مع أمنحتب إن الإعلام له يد في تسخين الأمور الله ينور ولا سخان أوليمبيك.

عارف يا أمنحتب، المشكلة كمان إننا بسم الله ما شاء الله شعب بيسخن في ثواني، وده طبعاً من الجهل والفقر وإن الناس بتلهي نفسها في حاجة تفرغ فيها شحنات الغضب والإحباط وكل المشاكل اللي مش عارفين يحلوها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياداليا إنتي موافقة على كلام حمدي إن الرياضة أخلاق ... ماشي بس شوفي بعد الكلمة عامل ايه ؟؟!!

HAMDY كتب:

الرياضه اخلاق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
amonhoteb كتب:
ياداليا إنتي موافقة على كلام حمدي إن الرياضة أخلاق ... ماشي بس شوفي بعد الكلمة عامل ايه ؟؟!!

HAMDY كتب:

الرياضه اخلاق

لا مخدش بالي من دي بجد! Rolling Eyes

بس أنت فاهم أنا أقصد إيه ?

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
amonhoteb كتب:
طبعاً فاهم ... ده إنت أخ

أنا أخ؟ ShockedShockedShockedShocked

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا ياداليا أنا بقول لـ حمدي يعني

أما إنتي أحلى أخت

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.