اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
sun_shine

لا بجد زودوها!!! تاخر ظهور النتيجة

Recommended Posts

معايا يا جماعة ان بتوع المركز زودوها شوية ؟؟ يعني النهاردة التاريخ 29 من الشهر ولا خبر عن النتيجة علي الموقع ؟؟؟ لا وياريت كدة وبس لا كل شوية بيسعفونا بخبرية علي الصفحة الرئيسية كلمات تخض( مبروك اعلان نتيجة ...نتائج ....).يا جماعة حرررررام بيلعبوا باعصابنا والله :x :x

NoNoNo

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عندك حق، أنا بعتلهم رسالة النهاردة أسأل على النتيجة وكتر خيرهم ردوا وقالوا نهاية الأسبوع

بس برضه المفروض يعبرونا على الصفحة الرئيسية. ربنا يسهل وبالتوفيق لينا جميعاً يا رب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخيرا حد غيري قلق

والله انا كنت فاكر ان النتيجة بتاعتي انا بس الي مظهرتش

احمدك يارب

هما من ناحية زودوها زودوها اوووووووي
ولازم ناخد وقفة
بس انا مش هابقي معاكوا

لاني هابقي قاعد قدام الموقع منتظر النتيجة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
dalia كتب:
عندك حق، أنا بعتلهم رسالة النهاردة أسأل على النتيجة وكتر خيرهم ردوا وقالوا نهاية الأسبوع

بس برضه المفروض يعبرونا على الصفحة الرئيسية. ربنا يسهل وبالتوفيق لينا جميعاً يا رب

اميييين يا داليا

طيب طمنتينا يا داليا بجد ببارقة امل ان اساسا لسة فاكرين انهم ماطلعوش النتيجة ...بس غريبة بيردوا علي المسجات !!!

هههههه لا كلنا قلقانين يا احمد لان الحكاية زادت عن حدها ومبقتش تطمن Evil
من رايك ممكن نعمل عليهم انقلاب ولا ايه اللي ينفع في الحالات دي Question :D :D

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ازيكوا ياجماعةة على فكرة أنا سألتكم كتير على النتيجة بس محدش جاوبني لأن الأستاذ حمدي بما أنه مضطهدني فمسح رسايلي عموما متقلقوش وكل تأخيرة وفيها خيره، هههه أنا أساسا من يوم الخميس تقريبا مش بنام مستنية الفرج بس إلظاهر الطريق زحمة والله المستعان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
خير يا رحاب هناخد بالمثل اللي بيقول كل تاخيرة وفيها خيرة ..الظاهر ان البشائر فعلا هلت وبعض الكليات استلمت نتائجها (الزراعة ودار العلوم)بس مااعلنوهاش علي الصفحة الرئيسية عشان منعملش انقلاب عليهم :D :D

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
رحاب كتب:
ازيكوا ياجماعة على فكرة أنا سألتكم كتير على النتيجة بس محدش جاوبني لأن الأستاذ حمدي بما أنه مضطهدني فمسح رسايلي

أختي رحاب اولا ميرسي علي سؤالك واطمئنانك علينا ويا رب انتي كمان تكوني بالف الف خير

عوزة اقولك انه أستاذ حمدي بريء من التهمة دي اذا كان فيه حد بيحذف مشاركات في المنتدي تعرفي انه انا ....حمدي لا يلجا للحذف الا في اضيق الامور ع الرغم انه صاحب المنتدي و مديره
الا انه هو شخصيا مبيعديش من مقص الرقيب
وده انا قلته قبل كده
وده مش تسلط مني
ولكن في بعض الاحيان يكون فيه موضوع ما ونلاقي الناس التزمت بسياق الموضوع وبعدين تيجي عشوائية التفكير زي مثلا " سلامات وطيبون"
في اقسام من المنتدي زي المكتبة مثلا لا يعقل اننا نكون بنعاني الامرين من الموقع الرسمي
ونيجي هنا عشان نوصل لمادة معينة نقعد نقلب عشر صفحات من ميرسي وشكرا عشان نوصل للينك لذلك انا بقفل الموضوعات اللي زي كده تيسيرا علي الناس وخصوصا اصحاب الانترنت البطئ او الديال اب
وبرغم ذلكداؤكدلك اني محذفتش ايا من مشاركتك
ويا ستي لا تحرمينا من جديدك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا بريء من هذه التهمة براءة الذئب من دم يوسف

انا لا اميل الي الحذف الا في اضيق الحدود ..انا راجل ديمقراطي

والدمقرطه واخده حقها معايا علي الاخر

رانيا كما جاء في اعترافها هي التي تهوي حذف التعليقات ولا تتورع عن حذف تعليقاتي

حاكموها ! ..

ومبروك لكم النجاح مقدما

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
HAMDY كتب:

ا

رانيا كما جاء في اعترافها هي التي تهوي حذف التعليقات ولا تتورع عن حذف تعليقاتي

حاكموها !

مش عارفة ليه الجزء ده من تعليقك محتاج حذف حمدي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يابنتات والله أنا كنت بهزر وبنكش بلدياتي بس عموما أنا بحبكم جدا وبعتز بأني عضوه معاكم في منتدانا وإحذفي براحتك هنكتب تاني ياجميل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
رحاب كتب:
يابنتات والله أنا كنت بهزر وبنكش بلدياتي بس عموما أنا بحبكم جدا وبعتز بأني عضوه معاكم في منتدانا وإحذفي براحتك هنكتب تاني ياجميل

وانا كمان بحبك وبعتز بيكي جدا والله ويا رب دايما بخير و مبسوطة.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا قولت يمكن يعبرونا انهارده لكن الظاهر إنهم نسوا ان في بشر محروق أعصابهم نفسهم بس يشوفوا خبر يطمنهم .الله المستعان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم
كبف حالك يا يارحاب؟
بصي اقولك علي حاجة .. خلي اعصابك في ثلاجة ..لانهم باعتلي علي صفحتي رسالة بتقول علي بداية الاسبوع القادم . Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربي إني لا أسألك رد القضاء ولكني أسألك اللطف فيه ملهاش لازمه شكلها كده هوه احنا لازم نعرف النتيجه أكيد همه شايفين إن مالهاش لازمه....... الله المستعان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مفيش أي خبر يطمنا ؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟عن النتيجة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ليه قريب في تجارة نجح مبروووك للي ظهرت نتايجهم في تجارة وعقبالي وعقبالكم أنا تعبت بجد من الإنتظار ربنا يصبرنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كلية التجارة كانت بتستلم النتيجة بعدينا باااايام يعني حتي هي استلمت النتيجة :x :x

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا يئست خلاث

اعلنت استسلامي

مش هاسئل عن النتيجة تاني

ولا هاعبر الجامعة

لما يبقوا يحنوا علينا وينزلوها بمزاجهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بعتلهم رسالة تانية امبارح بس ما حدش رد عليا scratch

تفتكروا إيه اللي بيحصل بالظبط؟ ما آداب أسباني وعبري طلعت نتيجتهم؟ والله حرام عليهم اللعب بأعصابنا كده...ربنا كريم وحيكرمنا جميعاً إن شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
dalia كتب:
بعتلهم رسالة تانية امبارح بس ما حدش رد عليا scratch

تفتكروا إيه اللي بيحصل بالظبط؟ ما آداب أسباني وعبري طلعت نتيجتهم؟ والله حرام عليهم اللعب بأعصابنا كده...ربنا كريم وحيكرمنا جميعاً إن شاء الله

ان شاء الله يا داليا خير وان الله مع الصابرين ..انا ردوا علي رسالتي التانية دلوقتي (يمكنك المتابعة من خلال النت )
والظاهر يا اما اوراقنا ضاعت scratch او عندهم ضغط في التصحيح ? ..في كل الاحوال خير خير ان شاء الله ماتقلقيش No

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
خير ياجماعة ماتقلقوش هوة اكيد بس شوية ضغط عندهم وهما خلصوا طبعا التصحيح وجاري الاعداد للأعلان عن النتيجة زي ماقالولي كلها ساعات معدودة وربنا يوفق الجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يعني ردوا قالوا ايه ياsun-shine طمنينا الله يكرمك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

صن شاين، ربنا يخليكي على محاولتك إنك تهدينيSmileSmile

سارة، يسمع من بقك ربنا وتبقى ساعات في حدود الأربعة وعشرين ساعة، مش تسعمية وتسعين مثلاً

ربنا معانا كلنا وزي ما صن شاين قالت "إن الله مع الصابرين، إذا صبروا" يا مسهل يا رب، الصبر من عندك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

لو ماظهرتش اليوم يبقى يوم الثلاثاء نجدد الأمل إن شاء الله لان بكره شم النسيم كل سنة وإنتم طيبيين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
رحاب كتب:
لو ماظهرتش اليوم يبقى يوم الثلاثاء نجدد الأمل إن شاء الله لان بكره شم النسيم كل سنة وإنتم طيبيين

وانتي بألف صحة وسلامة يا رحاب...يالا، خلينا نتبسط بكرة والدنيا ربيع والجو بديع ومش حنخلي حد ينكد علينا SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بس يا داليا تفتكري هنهون عليهم يحتفلوا بشم النسيم وأحنا قاعدين غلابه مستنييين النتيجه أظن إن قلوبهم رحيمه ومش هنهون عليهم لالالا أنا متأكده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
رحاب كتب:
بس يا داليا تفتكري هنهون عليهم يحتفلوا بشم النسيم وأحنا قاعدين غلابه مستنييين النتيجه أظن إن قلوبهم رحيمه ومش هنهون عليهم لالالا أنا متأكده

مش عارفة يا رحاب، ولكن أملنا في ربنا كبير...ولو ما طلعتش النهاردة، برضه مش حنخلي حد يعكنن عليناSmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

كل مرة يا رحاب بيقولوا كلمتين بس(يمكنك المتابعة من خلال النت )

ويخليكي يا داليا ..مافيش فايدة من القلق هما متاخرين علينا اه واحنا اهو منتظريين affraid

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Hi,everybody. I think we shouldn't wait for the result, since all the books of our future study are indeed exist on the site. So,be ready and consider ourselves passed in order to begin studying well as it's too short period for a serious semester for learning Translation.Three months of study and comes the final exam- that's unfair.Aren't you with me.So,work hard,hard,hard till you die.
yours,
Adam Karim

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا وصلتني رسالة علي الموبايل واظن كدة والله اعلم اني نجحت تقريبا

بس ده يتوقف علي ل = مقبول و م= ممتاز

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مبروووك في ناس وصلتلهم رسائل بالنجااااح للجميع وعقبالي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش قولتلكم ياجماعة كلها ساعات معدودة ألف مبروووووووووووك ليكم كلكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا عضوة جديدة فى منتداكم اللى عاجبنى اوى من يوم ما قدمت فى التعليم المفتوح بس ليا استفسار؟ انا نجحت فى المقابلة الشخصية (inter view) وعاوزة اعرف ازاى اسجل وازاى اومواعيد الدراسة فى المركز قسم انجليزى ارجو الاهتمام وشكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أهلا بيكى يا نور نورتى المنتدى

أنا دعاء زميلتك فى الجامعة وطالبة فى الترم التانى

بخصوص ميعاد التقديم تابعى موقع الجامعة والتقديم هيبدأ بعد ظهور النتيجة تقريبا

اما الدراسة فهى يوم الجمعة بس .....اى استفسار انا معاكى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.