اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
bece

خريجي نفس الكليه وراغبين فى الالتحاق

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم
----

انا عضوه جديده معاكم عجبنى جداا فكرة المنتدى والمجهودات الجميله اللى فيه

انا كنت عاوزه اقدم فى اداب انجليزى - ( انا معايا ليسانس اداب لغات شرقيه 2007 ) - ولما روحت وسألت
قالولى:
- اجيب بيان من الجامعه بالمواد اللى انا درستها علشان المتكرره تحذف من عليا ,,,, وسمعت ان ممكن بعدها الدراسه تبقى سنه واحده ترمين فقط ,,,, هل دا صحيح ؟
-فى انترفيو فى اول مارس وبعد القبول منها - نقدم اوراقنا والدراسه بتبدء فى ابريل مش كدا ؟

وسؤال تانى لو سمحتولى : شكل الحضور يبقى ازاى كام يوم فى الاسبوع ولا على حسب المواد اللى الواحد بيدرسها ولا ايه ؟
وشكراا ليكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحضور كل يوم جمعة و التيرم الجاي ممكن تقريبا فعلا يكون في أول أبريل أما موضوع ان الدراسه تبقى سنة واحدة فدي حاجة غريبة أول مرة أسمع عنها! واكيد مش صح الكلام ده لأن كمان مش هتلحقي تخلصي في سنه.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا وسهلا بيكي ونورتي المنتدي ..بالنسبة لسؤالك اعتقد ان سنة واحدة فقط تحذف من عدد سنين الدراسة لكي وهذا علي حسب عدد المواد التي تمت دراستها من قبل والتي هي نفس المواد لدينا في قسم الترجمة .مثال (مادة النحو العربي) اذا تمت دراستها من قبل ستحذف من مجموع المواد...وهكذا والله اعلم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرااا ليكم بجد على الاهتمام -
وان شاء الله بردوا اتابع معاكم ايه اللى هيحصل ..
.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.