اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
نرمين الجوجرى

استفسارعن الملغى والمهم فى مواد ترم اول رياض اطفال

Recommended Posts

السلام عليكم لو سمحتو انا لسا جديده فى المنتدى ولم أحضر محاضرات وأريد مساعده من يحضر المحاضرات       thinking                اريد ان اعرف المهم والملغى فى المواد                                                                                      1ـتخطيط وتنظيم البيئه التعليميه للطفل.                                                                                      2ـنمو الطفل ومشكلاته التربويه.                                                                                              3ـالمهارات الحركيه للطفل.                                                                                                  4ـحقوق الطفل والمواطنه.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا وسهلا بيكى يا قمررررررررررررررررررر 
هتلاقى على المنتدى المهم والملغى هو بيكون ثابت الى حد كبير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم                                                                                                      شكرا جدا على ترحيبك الجميل ولكن مش موجود المهم والملغى بالنسبه للترم الاول  اللى امتحاناته 2015 لكن اللى موجود الترم الاول شهر يناير 2014   انا بعتذر منك طولت عليكى ولكن انا بجد مش عرفه اذاكر ايه بالظبط

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ايوه يا قمر المهم والملغى الى موجود على المنتدى قديم علشان انا بقيت فى الترم الثالث بس هحاول اعرفلك المهم وهنزله ان شاء الله ذكرى الى موجود على المنتدى هو مش بيتغير الى حد كبير وبالنجاح يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم 
سؤال هيا دكتورة سعاد مادة المهارات الحركيه ضرورى نكتب الاجابه السبع نقط أو الثامنة ولا ممكن نكتب مثلا 4 
ارجو الرد عشان الحفظ صعب شويه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.