اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
marwa mohamed

هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات

Recommended Posts

انا كنت قدمت في كلية اداب ترجمه انجليزي وقمت بالاختبار الشفوي والتحريري والحمد لله اجتازتهم ولكن الحمد لله لم استطيع التسجيل ودفع المصروفات لظروف عندي فهل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات كما قمت بها من قبل افيدوني لو سمحتوا انا مش عارفه اروح الجامعه اسال لبعد المسافه وشكرا لكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم يامروه

ايوه تقدري تدفعي المصاريف التسجيل ابتدي من الاسبوع ده وتقدري
بعد استلامك للكتب علي مركز الجامعه تاجلي موعد الامتحانات لو حابه 
هو انتي انتساب صح؟؟

مــنــتــديــات الـمـــنــــار الــتـعـلـيـمـيــــــة - جــامـعـة الـقـاهــرة لـلـتــعـلـيم الـمـفـتــوح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا لردك اوووي بس انا مش فاهمه يعني ايه انتساب انا مقدمه تبع التعليم المفتوح وكنت امتحنت من حوالي سنه بس ممكن اسجل واجل الامتحانات صح ? ياريت تجاوبيني لو سمحتي ضروري

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
 اعتقد انه ممكن لانه المفروض ان اسمك مسجل في قاعدة البيانات عندهم 

لكن الاجابة الاكيدة تكون بالاتصال بالجامعة 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
متشكره اوووي استاذ Hamdy علي اهتمامك بالرد بس المشكله بتصل بالجامعه وحدش بيرد خالص ويارب يكون ينفع اكمل ادعولي وجزاكم الله خيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
marwa mohamed كتب:
شكرا لردك اوووي  بس انا مش فاهمه يعني ايه انتساب انا مقدمه تبع التعليم المفتوح وكنت امتحنت من حوالي سنه بس ممكن اسجل واجل الامتحانات صح  ? ياريت تجاوبيني لو سمحتي ضروري

العفو يامروه, انتساب يعني بتذاكري في البيت ومش بتروحي غير علي الامتحانات
 اه ي يعني انتي تعليم مفتوح زيي تمام
, اه ممكن تسجلي ولما يقرب موعد
 الامتحانات تتصلي بحد في الجامعه يديكي الاميل اللي تبعتيلهم عليه انك عايزه تاجلي وبس
 وفي حاجه علي صفحتك الشخصيه في موقع مركز القاهره اسمها صندوق البريد ابعتيلهم عليه استفسارك
 وهما ان شاء الله هايرودو عليكي
وربنا يوفقك ياارب Wink

مــنــتــديــات الـمـــنــــار الــتـعـلـيـمـيــــــة - جــامـعـة الـقـاهــرة لـلـتــعـلـيم الـمـفـتــوح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا ليكي Hadeel جزاكي الله خيرا والله انا خايفه ما ينفعش علشان انا كدا عدي علي امتحاني سنه ومكنتش دفعت مصروفات ولا اي حاجه بس نفسي اقدم علي طول واسجل لاني بجد ندمانه اني اتاخرت اوووي كدا بس قدر الله وماشاا فعل ربنا يجازيكي كل خير علي اهتمامك بس متعرفيش شئون الطلبه مواعيدها ايه :* :*

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا عادي ينفع تقدمي بحيث انك هتبقي مع الدفعه بتاعت الترم ده ان شاء الله

لا والله مش عارفه شؤن الطلبه مواعيدهم ايه وزي ماقلتلك انتي ابعتي علي صفحتك الرئيسيه
في صندوق البريد الاداري وان شاء الله هايفدوكي بس الحقي ابعتي باليل علشان الصفحه مش بتفتح غير باليل Wink

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
جزاكي الله خيرا هديل اتمني بجد اني اتعرف عليكي وشكرا لتعبك معايا باذن الله اروح الجامعه واسال ادعيلي :*

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
العفو ياجميل وانا كمان اتمني وان شاء الله نبقي علي تواصل دايما
ربنا يوفقك ياااااارب وان شاء الله كل حاجه تمشي زي مانتي عايزه Wink

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مروه انا شفت الخبرده علي الصفحه واتمني يفيدك وطمنيني عملتي ايه؟؟

تنبيه هام لجميع الدارسين

[rtl][size=24]ينبه مركز جامعة القاهرة للتعليم المفتوح أنه تم الانتهاء من التسجيل للفصل الدراسى الحالى سبتمبر 2014 وعلى الدارسين الذين قاموا بسداد قيمة فواتير التسجيل بأحد البنوك التأكد من أن فواتير التسجيل أصبحت مسددة فى صفحاتهم أو يتم سرعة إرسال إيصال السداد بالبنك بالفاكس أو على البريد الإدارى بالصفحة الخاصة بهم وذلك فى مدة أقصاها يوم الخميس الموافق 4/12/2014 حتى يتسنى للمركز سدادها حيث سيتم الغاء باقى الفواتير الغير مسددة بنهاية يوم الخميس الموافق 4/12/2014.[/size][size=24]وسوف يقوم المركز بفتح التسجيل يومى الأربعاء والخميس الموافقان 10و11 ديسمبر 2014 لسداد الرسوم للدارسين الراسبين أو المتغيبين فى امتحانات البينى والدور الثانى نوفمبر 2014 بعد اعلان نتيجتهم مباشرة .[/size][/rtl]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا يا هديل يا حبيبتي علي اهتمامك انا رحت المركز وسالت قالت لي لازم اعيد امتحان القبول وكان للاسف مواعيد المقابلت خلصت الحمد لله ولو فيه نصيب باذن الله اقدم شهر 3 القادم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
العفو ياجميل

طيب هو ايه امتحان القبول ده ؟ هو المقابله الشخصيه ؟؟!
وان شاء الله خير اكيد وربنا يوفقك يارب Wink

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.