اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
dalia

سيديهات المحضرات للتيرمات السابقة

Recommended Posts

السلام عليكم،

أنا حاولت أكمل على موضوع كنت طرحته في 11 مايو في قسم الاقتراحات والدعم الفني، بس لقيته locked

وبما إني من الأعضاء اللي ماكانوش خدوا بالهم إن الأقسام اتقفلت لغاية أخر الامتحانات، كنت فاكرة إن الاقتراحات والدعم الفني ده له دعوة بالدراسة برضهSmile إنما، معلش، السن بقى....

المهم، أنا راجعت السيديهات اللي عندي للترمات اللي فاتت، وكنت بقترح إن أنا حعمل منهم نسخة وأشوف مين محتاجهم. فمثلاً، لو حد في الترم الثالث حياخد السيديهات يبقى حنقول هو مين، ولو قدر يرفعهم لبقية الزملاء يبقى كتر خيره، لو معرفش، يبقى على الأقل الزملاء ممكن يبقوا ياخدوا منه نسخة وهكذا

أنا عندي سيديهات للمواد دي:

التيرم الأول: 113و 114 و115
التيرم الثاني: 121 و122 و123 و124 و125
التيرم الثالث:211 و212 و214 و215
التيرم الرابع: 221 و222 و223 و224 و225
التيرم الخامس: 313 و314 و315

ياريت اللي عنده سيديهات التيرم السابع والثامن يقول لي وأنا حعمل منهم نسخ إن شاء الله برضه

ويارب الاقتراح ده يلاقى صدى ونشوف كده حركةSmile

بالتوفيق في بقية الامتحانات :study:

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
جميل جدا انا عن نفسى ماعنديش مانع وأدينا ان شاء الله هنروح للترم التانى وهنحتاجهم شكرا على اهتمامك ياقمر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عندي بعض محاضرا ت وتطبيقات تلفزيونيه 323 discourse analysis

ساحاول رفعهم بعد الامتحانات

بس ربنا يسهل والنت يضبط معايا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم

داليا وسارة
وحشتةنى جدا والجميع والله
يا رب تكونوا بتبلوا بلاء حسن وتخلصوا على خير
قلبى معاكم فى الباقى

اما السديهات ابقوا فكروا فيها بعدين والا ايه سعادتك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أهلا توتا الحمد لله أحنا بخير والأمتحانات الحمد لله كله تمام طمنينا أنتى عامله أيه يارب تكونى بخير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Al Salamu Aleikom,

Welcome back Tota, hope all is well with you. How are you doing in your exams?

Well, regarding the CD's, I think that the whole purpose might not be clear to a lot of people.

The whole idea is that we exchange the CD's sometime next week, or maybe the following week. We do not need to wait till we register for the new term to start studying or even just to take an idea about the courses.

Hope you are happy and lively as your usual self

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Sara, since no one seems interested in the idea of the CD's, let's arrange to meet so I can give you a copy of what I have

At least you will have enough time to take a look at them , and maybe they can be helpful to you

Take care my dear

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا راي انك تديهم للي حايقدر يرفعهم علشان تعم الفائدة و خصوصا الترمات المتقدمة و اقترح انه يكون فيه باب مخصوص لاوراق الامتحانات لان في بعض المواد بيكون عندنا لحد مثلا 2007 فقط

و يكون موضح ان ده خارج مصر و لا داخله
و كده الدنيا حاتبقي منظمة اكتر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم،

للأسف مافيش حد تطوع لحد دلوقتي يا أم حبيبة.... لو في حد حيتطوع يبقى كتر خيره ويجازيه ربنا كل خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Michael, since you seem like a reliable person, do you have any CD's for the course of the 7th and 8th terms? I would greatly appreciate it if you let me know...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا عايزة أعرف السيديهات دى أللى بيدوهالنا فى كل ترم ولا ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.