اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
shahnda

إعلآم ترم رآبع ، : )

Recommended Posts

bism 

إن شآء الله خبر النتيجة يكون سعيد لينآ طلبة إعلآم عآمتآ وكل اللي كآنوآ معآيآ هنآ ترم ثآلث خآًصتآ

، وبتمنآلكم النجآح الدآيم : ) ونتآبع سوآ الترم الرآبع إن شآء الله

شهندة،

،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

هههه : ) يآرب إن شآء الله ، وأنت كمآن جلآل /  Emo11

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحمدلله هنفضل سوآ سوآ لحد البكآلريوس : ) مبروك لينآ أحنآ الأتنين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
shahnda كتب:
الحمدلله هنفضل سوآ سوآ لحد البكآلريوس : ) مبروك لينآ أحنآ الأتنين

يارب ياروح قلبي ياارب وجميع الزملاء عقبال مانتطمن على نتيجتهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
يارب ياروح قلبي ياارب وجميع الزملاء عقبال مانتطمن على نتيجتهم

طب اييه مش الحمد لله اطمنا و كله بقا تمام ... مفيش حاجه علينه بقا ولا ايه SmileSmile

يعني حتة كيكه .. طبق ام علي .. ربع تورتايه اي حاجه تحسسنا بالنجاح طيب  hola hola  hola hola 

هي نورهان باعتنا بيعه وحشه اوي الصراحه Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
طب اييه مش الحمد لله اطمنا و كله بقا تمام ... مفيش حاجه علينه بقا ولا ايه SmileSmile

يعني حتة كيكه .. طبق ام علي .. ربع تورتايه اي حاجه تحسسنا بالنجاح طيب  hola hola  hola hola 

هي نورهان باعتنا بيعه وحشه اوي الصراحه Smile

لا والله في لسه مش عارفة حاجه عن نتيجتهم ان شاء الله خير
هههههههههههههه حاضر انا بخطط اني هعمل بارتي هيكون ليك نصيب من كل حاجه متقلقش ههههههههههههه نورهان دي ياويلها مني استخسرت الوحشه فينا هههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
لا والله في لسه مش عارفة حاجه عن نتيجتهم ان شاء الله خير
هههههههههههههه حاضر انا بخطط اني هعمل بارتي هيكون ليك نصيب من كل حاجه متقلقش ههههههههههههه نورهان دي ياويلها مني استخسرت الوحشه فينا هههههههههههه

هههههههههههههه خلاص انا قتيل البارتي دي SmileSmile  .. و القشطه عليا SmileSmile

و اهو قدامك اهو علشان نورهان كانت قاعده تقولك بخيل و كل القشطه لوحده و بتااع ... اهي خدت الكيكه وخلعت  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههه خلاص انا قتيل البارتي دي SmileSmile  .. و القشطه عليا SmileSmile

و اهو قدامك اهو علشان نورهان كانت قاعده تقولك بخيل و كل القشطه لوحده و بتااع ... اهي خدت الكيكه وخلعت  hola hola  hola hola

هههههههههههههههههههه اشطه عليك ياميدووو
اه اتصدق خلتني اظن فيك الظن الوحش ياما تحت السواهي دواهي ههههههههههههههههه
بس عايزين قشطه كتيير هاااه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههههههه اشطه عليك ياميدووو
اه اتصدق خلتني اظن فيك الظن الوحش ياما تحت السواهي دواهي ههههههههههههههههه
بس عايزين قشطه كتيير هاااه

هههههههههههههههههههههههههههههه ... تظني في ظن وحش لا عييب عليكي ده انا اسكندراني SmileSmile
انت منين صحيح ؟؟
لأ متقلقيش انا القشطه عندي تكفي و زياده .. بس انت اعملي ام علي الله يباركلك لحسن انا بعشقها Smile...  قشطات Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههه ... تظني في ظن وحش لا عييب عليكي ده انا اسكندراني SmileSmile
انت منين صحيح ؟؟
لأ متقلقيش انا القشطه عندي تكفي و زياده .. بس انت اعملي ام علي الله يباركلك لحسن انا بعشقها Smile...  قشطات Smile

كلوو من نورهاان هههههههههههه
احسن ناااس والله اتشرفت بييك والله 
انا من اسماعيليه
ههههههههههههههه اهم حاجه تكفي 
ده انا ادماان ام علي هعملك شوووية صغنيين اوووي يادووب لقمه كده ههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
كلوو من نورهاان هههههههههههه
احسن ناااس والله اتشرفت بييك والله 
انا من اسماعيليه
ههههههههههههههه اهم حاجه تكفي 
ده انا ادماان ام علي هعملك شوووية صغنيين اوووي يادووب لقمه كده ههههههههههههههههه

تسلميلي الشرف ليا والله Smile

اسماعيليه اجدع ناس والله .. من البلاد الي بحبها اوووي علي فكره Smile

لأ تكفي مش تقلقي .... يعني ادمان ام علي و تعمليلي لقمه كده .. ده انت المفروض طلاما بتحبيها تبقي تحسي بيا SmileSmile

انت اصل مش عرفا انا بعشقها ازااي ... حسي بيا يحس بيك ربناا SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
تسلميلي الشرف ليا والله Smile

اسماعيليه اجدع ناس والله .. من البلاد الي بحبها اوووي علي فكره Smile

لأ تكفي مش تقلقي .... يعني ادمان ام علي و تعمليلي لقمه كده .. ده انت المفروض طلاما بتحبيها تبقي تحسي بيا SmileSmile

انت اصل مش عرفا انا بعشقها ازااي ... حسي بيا يحس بيك ربناا SmileSmile

ربنا يخليك من ذوقك وهي كمان قالتلي انها بتحبك ههههههههه وربنا يجمعكو على الخير ههههههههههههههه
هههههههههههه ما عشان انا حاسه بيك هديك لقمة اصل انا لما بشوفها بنزل في امهاا لحد ما اخلصهااا هههههههههههههههههههه طفسه بعيد عنك بس عشانك خلاص هسمحلك تشاركني فييهاا بس لو بقيت طفس هحرمك منهاا

مين الي فالصورة ده ممثل او مغني حاجه كده اصل شكلو مش غريب !!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ربنا يخليك من ذوقك وهي كمان قالتلي انها بتحبك ههههههههه وربنا يجمعكو على الخير ههههههههههههههه
هههههههههههه ما عشان انا حاسه بيك هديك لقمة اصل انا لما بشوفها بنزل في امهاا لحد ما اخلصهااا هههههههههههههههههههه طفسه بعيد عنك بس عشانك خلاص هسمحلك تشاركني فييهاا بس لو بقيت طفس هحرمك منهاا

مين الي فالصورة ده ممثل او مغني حاجه كده اصل شكلو مش غريب !!

ههههههههههههههههههههه .. بالهنا والشفى اكييد .. خلاص انا هاخد طبق صغير كده و كملي انت مش مشكله .. انا لسا واكلها اصلي SmileSmileSmile

ممثل او مغني ربنا يكرمك يااااا رب .. ده انت بس الي عنيكي حلوه فشوفتيها حلوه Smile

دي بعيد عنيك صورة العبد لله SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههه .. بالهنا والشفى اكييد .. خلاص انا هاخد طبق صغير كده و كملي انت مش مشكله .. انا لسا واكلها اصلي SmileSmileSmile

ممثل او مغني ربنا يكرمك يااااا رب .. ده انت بس الي عنيكي حلوه فشوفتيها حلوه Smile

دي بعيد عنيك صورة العبد لله SmileSmile

اخخ منك ياندل كلت من غيري  Emo9  Emo9 

لا يا راجل بجد دي صورتك اصل شكلو اكبر من عشرين سنة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
اخخ منك ياندل كلت من غيري  Emo9  Emo9 

لا يا راجل بجد دي صورتك اصل شكلو اكبر من عشرين سنة

ههههههههههههههههه .. معلش والله بس مكنت اعرف انك بتحبيها .. بس ملحوقه ان شاء الله لو ماما عملت تاني هشلك طبق ولو معملتش قريب اجبلك من برا مش مشكله SmileSmileSmile

هههههههههه .. لأ والله صورتي Smile.. ده حتى متصورها قريب مكملتش شهر .. بس هوا يمكن علشان الدقن مكيراني شويه SmileSmileSmile

بعدين انت لييه مقتنعه ان 20 ده صغير مش فاهم  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههه .. معلش والله بس مكنت اعرف انك بتحبيها .. بس ملحوقه ان شاء الله لو ماما عملت تاني هشلك طبق ولو معملتش قريب اجبلك من برا مش مشكله SmileSmileSmile

هههههههههه .. لأ والله صورتي Smile.. ده حتى متصورها قريب مكملتش شهر .. بس هوا يمكن علشان الدقن مكيراني شويه SmileSmileSmile

بعدين انت لييه مقتنعه ان 20 ده صغير مش فاهم  hola hola  hola hola

مااشي اووكك هستننى بس لو كانت من ايد طنط يبقى احسن 

ههههههههههههههههههه عشان انا دايما بيقولولي ياعيله ف انعكس الانطباع ده عليك ههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
مااشي اووكك هستننى بس لو كانت من ايد طنط يبقى احسن 

ههههههههههههههههههه عشان انا دايما بيقولولي ياعيله ف انعكس الانطباع ده عليك ههههههههههههههههههههه

تسلمي ربنا يخليكي .. خلاص هوصيهالك تعملها قريب علشانك Smile

ههههههههههههههههههه .. لأ لازم تغيري المفهوم ده خااااااالص SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
تسلمي ربنا يخليكي .. خلاص هوصيهالك تعملها قريب علشانك Smile

ههههههههههههههههههه .. لأ لازم تغيري المفهوم ده خااااااالص SmileSmile

ويخليهالك ويفرحها بيييك ياارب .. تسلملي
ههههههههههههه هحاااول 
وربنا يحفظك وعموما بالدقن احلى انا مش بحب بصراحة الشب الي من غير دقن بحس وشو في حاجه ناقصه ههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ويخليهالك ويفرحها بيييك ياارب .. تسلملي
ههههههههههههه هحاااول 
وربنا يحفظك وعموما بالدقن احلى انا مش بحب بصراحة الشب الي من غير دقن بحس وشو في حاجه ناقصه ههههههههه

اميييين يا رب هى و كل امهاتنا جميعا ان شاء الله

ههههههههههههههههه .. ربنا يخليكي عيونك بس الي مخليهالك حلوه Smile

انت اصلا لو شوفتيني من غير دقن تقعدي تضحكي سنتين قداام SmileSmile... بيقبقا شكلي ولا الي في ابتدائي   hola hola  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

اميييين يا رب هى و كل امهاتنا جميعا ان شاء الله

ههههههههههههههههه .. ربنا يخليكي عيونك بس الي مخليهالك حلوه Smile

انت اصلا لو شوفتيني من غير دقن تقعدي تضحكي سنتين قداام SmileSmile... بيقبقا شكلي ولا الي في ابتدائي   hola hola  hola hola  hola hola

تسملي يا محمد والله كلك ذوق
اللهم امييين يارب 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه من غير ما اشوف هموت من الضحك هههههههههههه هو فعلا بيبقى شكل الشب من غير دقن حاجه غريبة اوي 

بقوولك ايه هو احنا ممكن نتهزق عشان قاعدين بنرغي كده ولا بيس عادي ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
تسملي يا محمد والله كلك ذوق
اللهم امييين يارب 
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه من غير ما اشوف هموت من الضحك هههههههههههه هو فعلا بيبقى شكل الشب من غير دقن حاجه غريبة اوي 

بقوولك ايه هو احنا ممكن نتهزق عشان قاعدين بنرغي كده ولا بيس عادي ؟؟

تسلمي ده من زوقك بس

هههههههههههههههههههههههههههههه ولله هوا اكيد احنى عمليلهم قلق .. خصوصا ان الموضوع كل شويه ينط علي الشمال في المواضيع الأخيره SmileSmile

بس نعمل ايه طيب ماهو ده بسبب حوار المساهمات .. بعدين هوا في حل تاني ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
تسلمي ده من زوقك بس

هههههههههههههههههههههههههههههه ولله هوا اكيد احنى عمليلهم قلق .. خصوصا ان الموضوع كل شويه ينط علي الشمال في المواضيع الأخيره SmileSmile

بس نعمل ايه طيب ماهو ده بسبب حوار المساهمات .. بعدين هوا في حل تاني ؟؟

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه اااه تلاقيهم بيقولو اعلام ترم رابع ده فيه اييه هههههههههههههههههههه

اه والله احنا عايزين نزيد المساهمات بس قصدنا شريف هههههههههه

مش عارفه  scratch

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه اااه تلاقيهم بيقولو اعلام ترم رابع ده فيه اييه هههههههههههههههههههه

اه والله احنا عايزين نزيد المساهمات بس قصدنا شريف هههههههههه

مش عارفه  scratch

ههههههههههههههههههههههههههههههههه .. اه والله .. يمكن يكسب موضوع الشهر Smile Laughing

مش بقولك ححوار المساهمات انا مش مقتنع به ... يعني كان زمانا بنتكلم في الرسايل اهو بدل ماحنا علي الهوا اهو SmileSmileو عاملين للناس ازعاج Smile

طب حلو لما تعرفي ابقي قوليلي بقا SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
اقتباس :
scratch

ههههههههههههههههههههههههههههههههه .. اه والله .. يمكن يكسب موضوع الشهر Smile Laughing

مش بقولك ححوار المساهمات انا مش مقتنع به ... يعني كان زمانا بنتكلم في الرسايل اهو بدل ماحنا علي الهوا اهو SmileSmileو عاملين للناس ازعاج Smile

طب حلو لما تعرفي ابقي قوليلي بقا SmileSmile

ههههههههههههههههه top 1
ههههههههههههههههههههههههههه فضايح قدام الناس ولا كاميرات ستار اكاديمي وعاملين دوشه هههههههههههههه

اما تعرف انت كمان قولي هو كل حاجه عليا ولا ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههه top 1
ههههههههههههههههههههههههههه فضايح قدام الناس ولا كاميرات ستار اكاديمي وعاملين دوشه هههههههههههههه

اما تعرف انت كمان قولي هو كل حاجه عليا ولا ايه

ههههههههههههههههههههههههه.. ايوه والله فعلا ده ولا ستار اكاديمي  Laughing  Laughing

لأ ازاي مش انت الكبيره لازم انت الي تجيبي الحل  Smile  Smile  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههه.. ايوه والله فعلا ده ولا ستار اكاديمي  Laughing  Laughing

لأ ازاي مش انت الكبيره لازم انت الي تجيبي الحل  Smile  Smile  Laughing

ههههههههههههههههههههههههه كبيرة ف عيينك انت صدقت انا اصغر منك ياد انت هههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههههه كبيرة ف عيينك انت صدقت انا اصغر منك ياد انت هههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ... ضحكتني دي  hola hola  hola hola  hola hola  hola hola  hola hola

يعني هما يقلولك صغيره تضيقي اقولك كبيره تزعلي .. طب نعملك ايه طييب  hola hola  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ... ضحكتني دي  hola hola  hola hola  hola hola  hola hola  hola hola

يعني هما يقلولك صغيره تضيقي اقولك كبيره تزعلي .. طب نعملك ايه طييب  hola hola  hola hola  hola hola

ههههههههههههههههههههههه منعملووش حاجه بس تتلموو ههههههههههههههههه
وطبعا مش بتدايق من اي وحده فيهم لان فعلا سني صغير مش كبير يا وحش انت دي كلها 21 سنة ايه يعني عادي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههه منعملووش حاجه بس تتلموو ههههههههههههههههه
وطبعا مش بتدايق من اي وحده فيهم لان فعلا سني صغير مش كبير يا وحش انت دي كلها 21 سنة ايه يعني عادي

هههههههههههههههههههههههههه .. خلاص طول مانتي شايفه ان 20 مش صغير انا هشوف ان 21 مش كبير SmileSmile  ايه رأيك ؟؟

ينففع الكلام ده يبقا علي المباشر كده .. ده احنى شويه و هنبقى علي اليوتيوب Smile Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههههههههههههه .. خلاص طول مانتي شايفه ان 20 مش صغير انا هشوف ان 21 مش كبير SmileSmile  ايه رأيك ؟؟

ينففع الكلام ده يبقا علي المباشر كده .. ده احنى شويه و هنبقى علي اليوتيوب Smile Laughing

هههههههههههه اششطه اتفقنااا
ههههههههههههههههههههههههههه عشان تعرفوا بس ان احنا مش بنقول حاجه غلط اهووو قداام الكل وعلى الهواء مباشرة والي عايز يذيع يذييع قول ذيع يا محمد ههههههههههههههههههههههه Laughing  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههه اششطه اتفقنااا
ههههههههههههههههههههههههههه عشان تعرفوا بس ان احنا مش بنقول حاجه غلط اهووو قداام الكل وعلى الهواء مباشرة والي عايز يذيع يذييع قول ذيع يا محمد ههههههههههههههههههههههه Laughing  Laughing

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. ذيع يا بااشه ذييع  .. احنى كل حاجه علي المكشوف ياابا SmileSmile

احنى مابنخافش من حااجه اااه  Laughing  Laughing

بس ان شاء الله ميطردوناش من المنتدى بعد الإزعاج ده  Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. ذيع يا بااشه ذييع  .. احنى كل حاجه علي المكشوف ياابا SmileSmile

احنى مابنخافش من حااجه اااه  Laughing  Laughing

بس ان شاء الله ميطردوناش من المنتدى بعد الإزعاج ده  Smile

هههههههههههههههههههههههههههههههههه اااهه مبنخااافشش

ههههههههه نسكت يعني ولا ايييهه ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههه اااهه مبنخااافشش

ههههههههه نسكت يعني ولا ايييهه ؟؟

هههههههههههههههه .. لا ماهو مش هاينفع نسكت بردو SmileSmile

احني نعمل موضوع نسميه محادثة محمد و ساره SmileSmileSmile

و ممكن نزود عليها جمله .. محدش يدخل SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههه .. لا ماهو مش هاينفع نسكت بردو SmileSmile

احني نعمل موضوع نسميه محادثة محمد و ساره SmileSmileSmile

و ممكن نزود عليها جمله .. محدش يدخل SmileSmile

اه بصراحة مش هينفع نسكت بصراحه يعنني
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه كده هنطرد بالتلاااتة ههههههههههههه وعلى فكرة لو حطينا محدش يدخل هتلاقي الي عمرو مادخل هيدخل فضوول هههههههههههههههههههه  Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعه حياكم الله منورين المنتدى

ومشرفينا كمان واهلا وسهلا بيكم

احنا بنشجع التواصل عبر الصفحات العامة للمنتدى عموماً

واتمني لكم قضاء اطيب الاوقات معانا

تقبلوا مروري وخالص تحياتي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
اه بصراحة مش هينفع نسكت بصراحه يعنني
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه كده هنطرد بالتلاااتة ههههههههههههه وعلى فكرة لو حطينا محدش يدخل هتلاقي الي عمرو مادخل هيدخل فضوول هههههههههههههههههههه  Smile

ههههههههههههههههههههههههه ... اهو شوفتي الراجل داخل يقولنا كفايه كده بس بذوق SmileSmile

ينفع كده طيب SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mor كتب:
يا جماعه حياكم الله منورين المنتدى

ومشرفينا كمان واهلا وسهلا بيكم

احنا بنشجع التواصل عبر الصفحات العامة للمنتدى عموماً

واتمني لكم قضاء اطيب الاوقات معانا

تقبلوا مروري وخالص تحياتي

نورتنا والله يا استاذ عمور ويارب تكون في احسن حال

وده من ذوقك والله احنا عارفين اننا عاملين دوشه فظيعة ونفسكو تطردوناا هههههههههههه
اسفيين flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههه ... اهو شوفتي الراجل داخل يقولنا كفايه كده بس بذوق SmileSmile

ينفع كده طيب SmileSmile

ههههههههههههههههههه لا لا استاذ عمور مش قصدو حاجه هو لو عايز يطردنا كان طردنا ولا اييه هاااه

ههههههههههههههه اسكت انا عملت كارثه اخويا قالي تعالي حددي شعري بالماكينة وجت ماما زغزغتني رحت عملت شوارع في راس اخويا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مسكيين هيصلع راسو دلوقتي ههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههه لا لا استاذ عمور مش قصدو حاجه هو لو عايز يطردنا كان طردنا ولا اييه هاااه

ههههههههههههههه اسكت انا عملت كارثه اخويا قالي تعالي حددي شعري بالماكينة وجت ماما زغزغتني رحت عملت شوارع في راس اخويا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مسكيين هيصلع راسو دلوقتي ههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ... ضحك السنيين  Laughing  Laughing  Laughing "

والله طنط دي عسل ربنا يخليهالك يا رب و يباركلكم في عمرها ان شاء الله SmileSmile

انا بردو لما لاقيتك طولتي في الرد قولت شكلها بتعمل مصيبه SmileSmile... و شكيت انك نمتي بردو الصراحه Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ... ضحك السنيين  Laughing  Laughing  Laughing "

والله طنط دي عسل ربنا يخليهالك يا رب و يباركلكم في عمرها ان شاء الله SmileSmile

انا بردو لما لاقيتك طولتي في الرد قولت شكلها بتعمل مصيبه SmileSmile... و شكيت انك نمتي بردو الصراحه Smile

هههههههههههههههههههههههههه فضل يجري ورايا فالبيت بيقولي والله لاحددلك شعرك هههههههههههههههههههههههههههه

والله انت الي عسل .. اميين ويخلييك و يخليلك مامتك يااارب 

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه مصييبة ومش اي مصييببهه 

لالا لو هنام هقولك اكييد بس متتأخرش فالرد كتير عشان مفتكرش انك نمت بردوو  Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههههههههههههه فضل يجري ورايا فالبيت بيقولي والله لاحددلك شعرك هههههههههههههههههههههههههههه

والله انت الي عسل .. اميين ويخلييك و يخليلك مامتك يااارب 

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه مصييبة ومش اي مصييببهه 

لالا لو هنام هقولك اكييد بس متتأخرش فالرد كتير عشان مفتكرش انك نمت بردوو  Smile

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. بصراحه حقه  Smile  Smile  انت عملتي معاه الصح  Laughing

تسلميلي يا رب .. لأ متقلاقيش انا مابنامش دلوقتي خااااااااالص ... انا يومي بيبدء دلوقتي اصلا   Smile  Smile  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. بصراحه حقه  Smile  Smile  انت عملتي معاه الصح  Laughing

تسلميلي يا رب .. لأ متقلاقيش انا مابنامش دلوقتي خااااااااالص ... انا يومي بيبدء دلوقتي اصلا   Smile  Smile  Laughing

ههههههههههههههههههههههههههه بس هو هيقدر يصلح الغلطة ويصلع اناا هعمل ايه بقى هههههههههههه يا شرررير
ههههههههههه خفااش يعننني

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههههههه بس هو هيقدر يصلح الغلطة ويصلع اناا هعمل ايه بقى هههههههههههه يا شرررير
ههههههههههه خفااش يعننني

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ... معلش العين بالعين و السن بالسن  b.smile  b.smile
مش مشكله لو شعرك طويل دلوقتي يبقا الراجل عمل فيكي خدمه و عملك قصه جديده ... و لو شعرك اصلا كويس يبقا اكنو معملش حاجه  Laughing  Laughing  hola hola  hola hola

يعني تقدري تقولي حاجه زي كدا Smile.... عايز اقولك ان انا بقالي يجي شهرين تلاته مانمتش و الدنيا ليل SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ... معلش العين بالعين و السن بالسن  b.smile  b.smile
مش مشكله لو شعرك طويل دلوقتي يبقا الراجل عمل فيكي خدمه و عملك قصه جديده ... و لو شعرك اصلا كويس يبقا اكنو معملش حاجه  Laughing  Laughing  hola hola  hola hola

يعني تقدري تقولي حاجه زي كدا Smile.... عايز اقولك ان انا بقالي يجي شهرين تلاته مانمتش و الدنيا ليل SmileSmile

هههههههههههههههههههههههههههه حراام علييك ده انا اوول مرة اطوول شعري على طووول بقصووو ممكن اديلو حتة صغننه من الاخر كده هههههههههههههههههههه

مش كويس والله الليل للنوم وانا بحاول اعمل ده بس بردو بسهر بس مش زيك كده للصبح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههههههههههههههه حراام علييك ده انا اوول مرة اطوول شعري على طووول بقصووو ممكن اديلو حتة صغننه من الاخر كده هههههههههههههههههههه

مش كويس والله الليل للنوم وانا بحاول اعمل ده بس بردو بسهر بس مش زيك كده للصبح

ههههههههههههههههههههههههههههه ... اااااه ده انتي عيزاه يقصلك الأطراف و أليعني ده عقاااب يعني SmileSmile

لأ خلاص صعبتي عليا طلاما شعرك طويل ... خلاص خليه يقصلك القصه بس ايييه رأيك ملكيش حجه اهوه  b.smile  b.smile  b.smile

انا عارف والله ان السهر ده مش حلو بس خلاص تعود ... انا مش بنام قبل 6 الصبح SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.