اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
shahnda

إعلآم ترم رآبع ، : )

Recommended Posts

mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههه ... اااااه ده انتي عيزاه يقصلك الأطراف و أليعني ده عقاااب يعني SmileSmile

لأ خلاص صعبتي عليا طلاما شعرك طويل ... خلاص خليه يقصلك القصه بس ايييه رأيك ملكيش حجه اهوه  b.smile  b.smile  b.smile

انا عارف والله ان السهر ده مش حلو بس خلاص تعود ... انا مش بنام قبل 6 الصبح SmileSmile

هههههههههههههههههههه بالضبط كده ما انت نااصح اهو وبتفهم هههههههههههههههههههه  Laughing 
هههههههههههه ممكن افكر ف حوار القصه ده بس كمان شهرين تكون طولت شوية لان انا قصاها اصلا ههههههههههههههه

لالا انا اخري اتنين ونص تلاته بالكتير عشان اصحى عالفجر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههههههه بالضبط كده ما انت نااصح اهو وبتفهم هههههههههههههههههههه  Laughing 
هههههههههههه ممكن افكر ف حوار القصه ده بس كمان شهرين تكون طولت شوية لان انا قصاها اصلا ههههههههههههههه

لالا انا اخري اتنين ونص تلاته بالكتير عشان اصحى عالفجر

هههههههههههههههههههههه ... لأ منا عارف الحجاات و الحركات دي كويس اووي  Smile

هههههههههههههههههههههههههه ... طب اعمل فيكي ايه انا دلوقتي .. شعرك و لسا مطولاه و قصتك ولسا قصاها SmileSmile... خلاص بقا سمااح المرادي و اهو اخوكي بردو Smile

اهااا .. ده يعني كده انا مسهرك بقا .. معلش بقا ..هوا الوقت في قطر زي السعوديه ولا ايه .. اعتقد انتو قبلينا بساعه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههه ... لأ منا عارف الحجاات و الحركات دي كويس اووي  Smile

هههههههههههههههههههههههههه ... طب اعمل فيكي ايه انا دلوقتي .. شعرك و لسا مطولاه و قصتك ولسا قصاها SmileSmile... خلاص بقا سمااح المرادي و اهو اخوكي بردو Smile

اهااا .. ده يعني كده انا مسهرك بقا .. معلش بقا ..هوا الوقت في قطر زي السعوديه ولا ايه .. اعتقد انتو قبلينا بساعه

هههههههههههههه أحلى حاجه انك عارف كل حاجه  Laughing هههههههههههه انا مليش دعوه يروح يخرب شعر ماما هي السبب ،،،، ولا يهمك يا محمد  flower ،،، لا وقتنا زي وقتك ومش عندكو دلوقتي الساعة 2 وربع تقريبا ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههه أحلى حاجه انك عارف كل حاجه  Laughing هههههههههههه انا مليش دعوه يروح يخرب شعر ماما هي السبب ،،،، ولا يهمك يا محمد  flower ،،، لا وقتنا زي وقتك ومش عندكو دلوقتي الساعة 2 وربع تقريبا ؟؟

هههههههههههههههههههههههه .. لأ اكيد مش كل حاجه يعني انا علي قدي بردو Smile

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه.. بعتي طنط في ثانيه  Laughing  Laughing 

اه احنى كده نفس الوقت ... طب انا كده مسهرك قومي نامي بقا لحسن تتعبي كده بكره و تقومي تدعي عليا بقا SmileSmile.. و انا مش ناقص الله يباركلك SmileSmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههههه .. لأ اكيد مش كل حاجه يعني انا علي قدي بردو Smile

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه.. بعتي طنط في ثانيه  Laughing  Laughing 

اه احنى كده نفس الوقت ... طب انا كده مسهرك قومي نامي بقا لحسن تتعبي كده بكره و تقومي تدعي عليا بقا SmileSmile.. و انا مش ناقص الله يباركلك SmileSmileSmile

على قدك برود ده انت سوسه ههههههههههههههههههه 

هههههههههههههه امال يخرب شعري ده انا تعبانة فيه وصارفه عليه شيئ وشويات  Laughing 

ده انت بتزوحني وعايز تخلص مني بقى بتطردني بذوق يعني ماشي ماشي  Emo9

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
على قدك برود ده انت سوسه ههههههههههههههههههه 

هههههههههههههه امال يخرب شعري ده انا تعبانة فيه وصارفه عليه شيئ وشويات  Laughing 

ده انت بتزوحني وعايز تخلص مني بقى بتطردني بذوق يعني ماشي ماشي  Emo9

هههههههههههههه .. لأ ولله ده انا غلبان و علي قدي خالص SmileSmile

ههههههههههههههههههههههههه ... لا صح بعدين هوا احنى لاقين الفلوس دي فلشارع يعني SmileSmile

ههههههههههههههههههه... لأ والله ابدا عييب عليكي .. انا بس خايف اسهرك تتعبي بكره .. انا لو عليا هقعد معاكي لبكره بس علشانك والله SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههه .. لأ ولله ده انا غلبان و علي قدي خالص SmileSmile

ههههههههههههههههههههههههه ... لا صح بعدين هوا احنى لاقين الفلوس دي فلشارع يعني SmileSmile

ههههههههههههههههههه... لأ والله ابدا عييب عليكي .. انا بس خايف اسهرك تتعبي بكره .. انا لو عليا هقعد معاكي لبكره بس علشانك والله SmileSmile

ههههههههههههههه خالص ماالص
ههههههههههههههههههههه شفت بقى ان عندي حق
يسلملي الي خايف،،، انا والله مش عشان حوار تعب بس لو منمتش شويه قبل صلاة الفجر بصلي وانا نائمة وبسجد بأخذ غفوة هههههههههههههههههههههه وكمان بكسل أقرء قرآن عشان كده بنام 
غير كده والله مكنتش نمت انت حتى مش ممل يعني  flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههه خالص ماالص
ههههههههههههههههههههه شفت بقى ان عندي حق
يسلملي الي خايف،،، انا والله مش عشان حوار تعب بس لو منمتش شويه قبل صلاة الفجر بصلي وانا نائمة وبسجد بأخذ غفوة هههههههههههههههههههههه وكمان بكسل أقرء قرآن عشان كده بنام 
غير كده والله مكنتش نمت انت حتى مش ممل يعني  flower

هههههههههههههههه لأ اكيد عندك حق

اكيد طبعا لو مش خفت عليكي هخاف علي ميين SmileSmile... ايه رأيك في الكلمتين دول افحمتك صح  hola hola  hola hola  hola hola

لأ صح خوشي نامي علشان تعرفي تصلي صح علشان مينفعش تصلي و انت نايمه كده

ربنا يخليكي يا رب ده من ذوقك بي .. تسلميلي يا رب ده انت الي القعده معاكي لذيذه جدااا و ميتزهقش منها فعلاا . ربنا يحميكي و يحفظك ان شاء الله Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafa كتب:
هههههههههههههههه لأ اكيد عندك حق

اكيد طبعا لو مش خفت عليكي هخاف علي ميين SmileSmile... ايه رأيك في الكلمتين دول افحمتك صح  hola hola  hola hola  hola hola

لأ صح خوشي نامي علشان تعرفي تصلي صح علشان مينفعش تصلي و انت نايمه كده

ربنا يخليكي يا رب ده من ذوقك بي .. تسلميلي يا رب ده انت الي القعده معاكي لذيذه جدااا و ميتزهقش منها فعلاا . ربنا يحميكي و يحفظك ان شاء الله Smile

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه آه اتفحمت اوي ههههههههههههههه

ويخليييك تسللملي انت الي كلك ذوق  flower 
خلاص اوك هكلمك بكره ،،، تصبح على خير وتيك كير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه آه اتفحمت اوي ههههههههههههههه

ويخليييك تسللملي انت الي كلك ذوق  flower 
خلاص اوك هكلمك بكره ،،، تصبح على خير وتيك كير

ههههههههههههههههههههههههه طب كويس SmileSmile

خلاص تمام و انا هبقا موجود بكره .. و انت من اهل الخيير ... تييك كيير Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

يا اهلا يا اهلا .. و انا اقول المنتدى منور لييه بس SmileSmile

قاعد ادور عليكي من الصبح Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
يا اهلا يا اهلا .. و انا اقول المنتدى منور لييه بس SmileSmile

قاعد ادور عليكي من الصبح Smile

يا اهلا وسهلا بييك .. ده نوورك والله 

ههههههههه انا موجوده حط كومنت في اي حته وهجيلك على طول

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
يا اهلا وسهلا بييك .. ده نوورك والله 

ههههههههه انا موجوده حط كومنت في اي حته وهجيلك على طول

ههههههههههههههههههههههه ...ما انا ماببقاش عارف انت فتحتي ولا لسا نايمه اصلا Smile

المهم انت ايه اخبارك عملا ايه ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههه ...ما انا ماببقاش عارف انت فتحتي ولا لسا نايمه اصلا Smile

المهم انت ايه اخبارك عملا ايه ؟؟

لا يابني انا بصحى من الساعه 9 الصببح ههههههههههه

انا تماام الحمدلله انت اخبااارك ايييه عامل اييه واخبار طنط اييه ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
لا يابني انا بصحى من الساعه 9 الصببح ههههههههههه

انا تماام الحمدلله انت اخبااارك ايييه عامل اييه واخبار طنط اييه ؟؟

9 الصبح .. ما شاء الله ده انا ببقا لسا داخل انام SmileSmileSmile

دايما تمام ان شاء الله

والله الحمد لله كله تمام و ماما كويسه الحمد لله

انت طنط ايه اخبارها خلاص مبقاش في تعب بعد ما النتيجه ظهرت اعتقد SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

9 الصبح .. ما شاء الله ده انا ببقا لسا داخل انام SmileSmileSmile

دايما تمام ان شاء الله

والله الحمد لله كله تمام و ماما كويسه الحمد لله

انت طنط ايه اخبارها خلاص مبقاش في تعب بعد ما النتيجه ظهرت اعتقد SmileSmile

هههههههههه شفت بتطمن عليك اهو قبل ما بتنااام هههههههههههههههه
اجمعين يارب 
يارب داايما يارب وفي احسن حال 

هههههههههههههههههههههه لا بتتعب لما بغلس عليها شوية هههههههههههههههههههههههههه اصل انا بعاندها في موضوع كده ف بتتعب منوو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههه شفت بتطمن عليك اهو قبل ما بتنااام هههههههههههههههه
اجمعين يارب 
يارب داايما يارب وفي احسن حال 

هههههههههههههههههههههه لا بتتعب لما بغلس عليها شوية هههههههههههههههههههههههههه اصل انا بعاندها في موضوع كده ف بتتعب منوو

ههههههههههههههههههههههه .. ايوا صح مهو ماينفعش نبقي احنى الأتنين نايمين لازم نبدل SmileSmile

اميين يا رب

هههههههههههههههههههههه يا مواضيعك انت يا واد يا خطر  play football  play football 

بس متتعبهاش حراام .. و لو علي الموضوع .. وافقي وخلاص  bsmile  bsmile  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههه .. ايوا صح مهو ماينفعش نبقي احنى الأتنين نايمين لازم نبدل SmileSmile

اميين يا رب

هههههههههههههههههههههه يا مواضيعك انت يا واد يا خطر  play football  play football 

بس متتعبهاش حراام .. و لو علي الموضوع .. وافقي وخلاص  bsmile  bsmile  hola hola  hola hola

ههههههههههههههههههههه بالضبط كده
امين اجمعين 
هههههههههههههههههههههههههه اه مووضووع خطر اوووي 
ههههههههههه لا الا ده مينفعش اوافق بصراحة صعب بجد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
هاى ازيك يامحمد اخبارك ايه انا نور لو لسه كرنى عملت ايه فى النتيجه

محمد بس وانا شغالة اسأل عليكي .. انا ايه هوا مش باينة 
اشطه اشطه انا كمان مش شايفة حد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
mohammed raafat كتب:

اميين يا رب

امين اجمعين 

ازيك اخبارك ايه وعامله ايه ومامتك اخبارها ايه ويارب تكونى جبتى اعلى التقديرات  flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
وحشتينى والله معلشى على عدم ظهورى بس كنت مخنوقه جدا سامحينى

الحمد لله احنى زاي الفل ... بس طمنينا بس انت عملت ايه و اخبار النتيجه و اخبارك ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
nour010 كتب:
وحشتينى والله معلشى على عدم ظهورى بس كنت مخنوقه جدا سامحينى

الحمد لله احنى زاي الفل ... بس طمنينا بس انت عملت ايه و اخبار النتيجه و اخبارك ؟؟

الحمد لله على كل حال شلت ماده واحده وروحت عملت اعاده رصد ومستنيه نتيجه اعاده الرصد والمفروض الاسبوع الجاى هروح ادفع بقيت المصاريف والله لحد دلوقتى نفسيتى زى الزفت وبفكر مروحش ا noo لجامعه تانى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
nour010 كتب:
هاى ازيك يامحمد اخبارك ايه انا نور لو لسه كرنى عملت ايه فى النتيجه

والله ا انتى فبالى بس وحيات ربنا انا داخله مش شايفه قدامى من كتر العياط من ساعت ما شوفت النتيجه بس الحمد لله متزعلش منى ياحبيبه قلبى متاسفه جدا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
الحمد لله على كل حال شلت ماده واحده وروحت عملت اعاده رصد ومستنيه نتيجه اعاده الرصد والمفروض الاسبوع الجاى هروح ادفع بقيت المصاريف والله لحد دلوقتى نفسيتى زى الزفت وبفكر مروحش ا noo لجامعه تانى

يا ساتر يا رب .. علي العموم الحمد لله و لعله خيير .. محدش عارف الخير فين .. و ان شاء الله ربنا يوفق ليلي فيه الخير في حوار اعادة الرصد ده

و متعقديش نافسك ولا حاجه ... حتى لو كده تمتحنيها مع الترم الي جاي و ان شاء الله خيير متقلقيش نفسك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
اعلامية قيد التنفيذ كتب:

والله ا انتى فبالى بس وحيات ربنا انا داخله مش شايفه قدامى من كتر العياط من ساعت ما شوفت النتيجه بس الحمد لله متزعلش منى ياحبيبه قلبى متاسفه جدا

لأ متقلقيش ساره مش هتزعل ولا حاجه .. دي القلب الحنين بتعناا بردو SmileSmile...

و انت منغير عياط ولا حاجه قدر الله و مشاء فعل يعني و ارمي همومك علي الله و ربنا يعمل الي فيه الخير ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
nour010 كتب:
اعلامية قيد التنفيذ كتب:

لأ متقلقيش ساره مش هتزعل ولا حاجه .. دي القلب الحنين بتعناا بردو SmileSmile...

و انت منغير عياط ولا حاجه قدر الله و مشاء فعل يعني و ارمي همومك علي الله و ربنا يعمل الي فيه الخير ان شاء الله

انا عارف  ه ان قلبها طيب وزى اللبن بس بردو بعتزر sorryلها عشان مشفتهاش وبردوه مبرووووووووووووك ليك يامحمد ومبروك لساسو حبيبه قلبى وانا فرحانه بيكو اكتر من نفسى ربنا يقدملكو الاى فيه الخير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
انا عارف  ه ان قلبها طيب وزى اللبن بس بردو بعتزر sorryلها عشان مشفتهاش وبردوه مبرووووووووووووك ليك يامحمد ومبروك لساسو حبيبه قلبى وانا فرحانه بيكو اكتر من نفسى ربنا يقدملكو الاى فيه الخير

الله يبارك فيكي يا رب .. و كانت فرحتنا تكمل بيكي بس بردو الحمد لله .. المهم النجاح و انك عديتي الترم بردو الحمد لله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
امين اجمعين 

ههههههههههههههههههههههههههههه ده موضوع مصيري بقاا SmileSmile

طب فكري كويس يمكن يكون في صالحك SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حاسة بيكي والله فعلا موضوع شيالان المواد ده صعب بس انتي اتسرعتي اوي ف حكاية اعادة الرصد دي لان فالاغلب مش بتجيب نتيجة لانهم بس بيعيدو جمع الدرجات مش بيعيدو التصحيح ده غير ان استاذ عمرو قال ان الطالب الي بيعمل ده او بيكون معترض على نتيجته الدكتور بيحطو ف بالو وممكن يشيلو المادة اكتر من مرة ..ربنا يسترها معااكي ياحبيبتي ومادة بردو اهون من غيرررك وكمان لانك جديده عالنظام وكده معلش هتتعودي
وخلي ف بالك ان التصحيح بيكون كوسة وعبيط اسأليني انا وشاهندة بنطلع بنقول هنشيل المادة ونترقع امتياز والي متأكدين منها يادوب مقبول وجيد امال انا ببقى خايفة ليه وقت النتيجة بخاف من التصحيح العبيط ده

ربنا يسهل الاحوال وقدر الله وما شاء فعل واهدي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههه ده موضوع مصيري بقاا SmileSmile

طب فكري كويس يمكن يكون في صالحك SmileSmile

مصيري اوي مصيري مووت هههههههههههههههههههه

لا يعني هو فيه شوية تفاصيل كده مينفعش اوافق عليهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
حاسة بيكي والله فعلا موضوع شيالان المواد ده صعب بس انتي اتسرعتي اوي ف حكاية اعادة الرصد دي لان فالاغلب مش بتجيب نتيجة لانهم بس بيعيدو جمع الدرجات مش بيعيدو التصحيح ده غير ان استاذ عمرو قال ان الطالب الي بيعمل ده او بيكون معترض على نتيجته الدكتور بيحطو ف بالو وممكن يشيلو المادة اكتر من مرة ..ربنا يسترها معااكي ياحبيبتي ومادة بردو اهون من غيرررك وكمان لانك جديده عالنظام وكده معلش هتتعودي
وخلي ف بالك ان التصحيح بيكون كوسة وعبيط اسأليني انا وشاهندة بنطلع بنقول هنشيل المادة ونترقع امتياز والي متأكدين منها يادوب مقبول وجيد امال انا ببقى خايفة ليه وقت النتيجة بخاف من التصحيح العبيط ده

ربنا يسهل الاحوال وقدر الله وما شاء فعل واهدي

ربنا يخليكى ياساره بص المصيبه ان العيب من المركز لان احنا اتصلنا بالدكتور والدكتور قالنا انه مش مصقط حد غير اتنين ورقهم كان ابيض وانا متلكده من حلى كويس والدكتور كل مديره المز وهو الاى هيصحح الماده بتعتنا دى لانى مش انا بس الاى شيلالها دا كذا حد وبرضو متاكدين من حلينا ادعيلنا ياساره انتى ومحمد وكل الاى فى الموقع بجد انا منهاره جدا crying  crying  crying

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
مصيري اوي مصيري مووت هههههههههههههههههههه

لا يعني هو فيه شوية تفاصيل كده مينفعش اوافق عليهم

اوبااااا .. ده الموضوع كبيير بقا Smile

طبعا انا مش هسأل عن الموضوع ولا التفاصيل مع انك سوقتيني الصراحه Smile

و ده لسببين .. الأول علشان مبقاش بدخل في خصوصياتك اكيد يعني .. ثانيا بردو علشان متبقيش علي المباشر كده مش هتبقا لطيفه بردو SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انتو روحتو فييييييييييييييييييييييييييييييييييين يعنى انا ابقى موجوده وانتو تختفوا ينفع كده دا انا حتى عملت الكيكه ومستنيه قشطه محمد بس شكله نفضلنا ياساسو بس سب انا جبت كل حاجه عشان فرحتى بيكو انكو نجحتو بجد فرحانلكو جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:

ربنا يخليكى ياساره بص المصيبه ان العيب من المركز لان احنا اتصلنا بالدكتور والدكتور قالنا انه مش مصقط حد غير اتنين ورقهم كان ابيض وانا متلكده من حلى كويس والدكتور كل مديره المز وهو الاى هيصحح الماده بتعتنا دى لانى مش انا بس الاى شيلالها دا كذا حد وبرضو متاكدين من حلينا ادعيلنا ياساره انتى ومحمد وكل الاى فى الموقع بجد انا منهاره جدا crying  crying  crying

معلش يا حبيبتي مش عارفه أقولك آيه والله لان لو انا مكانك كنت هيبقى كده واكتر ربنا يعديهالك على خير يا روحي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

اوبااااا .. ده الموضوع كبيير بقا Smile

طبعا انا مش هسأل عن الموضوع ولا التفاصيل مع انك سوقتيني الصراحه Smile

و ده لسببين .. الأول علشان مبقاش بدخل في خصوصياتك اكيد يعني .. ثانيا بردو علشان متبقيش علي المباشر كده مش هتبقا لطيفه بردو SmileSmile

هههههههههههه جداااا

انا هقولك اكييييد عيب عليك مفيش خصوصيات ولا حاجه بس زي ماقلت كده بلاش أبقى عالهوا ههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههه جداااا

انا هقولك اكييييد عيب عليك مفيش خصوصيات ولا حاجه بس زي ماقلت كده بلاش أبقى عالهوا ههههههههههههههههه

طب ده معناه ان لازم نشوف حل في المباشر ده SmileSmile.... ماينفعش نعمل تشويش طيب او اي حاجه Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
قمر ياروح قلبي ربنا يحفظك ياعسل
انا بعمل محشي مين عايز

ايواااا بقاا .. ده احنى معدين بقا في الطبيخ و بنعمل محشي SmileSmile

علي حسب محشي ايه بالظبط ممكن اقرر اخد ولا لا Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
حبيبه قلببببببببببببببببببببببببى انا بموت فيه بس قوليلى فى ورق عنب عندك ولا ابعت اجيب

عننندي ياروووحي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

طب ده معناه ان لازم نشوف حل في المباشر ده SmileSmile.... ماينفعش نعمل تشويش طيب او اي حاجه Smile

ههههههههههههههههههههه حتى مفيش تيييييييت كده تخبي عالكلام هههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ايواااا بقاا .. ده احنى معدين بقا في الطبيخ و بنعمل محشي SmileSmile

علي حسب محشي ايه بالظبط ممكن اقرر اخد ولا لا Smile

بعمل كل حااجه انت تأمر بس

في كوسة وورق عنب وملفوف

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.