اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
princess sarah

اخر خبر عندي بخصوص النتيجة

Recommended Posts

الحقيقة انا اتصلت بيهم انهاردة وردت علية الموظفة و قالتلي ان النتيجة علي اول الشهر القادم مش عارف هي بتقول كده من كتر الاتصالات بيها و لا دية الحقيقة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
الحقيقة انا اتصلت بيهم انهاردة وردت علية الموظفة و قالتلي ان النتيجة علي اول الشهر القادم مش عارف هي بتقول كده من كتر الاتصالات بيها و لا دية الحقيقة

Evil هو انا ينفع اولع فالموظفه دي  surprize 
يلا معلش يا ساسو اهدي كده كده مفضلش كتير على اول الشهر النهارده 23 >> بحاول اصبر نفسي Emo9

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
Evil هو انا ينفع اولع فالموظفه دي  surprize 
يلا معلش يا ساسو اهدي كده كده مفضلش كتير على اول الشهر النهارده 23 >> بحاول اصبر نفسي Emo9

ههههههههههههههههههههههههههههههه .... يعني انت عايزه تولعي فالموظقه و بتهاديها  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههههه .... يعني انت عايزه تولعي فالموظقه و بتهاديها  hola hola  hola hola

ههههههههههههههههه لا بهدي نفسي قبل ما ارتكب جريمة والبس في حديد يا معلم ههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
galal elmadny كتب:
Evil  Evil  Evil 

استاذ جلال لو حضرتك متعصب عشان هولع فيها كلو ولا زعلك يافندم انا خلاص سامحتها  Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
galal elmadny كتب:
Evil  Evil  Evil 

استاذ جلال لو حضرتك متعصب عشان هولع فيها كلو ولا زعلك يافندم انا خلاص سامحتها  Smile

المهم يظهرو النتيجه لان الظروف لا تحتمل التاخير وبعد ما النتيجه تظهر تفكرى فى موضوع الولعه دى تكون اعصابنا ارتاحت ههههههه.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وسام أبو الغيط كتب:
يارب نجح الجميع و كلل جهودنا بالنجاح و التميز ....

اللهم امين اجمعين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صباح الخير للجميع 
انهاردة كلمت المركز الموظفة ردت علية كالاتي الدراسة يوم 11-4 ان شاء الله و النتيجة يا اخر الاسبوع او اول الاسبوع القادم  يا مسهل الحال يارب يالنجاح للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Emo8 
ياسلام !!
هي الموظفة دي مش ناوية تعديها على خير معايا ولا ايه 
شفت يا استاذ جلال سمعت كلامك ومرضتش اولع فيها المرة الي فاتت اهي اتمادت كويس كده يعني  Emo9  Emo9

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
Emo8 
ياسلام !!
هي الموظفة دي مش ناوية تعديها على خير معايا ولا ايه 
شفت يا استاذ جلال سمعت كلامك ومرضتش اولع فيها المرة الي فاتت اهي اتمادت كويس كده يعني  Emo9  Emo9

الحقيقه فى التيرمات الماضية كنت بشغل دماغى بالمذاكره فى مواد التيرم الجديد لانى كنت مقسم المواد مادتين بينى وثلاث مواد بالتيرم فالنتيجه كانت اخر حاجه الواحد بيفكر فيها لكن علشان دى اخر تيرم ومفيش حاجه الواحد يشغل دماغه فيها ومنتظر النتيجه بفارغ الصبر مش علشان اعرف انا ناجح ولا مش ناجح لانى الحمد لله واثق مليون فى المائه بالنتيجه ومن تقديراتى ولكن عايز اخطو خطوه للامام بتخرجى والتفكير بالخطوات القادمه علشان كده نصبر شويه هانت وبعدين انتم حرين مع الموظفه دى تولعوا فيها تسمحوها المهم عايزين النتيجه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
بلاش اقولك ان حتي كلامها ده غير مضمون و ممكن تتاخر كمان Smile

لا بلاش تقولي خلي الكلام في سرك بقى ومتجيبش سيرة ههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
galal elmadny كتب:

الحقيقه فى التيرمات الماضية كنت بشغل دماغى بالمذاكره فى مواد التيرم الجديد لانى كنت مقسم المواد مادتين بينى وثلاث مواد بالتيرم فالنتيجه كانت اخر حاجه الواحد بيفكر فيها لكن علشان دى اخر تيرم ومفيش حاجه الواحد يشغل دماغه فيها ومنتظر النتيجه بفارغ الصبر مش علشان اعرف انا ناجح ولا مش ناجح لانى الحمد لله واثق مليون فى المائه بالنتيجه ومن تقديراتى ولكن عايز اخطو خطوه للامام بتخرجى والتفكير بالخطوات القادمه علشان كده نصبر شويه هانت وبعدين انتم حرين مع الموظفه دى تولعوا فيها تسمحوها المهم عايزين النتيجه

ماهو لو فضلنا بكرة بعدو الاسبوع الجاي اولو اخرو مش هنشوف نتيجة يافندم دي بقت قمة فالمهزلة بصراحة مش عارفه هصبر لحد امتى
توووب عليا يارب من الجامعة دي وخلصنيي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا ملاحظ ان موضوع الموظفة شد اهتمامكم اكثر من النتيجة 000000 واضح ان بنطلع زهقنا من الانتظار فى الموظفة  ياجماعة اشغلو نفسكم بالتوجة الى الله سبحانة وتعالى ان يوفقكم جميعا ويوعدكم بالنجاح والتوفيق باذن الله قولو (امين ياااارب) flower  flower  flower عموما النتيجة حسب ماسمعت من المركز خلال الايام القليلة القادمة نهاية الاسبوع الحالىاو اول الاسبوع القادم باذن الله
يعنى نقدر نقول نحن فى انتظار اعلان النتيجة والتخرج باذن الله تعالى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محمد الديب المرسى كتب:
انا ملاحظ ان موضوع الموظفة شد اهتمامكم اكثر من النتيجة 000000 واضح ان بنطلع زهقنا من الانتظار فى الموظفة  ياجماعة اشغلو نفسكم بالتوجة الى الله سبحانة وتعالى ان يوفقكم جميعا ويوعدكم بالنجاح والتوفيق باذن الله قولو (امين ياااارب) flower  flower  flower عموما النتيجة حسب ماسمعت من المركز خلال الايام القليلة القادمة نهاية الاسبوع الحالىاو اول الاسبوع القادم باذن الله
يعنى نقدر نقول نحن فى انتظار اعلان النتيجة والتخرج باذن الله تعالى

بخصوص الموظفه في فرق بين موظفه بتطفش المتصل وموظفه بتقول معلومة صحيحة ده اولا واصلا موضوعها هزار في هزار مش حوار شاغلين نفسنا بيها ده مجرد هزار عادي يعني 
اما الي مش هزار ان الجامعة دي نظامها فعلا محتاج تعديل 

واخيرا اكيد احنا ملناش غير اننا ندعي ان ربنا يوفقنا وينجحنا وده الي بنعملو طول اليوم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محمد الديب المرسى كتب:
بخصوص الجامعة عادى لاننى اربعة سنوات فى هذا الموضوع وحالة عدم النظام والوضوح والاهتمام من المركز ربنا يختمها على خير ويوفق الجميع باذن الله

ان شاء الله هتعود فالسنتين الجايين وربنا يوفقك ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الغلط ان جامعه كبيره ذى جامعه القاهره مايكنش ليها خارطه واضحه بالمواعيد ... اى نعم ممكن تكون الاحداث بالبلد مأثره ولكن لابد من توضيح الحقائق وتوضيح المواعيد  .. ( فمثلا ممكن يعلن عند انتهاء الامتحان ان النتيجه 10/04 فيبقى فى الحاله دى كل واحد يشوف مصالحه وميكنش مركذ فى موضوع النتيجه )
وكمان النتيجه ممكن تخلص قبل الميعاد المحدد يبقى مفيش مشكله وكمان ممكن تتأخر فيتم عمل اعلان ثانى ان النتيجه سوف يتم تأخيرها يوم يومين اسبوع لكن المهم والاهم لابد ان يكون هناك توضيح ومعلن وأن يكون هناك شفافية وامانه فى اعلان المواعيد .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
احمد حسن ابراهيم كتب:
خبر عاجل ومؤكد على لسان رئيس الجامعة...
النتيجه يوم الخميس 4/ 3 
....
ونبارك للجميع إن شاء الله بالنجاح و التوفيق ,,, flower 

يسمع منك ربنا ...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

هههههههههههههههههههههههههه عجبوني اوي الناس الي قاعده تسأل امتة النتيجه تطلع و لما قالو بكره .. قلبهم اتقبض و اتخدو .. امال مستعجلين لييه علي انها تطلع  hola hola  hola hola  hola hola 

و في اعتقادي انها مش هتطلع بكره .. و انها هتطلع في خلال الأسبوع القادم ان شاء الله ... اتخدو تاني بقا  Smile

ربنا يوفق الجمييع ان شاء الله و ناجحين جميعا ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا مكبرة دماغي ولا بسال اساسا حفظت طريقتهم عالم بطيئه في اى حاجه  Emo11

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أحنا نعمل نفسنا عارفين ان ميعاد النتيجة 11-4 لو طلعت قبل كده تبقي مفجاءة جميلة لو اتاخرت يبقي خلاص ادينا كنا عارفين ميعادها Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الواحد من طريقتهم بينسي انه اساسا في كليه  Emo9

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
ولا موقع الجامعة بيقط ولا حاجة عشان نقول بيحملوا النتيجة مثلا Smile

هههههههههههههه خاالص

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههههههههههههه عجبوني اوي الناس الي قاعده تسأل امتة النتيجه تطلع و لما قالو بكره .. قلبهم اتقبض و اتخدو .. امال مستعجلين لييه علي انها تطلع  hola hola  hola hola  hola hola 

و في اعتقادي انها مش هتطلع بكره .. و انها هتطلع في خلال الأسبوع القادم ان شاء الله ... اتخدو تاني بقا  Smile

ربنا يوفق الجمييع ان شاء الله و ناجحين جميعا ان شاء الله

ههههههههههههههههههههههه جبت من الاخر يعني
انا والله مستعجلة عشان عندي حاجات كتير اوي مترتبه عليها غير كده مكنتش عبرت امها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
أحنا نعمل نفسنا عارفين ان ميعاد النتيجة 11-4 لو طلعت قبل كده تبقي مفجاءة جميلة لو اتاخرت يبقي خلاص ادينا كنا عارفين ميعادها Smile

فكرة بردو هههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
shahnda كتب:
الواحد من طريقتهم بينسي انه اساسا في كليه  Emo9

ومين سمعك ياقمرة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
احمد حسن ابراهيم كتب:
خبر عاجل ومؤكد على لسان رئيس الجامعة...
النتيجه يوم الخميس 4/ 3 
....
ونبارك للجميع إن شاء الله بالنجاح و التوفيق ,,, flower 

ممكن بردو لما نشوف ادينا الخميس جايز عشان نبدء تسجيل من السبت والله اعلم
نفسي مره يكونو زي مابنفكر مش يفاجأونا

Emo8

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
عمرو الدبيكي كتب:

فكرة بردو هههههههههه

بما ان انهاردة 3-4 شكلنا كده هنطلع عارفين ميعادها  Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
بما ان انهاردة 3-4 شكلنا كده هنطلع عارفين ميعادها  Laughing

ههههههههههههههه لا تعليق بجد حتى رئيس الجامعة كلامه مش اكيد ههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مبروك النتجه هتظهر يوم الثلاثاء بعد صلاة الجمعه علي طول 

ههههههههههههههههههههههه Smile 
قولت اضحكوا شويه بدل ما اعصابكم مشدوده كده .... وسيبوها على ربنا كل تاخيره وفيها خير.
ما تمنياتي للجميع بالنجاح والتوفيق ,,,

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.