اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
princess sarah

اخر خبر عندي بخصوص النتيجة

Recommended Posts

اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههه احيييه .. انا قصدي الابجورة هتتفجر عشان من الصبح شغالة مش قصدي ولا اي حااجه هااه سمعتووو ركزوا بقى الله يباركلكم

ههههههههههههههههههههههههههه ... ايوه كده  Smile  Smile  ... و لو علي الأبجوره متقلقيش كلها شويه و الكهرباء تقطع و تطفي لوحده SmileSmile

و ياريت تقولي لولدتك و هي بتدعيلك تدعلنا معاها و دعوه مخصوص للعبد لله SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
يا محمد انا شخصيا في الجامعة قالولي ان النتيجة اتحملت فعلا علي الموقع و المفروض اننا نشوفها انهاردة

طب ربنا يطمنك يا رب ... مش قدامنه غير الإنتظار و انا اتوقع ان الموقع هيفتح علي الساعه 12 او 1 كده و ان شاء الله النجاح للجميع Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههه ... ايوه كده  Smile  Smile  ... و لو علي الأبجوره متقلقيش كلها شويه و الكهرباء تقطع و تطفي لوحده SmileSmile

و ياريت تقولي لولدتك و هي بتدعيلك تدعلنا معاها و دعوه مخصوص للعبد لله SmileSmile

هههههههههههههههههههههههههههههه انا مش فمصر الكهرباء شغاله على طوول ههههههههههه

هي لحد قبل ساعتين كانت بتدعي للكل بس بعد ما تعبها القولون من القلق اتنرفزت وكأن انا الي مخبية النتيجة وممكن تدعي عليا ههههههههههههههههه ف خليكو انتو ادعيلكو انا احسن

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:

هي لحد قبل ساعتين كانت بتدعي للكل بس بعد ما تعبها القولون من القلق اتنرفزت وكأن انا الي مخبية النتيجة وممكن تدعي عليا ههههههههههههههههه ف خليكو انتو ادعيلكو انا احسن

هههههههههههههههههههههههه طب طلعتي زي حلاتي مش فمصر يبقا اقفلي الأبجوره SmileSmile

لأ الف سلامه عليها ...ههههههههههههههههههههه خلاص ادعلنا انت مش مشكله علشان نريح طنط بس ... بس دعوه حلوه كده الله يباركلك حاجه من علي وش القفص يعني  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
mohammed raafat كتب:

ربنا يقومهالك السلامه بس دعوتا بردوه محتاجنها  معانا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههههههههههه طب طلعتي زي حلاتي مش فمصر يبقا اقفلي الأبجوره SmileSmile

لأ الف سلامه عليها ...ههههههههههههههههههههه خلاص ادعلنا انت مش مشكله علشان نريح طنط بس ... بس دعوه حلوه كده الله يباركلك حاجه من علي وش القفص يعني  hola hola  hola hola

هههههههههههههههه لا خليها منورة عشان الفاتورة تبقى حلوة على اخر الشهر هههههههههههههههههههه

الله يسلمك .. ههههههههههههههه فيك الخيير والله 
ههههههههههه بتنقي كلمنتينا ولا ايه هههههههههه

انا والله الدعوة الي علقت عليها
اللهم ارزقني فرحة النجاح انا وجميع من في انتظارها يارب العالمين
غير كده دماغي واقفه مش عارفه ادعي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
ربنا يقومهالك السلامه بس دعوتا بردوه محتاجنها  معانا

يارب ياحبيبتي .. اكيد بتدعي ف قلبهاا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههه لا خليها منورة عشان الفاتورة تبقى حلوة على اخر الشهر هههههههههههههههههههه

الله يسلمك .. ههههههههههههههه فيك الخيير والله 
ههههههههههه بتنقي كلمنتينا ولا ايه هههههههههه

انا والله الدعوة الي علقت عليها
اللهم ارزقني فرحة النجاح انا وجميع من في انتظارها يارب العالمين
غير كده دماغي واقفه مش عارفه ادعي

ههههههههههههههههههههههههههه لأ خلاص تمام الدعوه دي حلوه اوووي Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههه لأ خلاص تمام الدعوه دي حلوه اوووي Smile

هههههههههههه اي خدمة يا باشا بس قولو امين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخوة والاخوات اعضاء المنتدى الكرام 

يسعدنا تواجدكم ومشاركاتكم الفعالة دوماً ومساعدتكم لجميع الاعضاء

وعليه يرجى عدم فتح مواضيع جديدة بشأن ظهور النتيجة حيث انه تم فتح اكثر من موضوع بهذا الخصوص

وليكن تواصلنا جميعا من خلالهم

متمنيا لكم قضاء أطيب الاوقات بالمنتدى وبالتوفيق والنجاح ان شاء الله

تقبلوا مروري وخالص تحياتي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
[rtl]نتائج امتحانات دور يناير 2014[/rtl]

[rtl]إعلان نتائج امتحانات دور يناير 2014:[/rtl]

[rtl]سوف تعلن نتائج امتحانات دور يناير 2014 مساء اليوم الموافق 9 أبريل 2014 لجميع الكليات فيما عدا كلية الحقوق.[/rtl]

[rtl]يبدأ التسجيل للفصل الدراسي مارس 2014 اعتبارا من يوم السبت الموافق 12 أبريل 2014 بكلية التجارة فقط.[/rtl]

[rtl]- أما باقي الكليات التي أعلنت نتائجها سوف يبدأ التسجيل بها اعتباراً من يوم الثلاثاء الموافق 15 أبريل 2014.[/rtl]

[rtl]- يتم عمل وسداد فواتير التأكد من صحة رصد الدرجات للدارسين الراغبين في عمل إعادة رصد اعتبارا من يوم السبت الموافق 12 أبريل 2014 حتى يوم الخميس الموافق 17 أبريل 2014 لجميع البرامج ما عدا كلية الحقوق لحين إعلان النتائج وسوف يتم إلغاء أي فواتير غير مسددة بعد هذا التاريخ.[/rtl]

[rtl] [/rtl]

[rtl]- تبدأ الدراسة للفصل الدراسي مارس 2014 اعتبارا من يوم الجمعة الموافق 18 أبريل 2014 وسوف تعلن الجداول للدارسين فيما بعد.[/rtl]

[rtl]- تعقد امتحانات دور يوليو 2014 اعتبارا من يوم 5 أغسطس 2014.[/rtl]

[rtl] [/rtl]

[rtl] [/rtl]

[rtl]التسجيل للدور الثاني/ امتحانات مايو 2014:[/rtl]

[rtl]يجوز للدارسين الراسبين في مقرر أو مقررين والمحتمل تخرجهم بعد نجاحهم في هذين المقررين التسجيل لامتحانات الدور الثاني أبريل 2014 امتحانات مايو 2014 وذلك اعتباراً من يوم السبت الموافق 12 أبريل 2014 حتى يوم الخميس الموافق 17 أبريل 2014 وسوف يتم إلغاء أي فواتير غير مسددة بعد هذا التاريخ.[/rtl]

[rtl]التسجيل يعني عمل الفاتورة وسدادها في المواعيد المقررة.[/rtl]

[rtl]تعقد امتحانات الدور الثاني مايو 2014 في الفترة من 11 مايو 2014 حتى 15 مايو 2014.[/rtl]

[rtl] [/rtl]

[rtl]ملحوظة هامة: [/rtl]

[rtl]الدارسين المحتمل تخرجهم في امتحانات يناير 2014 سوف يتم استخراج إفادة نجاح بعد أول مايو 2014.[/rtl]

[rtl] [/rtl]

[rtl]مع تمنيات المركز بالنجاح والتوفيق للدارسين[/rtl]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عفوا شاهندا بالتوفيق والنجاح للجميع ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا على هذا الخبر ومن كل قلبى اقدم التهئنه لكل الزملاء بالمنتدى على النجاح ان شاء الله الف مبروك للجميع مقدما

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عفوا أ / جلال ،،، و أ / محمد الديب

مع اطيب التمنيات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.