اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
princess sarah

اخر خبر عندي بخصوص النتيجة

Recommended Posts

احمد حسن ابراهيم كتب:
مبروك النتجه هتظهر يوم الثلاثاء بعد صلاة الجمعه علي طول 

ههههههههههههههههههههههه Smile 
قولت اضحكوا شويه بدل ما اعصابكم مشدوده كده .... وسيبوها على ربنا كل تاخيره وفيها خير.
ما تمنياتي للجميع بالنجاح والتوفيق ,,,

ههههههههههههههههه اشطه يعني عالساعه 4 كده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بجد انا زهقت قووووووووووووووووووووووووووووووى حرام الاى بيتعمل فينا دا بجد هى ام النتيجه دى هتظهر امتى اعصبنا باظت بجد خلاص انا حاسه انى عايزه اصوت من موضوع النتيجهدا  يادماغي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
هانت كلها الخميس الي جاي او الي بعدة Smile

ليه كده يااستاذ عمرو هو احنا ناقصين ملل عشان نستناها اسبوع كمان  دا الواحد مصدق انه يعرف انها قربت تظهر بس المركز بيستهبل قوى عشان اخرها جدا علينا  very angry

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
هانت كلها الخميس الي جاي او الي بعدة Smile

أو اللى بعد بعدة أو اللى بعد بعد بعدة .............................∞. party

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
علي فكرة بمنتهي البساطة لو كانت الجامعة حطيت علي الموقع ميعاد ميحصلش التخبط ده كلة حتي لو كان الميعاد في شهر مايو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
واضح ان هانت لاننى حاولت الدخول على الصفحة الخاصة بى وجد هذة الرسالة
نأسف لعدم إمكانية الدخول لصفحتكم الرئيسية لزيادة الضغط على الموقع و وجود أعمال صيانة حاليا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا خايف لايكون الموقع وقف من كثرة الدعاء عليهم. Smile 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هنعمل اية يا محمد ادينا في الانتظار هما في الجامعة دلوقتي بلغوا واحد صاحبي ان النتيجة هتظهر انهاردة بس انا معنديش ثقة في كلامهم ابدا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا جماعة من فضلكم حد يعرف النتيجة امتى ؟؟
اتاخرت جدااااااااااااا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

يعني يوم ما النتيجه تظهر يقفلو الموقع ... بصراحه الجامعه متعاونه جدااا و تسعى لراحة الطالب  hola hola  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
يعني يوم ما النتيجه تظهر يقفلو الموقع ... بصراحه الجامعه متعاونه جدااا و تسعى لراحة الطالب  hola hola  hola hola  hola hola

ههههههههههههه
المفروض يكتبوا بدل مغلق للصيانة يكتبوا النتيجة ظهرت ولو جدع شوفها Laughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ههههههههههههه
المفروض يكتبوا بدل مغلق للصيانة يكتبوا النتيجة ظهرت ولو جدع شوفها Laughing

هههههههههههههههههههههههه .. ايوة والله نظام هي النتيجه طلعت اه بس اوعو تفكرو انكم هتعرفوها بالسهوله دي  hola hola  hola hola

يس اهو الحمد لله في بصيص من الأمل .. و لو علي الموقع الواد يحط في دماغه انها طالعه بكره .... انا عارف اني بنافسهم في البرود بس اعمل ايه عودونا علي كده ... و ان شاء الله التوفيق و النجاح للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
هههههههههههههههههههههههه .. ايوة والله نظام هي النتيجه طلعت اه بس اوعو تفكرو انكم هتعرفوها بالسهوله دي  hola hola  hola hola

يس اهو الحمد لله في بصيص من الأمل .. و لو علي الموقع الواد يحط في دماغه انها طالعه بكره .... انا عارف اني بنافسهم في البرود بس اعمل ايه عودونا علي كده ... و ان شاء الله التوفيق و النجاح للجميع

ههههههههههههه ان شاء الله خيير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
اخيرررررررررررررررررررررررررا يارب بالنجاح للجميع ادعو بقى انا اول سنه وحاسه انى من الخوف هتعب النص التانى

هو انتي لسه شوفتي حاجه
هههههههههههههه انا بطمنك مش اكتر
ربنا معاكي ومعانا ياقمر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
انتي  هتعرفي اية المعني الحقيقي لانتظار النتيجة كل مرة بعد الترم الثامن Smile

انا جربتو تلات مرات وفي كل مرة كأنها اول مرة هههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
اخيرررررررررررررررررررررررررا يارب بالنجاح للجميع ادعو بقى انا اول سنه وحاسه انى من الخوف هتعب النص التانى

هههههههههههههه اول اييييه Smile  ده انت غلبانه اوووي .. انت مش ملاحظه الحاله الي احنى فيها ولا ايه SmileSmile

بعدين اوعي تفتكري ان علشان الموقع وقف يبقا النتيجه ظهرت ... لأ ده ممكن بعد ده كله يقولك دي كانت الكاميره الخفيه عايز تذيع قول ذيع  Laughing  Laughing

ربنا يوفقك ان شاء الله و ناجحه متقلقيش  Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
nour010 كتب:

هو انتي لسه شوفتي حاجه
هههههههههههههه انا بطمنك مش اكتر
ربنا معاكي ومعانا ياقمر

هو انا لس هشوف كمان ولا ايه احنا تعبانا قوى اول ترم اومال لما نوصل لاخر ترم هيجرالنا ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
استاذ محمد يعنى لعد كل دا يقولولى الكاميرا الخفيه مش بزمتك يبقى القتل حلال فيهم ولا لا

اولا منغير استاذ علشان نعرف نتكلم بس  Smile

تاني حاجه بقي القتل ده تروحيلو عن اعلاميه قيد التنفيذ .. مشاء الله عليها تخصص حرق موظفين  hola hola  hola hola

و متقلقيش ناجحه ان شاء الله و هوا الموقع هتلاقيه اشتغل بليل يعني علي الساعه 12 او 1 كده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

تاني حاجه بقي القتل ده تروحيلو عن اعلاميه قيد التنفيذ .. مشاء الله عليها تخصص حرق موظفين  hola hola  hola hola

و متقلقيش ناجحه ان شاء الله و هوا الموقع هتلاقيه اشتغل بليل يعني علي الساعه 12 او 1 كده

اسمي سارة عشان نعرف نتكلم بس  Smile 
هههههههههههههههههههه وزي ما قال محمد كده عند القتل وتجيلي على طووول ههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخر حاجة سمعتها ان الموقع فتح مع بعض الناس و لقوا المواد مش موجودة علي الصفحة بتاعتهم و النتيجة برضوا لسة مظهرتش ..... يالهههوي احنا في جامعة مسخرة بصراحة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

نععم .. نعععم
انا هيجيلي السكر والضغط وهي لسه مظهرتش

Evil  Evil  Evil  Evil  Evil وسعوا بقى عشان في انفجار شكلو هيحصل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بعد الشر عليكى ياساره من اى حاجه بس بجد فعلا الواحد نفسته بقت زفت من ام الموقع دا وميرسى ليكى وربنا يؤفقك وبالنجاح ليكى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
nour010 كتب:
استاذ محمد يعنى لعد كل دا يقولولى الكاميرا الخفيه مش بزمتك يبقى القتل حلال فيهم ولا لا

ميرسى يامحمد على دعوتك دى ليا ويارب انت كمان بالنجاح وكل المنتدى ينجح thanks

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الجامعة من ناحية والموقع من ناحية وماما من ناحية تانية خالص
بجد ضغط نفسي فظيع
اجمعيين يااارب ياارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ههههههههههههههههههههههههههههههههه .... مش قولتلكم ان بعد ده كله ممكن تكون الكاميره الخفيه

بعد الشر يا ساره  و بعدين بلاش سيريت الإنفجارات دي الله يباركلك لحسن نتمسك كلنا SmileSmileSmile

يا جماعه متقلقوش ان شاء الله خيير انت بس ادعو بالنجاح .. و متنسونيش فلدعوه الله يخليكم Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عمرو الدبيكي كتب:
منا قولت و اية يعني انهاردة او بكرة عشان منقعدش كده ناكل و نهري في نفسنا محدش صدق

قلبي وجعني والله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههه .... مش قولتلكم ان بعد ده كله ممكن تكون الكاميره الخفيه

بعد الشر يا ساره  و بعدين بلاش سيريت الإنفجارات دي الله يباركلك لحسن نتمسك كلنا SmileSmileSmile

يا جماعه متقلقوش ان شاء الله خيير انت بس ادعو بالنجاح .. و متنسونيش فلدعوه الله يخليكم Smile

هههههههههه احيييه .. انا قصدي الابجورة هتتفجر عشان من الصبح شغالة مش قصدي ولا اي حااجه هااه سمعتووو ركزوا بقى الله يباركلكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
الجامعة من ناحية والموقع من ناحية وماما من ناحية تانية خالص
بجد ضغط نفسي فظيع
اجمعيين يااارب ياارب

طمنيها وقوليلها بدعوتها هى وكل الامهات هننجح باذن الله  flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:

طمنيها وقوليلها بدعوتها هى وكل الامهات هننجح باذن الله  flower

يارب ياحبيبتي  flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
 ياجماعة انا ملاحظ ان قل واحد بيقول النتيجة ظهرت ومفيش ولا واحد من اعضاء المنتدى قال انة شاف نتيجتة وانة نجح

عشان كدة انا بوجه كلامى للقائمين على هذا المنتدى ارجو ان يردو على  

هل يمكن ان يتم فتح نافذة اتصال بين المنتدى ومركز التعليم المفتوح يمكن من خلالها الدخول لاعضاء المنتدى الى صفحتهم الخاص و معرفة النتيجة 

وذلك فى حال اذا كانت النتيجة ظهرت فعلا 

مع تمنياتى بالنجاح والتوفيق لنا جميعا ان شاء الله تعالى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا عزيزى والله الواحد مش عارف يقول اية انا اول مرة تطول النتيجة كدة وبكل اسف كل المواقع الخاصة بالتعليم المفتوح جامعة القاهرة غير مهتمة بهذا الامر ولا حس ولا خبر 
لنا الله والتوفيق للجميع يااااااارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.