اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
hadie elashrey

الحمد لله نجحت فى اختبار القبول

Recommended Posts

ياجماعه الحمد لله انا خلاص نجحت فى اختبار القبول وسجلت وبقيت زميله فى اداب انجلش Smile 
بس لانى مسافره ضميت العشر مواد عايزه اعرف ممكن اعمل ايه علشان اققدر اذاكرهمLaughing

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا  معاكى   عندك  الكالشر  والجرامر   محتجين   شغل  شويه  على  مستوى  الترمين  الدكتوره  اما بلنسبه  للكمبرهنشن   حتديكى   خمس  قطع  غير الموجوده  في الكتاب  تجيى واحده منهم  في الامتحان  والتانيه  انسين    ده  بلنسبه  للترم  الاول   والترم  التانى  تركز  علىش   الكلمات  تحفظيها  ويجى  منها  خمسه  كلمات  ومبتديش  ا لقطع   كلها   ادتنا خمس  قطع  بس   لكن  في الا متحان الترم  التانى  القطعه  غير معروفه  مع  العلم  انه  الخمس  كلمات  تحطيها  في جمله  والنحو  متراكم  لازم  تتابعى معاهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الف مبروك واهلا بيكى صديقه جديده  بالتعليم المفتوح ومنتدى المنار 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أهلا بحضرتك عضوة معانا , وان شاء الله نتمنى لكى الاستفادة من منتدانا الرائع , وربنا يوفقك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الف مبروك القبول
وأهلاً بيكي معانا في الجامعة والمنتدي
ربنا يوفقك وتكون سنة دراسية سعيدة عليكي وعلي الجميع flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الف مبرووووووووووووووك ع النجاح وربنا يوفقك فى دراستك يارب بس انا كنت عايزة اعرف انتى امتحنتى شفوى يوم ايه بالظبط

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أهلا بيكي معانا بمنتدى المنار و معانا في الكلية وربنا يوفقك يارب دايما وناجحة على طول بإذن الله flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.