اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
hadie elashrey

ضروووووووووووورى حد يرد عليا ... مريم مارينا يعنى بتردوا ع الناس كلها الا انا!!!!

Recommended Posts

يااااااااااااااجماعه ...انا اخدت المنتدى كعب داير وحطيت سؤالى فى كل حتهvery angry ومحدش عبرنى ...انا مقيمه فى السعوديه وهاقدم ورقى فى مصر بس انا مش هاعرف انزل مصر غير مره واحده بس اللى هيا فى اخر السنه ...فمش عارفه اعمل ايه فى امتحان الترم الاول .... هل فعلا ممكن اضم ال 10 مواد بتوع السنه كلها وامتحنهم مع بعض لما انزل مصر ولا اعمل ايه لان التقديم هنا عند الوكلاء غااااالى بصراحه ومش هاقدر عليه .....ياريت تقولولى لانى مستنيه اعرف علشان واقفه على التقديم بس ياريت اللى يقولى معلومه يكون واثق منها علشان على اساسها هاقدم...هاااااااااا قولولى بقى !!!!!!!crying

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hadie elashrey كتب:
هاااااااااا قولولى بقى !!!!!!!crying
بقى !!!!!!! حزين

أه ينفع تضمى الـ10 مواد وتمتحنيهم لما تنزلى مصر بالسلامه

المطلوب منك ما يثبت إنك خارج مصر

وممكن تتأكدى بنفسك بسؤالك فى المركز

أرقام الفاكس من داخل مصر وخارج مصر

يضاف داخل مصر (02)

ويضاف خارج مصر (00202)

من

فاكس

الأيام العادية

فاكس

أثناء الامتحانات

داخل مصر   

(02) 3333 28 88

(02) 37 60 44 81

خارج مصر   

(00202) 3333 28 88

(00202) 37 60 44 81

[rtl]info6@oucu.edu.eg Email:[/rtl]

وفيما يلي بيان أرقام تليفونات السادة موظفي الإدارات المختلفة الذين يمكنك الاتصال بهم مباشرة:

إدارة مساعدي التدريس

الاتصالات – الاستعلامات

أ./ حمدي مصطفى

33332911

33332882

33332883

33332915

قسم الاستعلامات

33332881

قسم الاتصالات

37600970

33332804

33332860

33332861

33332862

33332864

نظم المعلومات والإنترنت

شئون الدارسين

أ./  أيمن حسني

[ltr] [/ltr]

33332900

[ltr]33332941[/ltr]

[ltr]مدير إدارة التعليم[/ltr]

[ltr]أ/ محسن كمال[/ltr]

33332820

[ltr] [/ltr]
[ltr] [/ltr]
[ltr] [/ltr]

[ltr]مدير شئون الدارسين[/ltr]

[ltr]أ/ ابراهيم أبو المواهب[/ltr]

33332812

[ltr]مسئول التسجيل[/ltr]

أ/ محمد عبد الوكيل

33332823

[ltr]خدمات طلابية[/ltr]

أ/ عبد الناصر

33332824

[ltr]خدمات الحاق البنوك [/ltr]

أ/ عزة فكري

33332831

وحدة الكارنيهات

[ltr]قسم الأقاليم[/ltr]

33332848

أ/ سعيد هاشم

33332819

وحدة الشحن والمراقبات

قسم الدراسات العليا

33332867

أ/ زينب سعد الدين

33332933

قسم الملفات

قسم الوافدين

أ/ فتحي توفيق

33332901

أ/ سامي

33332809

33332908

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بجد متشكره جدااااااااا..... بس ممكن اغلس بسؤال تانى قليط لما والدى راح سال قالوا انى هدفع المصروفات عادى جدااااا بس وقت الامتحان هدفع 25 دولار ليه بقى!!!!!!rolling eye

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hadie elashrey كتب:
بجد متشكره جدااااااااا..... بس ممكن اغلس بسؤال تانى قليط لما والدى راح سال قالوا انى هدفع المصروفات عادى جدااااا بس وقت الامتحان هدفع 25 دولار ليه بقى!!!!!!rolling eye
http://www.ou.cu.edu.eg/NewsDetails.aspx?NewNumber=396

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

طيب معلش والله انا بتقل عليك بس معلش ساعدنى انى افهم ....مكتوب فى امتحانات المقررات لدى الوكيل 5 دولار رسم امتحان على كل مقرر مقابل اداء الامتحان بالقاهره...يعنى امتحان الترم اللى هو 5 مواد 25 دولار لو هامتحن بس هنا فى السعوديه لدى الوكيل ... ولكنى مسجله فى القاهره..انا كده فهمت صح ولا ايييييييهrolling eye

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hadie elashrey كتب:
طيب معلش والله انا بتقل عليك بس معلش ساعدنى انى افهم ....مكتوب فى امتحانات المقررات لدى الوكيل 5 دولار رسم امتحان على كل مقرر مقابل اداء الامتحان بالقاهره...يعنى امتحان الترم اللى هو 5 مواد 25 دولار لو هامتحن بس هنا فى السعوديه لدى الوكيل ... ولكنى مسجله فى القاهره..انا كده فهمت صح ولا ايييييييهrolling eye

scratch scratch

والله انا كنت فاهم قبل ما أقرأ كلامك hey u

دلوقتى أنا اللى مش فااااااااااااااااااهم يادماغي

يا جماعه اللى فاهم حاجه يكسب فينا ثواب ويفهمنا  خجول

بصى تعالى كده نحلل الكلام واحد واحده

بيقولك

رسم إمتحان عن كل مقرر ( مقابل آداء الإمتحان بالقاهرة )
5 دولار

يعنى الخمس مواد 5 *5 = 25 دولا

مقااااااااااااابل أداء الإمتحان بالقاهره

مش عارف أنا كده فهمت صح ولا لأ .. من فضلك يا أستاذ Petunia تصحح إجابتى
study!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا اتصلت بالمكتب هنا بالسعوديه وبساله لو عايزه امتحن ترم عندهم وانا مقدمه فى القاهره ........... وصدمنىhey u hey u hey u بيقولى ممكن امتحن المقرر الواح عندهم ب 200 دولار يعنى الخمس مواد ب 1000 دولار يعنى 7000 جنيييييييييييه!!!!!!!!! اية الجبروت ده ...انا اضم الترمين وخلاااااااااااااااااااااص ولا ايه.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

يا جمااااعة انا جالى شلل رباعى بجد م اللى عرفته ...ياتري بقى لما انزل مصر امتحن هيخدوا منى كام ع الماااااده !!!! جاللى اكتئاب واكيد جالكو انتوا كمان اكتئاب منىعين جاحظة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
للطالب المسجل طرف الوكيل)
100 دولار

رسم إمتحان عن كل مقرر ( خارج الوكيل )
200 دولار

طلع ده مش ال 5 دولاااااااار !!!!!!! حراااااام ولا حلاااااااااال

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hadie elashrey كتب:
يا جمااااعة انا جالى شلل رباعى بجد م اللى عرفته ...ياتري بقى لما انزل مصر امتحن هيخدوا منى كام ع الماااااده !!!! جاللى اكتئاب واكيد جالكو انتوا كمان اكتئاب منىعين جاحظة

يحق لك ضم الترمين 

وتقدري تمتحني بمصر وسعر المادة بالمركز نفسه بالقاهره لو هتمتحني عندهم في جامعة القاهرة ب 130 جنيه .

اما لو في الاقاليم بتكون المادة ب 150 جنية . 

مع اطيب الامنيات ، وبالتوفيق ان شاء الله 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
man_reda كتب:
hadie elashrey كتب:
scratch scratch

والله انا كنت فاهم قبل ما أقرأ كلامك hey u

دلوقتى أنا اللى مش فااااااااااااااااااهم يادماغي

يا جماعه اللى فاهم حاجه يكسب فينا ثواب ويفهمنا  خجول

بصى تعالى كده نحلل الكلام واحد واحده

بيقولك

رسم إمتحان عن كل مقرر ( مقابل آداء الإمتحان بالقاهرة )
5 دولار

يعنى الخمس مواد 5 *5 = 25 دولا

مقااااااااااااابل أداء الإمتحان بالقاهره

مش عارف أنا كده فهمت صح ولا لأ .. من فضلك يا أستاذ Petunia تصحح إجابتى
study!

صح الصح ياباشا تفسيرك ، ولكن الأخت سبق وقولت ليها متقارب السعر قالت لأ !!! فيه فرق كبير بين مصر والسعودية . دا صحيح لو كانت بدأت من الأساس في مصر ، ولم تقم بالتسجيل لدى الوكيل السعودي ..وإشفاقا عليها من أن تخوض هذه التجربة المريرة في الحساب ...لخصت لها الأمر بكلمة ((التقارب )) لكنها غاب عنها هذا الأمر . وفي الأخير بتلاقي نفسها السعر متقارب .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ياجماعه ...ياستاذ petunia انا فعلا اتصلت بالوكيل وقالى هتمتحنى المقرر الواحد ب 200 دولار مش بخمسه دولار فأنا كنت بساله علشان انا عندى مشكله انى انزل امتحن الترم الاول فى مصر... فقولتله يعنى هاجى امتحن عند حضرتك ب 1000 دولار فالى اه ...لكن فى الحقيقه انا مش عايزه اسجل عنده لانهم اسعارهم غاليه جدااااا .
علشان كده صرفت نظر عن موضوع الوكيل ده وقولت ان اضم المواد لانى مش عندى حل تانىcrying crying

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
على فكره لما اتصلت بالجامعه قالولى ال 25 دولار دول وحد بيقدملى بيدفعه رسوم  الامتحان عن بعد يعنى مش بتوع الامتحان زى ما كنت مفكره وبعد ما انجح ياااارب يعنى ....بدفع 50 جنيه مظروف.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hadie elashrey كتب:
ياجماعه ...ياستاذ petunia انا فعلا اتصلت بالوكيل وقالى هتمتحنى المقرر الواحد ب 200 دولار مش بخمسه دولار فأنا كنت بساله علشان انا عندى مشكله انى انزل امتحن الترم الاول فى مصر... فقولتله يعنى هاجى امتحن عند حضرتك ب 1000 دولار فالى اه ...لكن فى الحقيقه انا مش عايزه اسجل عنده لانهم اسعارهم غاليه جدااااا .
علشان كده صرفت نظر عن موضوع الوكيل ده وقولت ان اضم المواد لانى مش عندى حل تانىcrying crying

لا ...مش من أولها كده بكاء ..طولي بالك المشوار طوييييييييييييييييييييييييييييييل.هههههههههههه
نتمنى لك التوفيق والنجاح إن شاء الله .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم
يا هدي انا كنت بعت لك رسالة ع الخاص علشان نتواصل يا تري شفتيها انا كنت عايزة اشوفك عتعملي ايه في موضوع التقديم والامتحان عن بعد 

لاني بتصل بمركز الجامعة ومحدش بيرد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم

انا اسفة جداااااااااااا بقالي فترة مش بدخل المنتدى كنت مشغولة شوية اعذوروني والله مش مقصودة اني مردتش  وزمايلنا قاموا بالواجب وزيادة ربنا يكرمهم ورربنا معاكي ياحبيبتي وان شاء الله هرجع ادخل تاني زي الاول دعواتكم flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا اسفة جدا بس بجد بقالى مدة مش بدخل المنتدى والحمدللة كل اعضاء المنتدى متعاونين واللىبيعرف اجابة اى حاجة بيرد على الزملاء الاخرين بالتوفيق لكى ان شاء اللة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.