اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
sara199

النتائج ياجماعة!

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تحية لزملائنا وزميلاتنا اللي فمصر بعد كل اللي تحملوه من تأجيل الامتحانات بس الحمدالله امتحنو وخلصوrose 

بس ياجماعة بقالنا مدة طويلة واحنا تستنا في النتائج تطلع ومفيش اييي خبببر!! انا صرت افكر بجدية بترك الجامعة دي! صح الاوضاع في مصر صعبة بس لازم يراعو توترنا وخوفنا على مستقبلنا

اتمنى النتائج تطلع في اقرب وقت ويكون التصحيح عادل مش اي كلام

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
معاكي حق يا ساره انا بدأت افكر في الموضوع ده وبدأت كمان أحط بلان بي وسي كمان عشان لو حصل حاجه بسبب الأوضاع في مصر مفضلش متكتفه

وربنا يحمي مصر وشعبها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اه بجد انا كمان زيك قاعده احط خطط بس قلبي بيوجعني عالسنة اللي فاتت ضيعتها فالجامعة دي Sad
ربنا يصبرنا بقى..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا ضيعت سنتييين هتجيلي جلبه بسبب الحاجة دي وحده فقطر ووحده فالقاهرة ربنا يسهل الأمور يا ساره ويا محبه الإيمانالإيمان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لابد وان نتفهم ان هناك ظروف قاهرة تمر بها البلاد ولو ذلك لكان الحال افضل

فى نفس الوقت ، ان ماحدث قد جعل ادارة الجامعه تفكر فى تطوير العمل والمناهج
و آمل خلال الشهور القادمة والتى اعتقدت انها ستكون 6 شهور (ترم ) هتكون المناهج قد تطورت وصفحاتنا الشخصيه وطريقة التواصل قد حدث فيها شىء أفضل.

النتيجة قرأت انها ستكون فى اكتوبر بدايته او منتصفه ..الله أعلم
لكن اعتقد انهم فى مراحل التصحيح والمراجعه .
وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

ياريت ماحدش يفكر فى التغيير ولا داعى لليأس ...الصبر والتحمل من فضلكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا زيك ياساره ضيعت سنتين اول ماتخرجت راحت سنة عالفاضي وكمان السنة اللي راحت

وانشاءالله ياسولي يكون كلامك صح ويطورو المناهج والدراسة فعلا ومايكونش كلام للتصبير فقط..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كبروتو الموضوع ياجماعه مش لدرجه نسيب الكليه ونعمل خطط احنا مش هنقضي عمرنا بنتنقل من كليه لكليه

اكيد لازم نصبر شويه ونكمل اللي بدأناه والحمدلله كلنا خلصنا امتحان والسنه عدت علي خير

والسنين الجايه هتكون افضل كتير انا متاكده ان شاء الله كل شئ هيتغير للاحسن

سلامي للجميع وبالتوفيق في النتيجه والنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
sara199 كتب:

اتمنى النتائج تطلع في اقرب وقت ويكون التصحيح عادل مش اي كلام

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad 

ان شاء الله هتطلع ياقمر واكتر حاجه بقي عادله هي النتايج ههههههه دايما بيدوا كل مجتهد حقه النقطه دي بالذات مبتفوتهمش معرفش ليه Smile  متقلقيش
وربنا يوفقنا جميعا وينجحنا سلامي ،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ااااه جداااا الا حكاية العدل دي مفيهااااش كلاااام بسم الله ما شااااء الله 
وبخصوص ان البلد بتمر بظروف قاهرة إحنا عارفين ده كويس جداً وأكيد مقدرين ده 
بس ليه الظروف دي معطلانا ومش معطله الطلبة الجدد بيقدمو وبيعملو مقابلات ونتايج المقابلات بتطلع يعني بيس اهووو اشمعنى الظروف دي علينا بقى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا ماما بدءت اتصالاتها بجامعه الشارقة وجامعه في اسماعليه وربنا يقدم الي فيه الخير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
وجامعه في اسماعليه

اسماعيليه فيها جامعة ايه اللى بتدرس إعلام؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محدش يقلق يا جماعة او اول سنة بتكون صعبة و غريبةبعد كده هتاخدوا علي الجو و تعرفوا طريقة المذاكرة و هتلاقوا انمفيش اسهل من النجاح اهم حاجةحضور المحاضرات و الي ميقدرش ممكن يعوضها بالسديهات بيكون الشرح فيها كويس و قريب من الجامعة 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حسب كلام المركز النتيجة هتكون يوم 7 او 10 أكتوبر ,و ان شاء الله واضح انهم هيسهلوا التصحيح عشان الظروف كانت صعبة و بالتنجاح للكل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سمعت ان النتيجة هتعلن فى منتصف اكتوبر
وان مفيش بينى
والله اعلم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الغاء امتحانات التيرم البينى.. واعلان نتيجة البنيى مساء اليوم.. ودراسة انعقاد امتحانات مواد الصحافة فى الدور الثانى.. وانعقاد امتحانات الدور الثانى للتيرم التامن فى موعدها .. والنتيجة فى منتصف اكتوبر

قال مدير مكتب الدكتور عبد الحميد ابو ناعم رئيس مركز القاهرة للتعليم المفتوح فى تصريح خاص لجروب (امتحانات كلية الاعلام) انه نظرا للظروف التى تمر بها البلاد بالاضافة الى المشاكل المتعلقة بكلية الاعلام فقد تقرر الغاء امتحانات التيرم البيني هذا العام.
وأضاف انه بالنسبة لنتيجة اليترم البينى أنه من المتوقع ان تعلن مساء اليوم، وأن نتيجة اليترم الاساسى سوف تعلن فى شهر اكتوبر القادم.
وأكد أن امتحانات الدور الثانى سوف تعقد فى موعدها بالنسبة لليترم الثامن فقط.
ومن ناحية أخرى قال أن يجرى حاليا مخاطبة كلية الاعلام لارسال امتحانات مواد الصحافة، وفى حالة وضع الكلية لامتحانات مواد الصحافة، فإن امتحانات مواد الصحافة سوف تعقد مع الدور الثانى فى اواخر شهر اكتوبر من العام الحالى.

المصدر: جروب (كلية الاعلام تعليم مفتوح)

منقول 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.