اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
rasha alhaj

ممكن مواد تيرم تالت

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حاولت أنزل مقررات تيرم تالت من الحلقة الدراسية والموضوع الآخر المتثبت في الحلقة الدراسية الخاصة بتيرم تالت كل ما أنزل لينك يطلعلي مشكلة ممكن حد ينزل المقررات خصوصا المحاضرات المكتوبة للطباعة والتطبيقات...

والف شكر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اللينكات الموجودة في الموضوع ده سليمة 
/t1101-topic

رفعته لحضرتك على موقع تاني

http://sub5.rofof.com/07ytzas15/New_Folder.html

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
جزاك الله كل الخير ووفقك لما يحبه ويرضاه
شكرا لتعاونك وردك السريع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
معلش يا مريم انا عارفة انى دوشاكى معايا بس انا كنت عايزة الكتب ترم تالت .. لان مادة القراءة و التعبير فيما يخص الموضوعات فى المحاضرات عبارة عن عناوين فقط .. و امتحانات الدكتور عيسوى اللى انتى رفعتيها قبل كده فيها اسئلة مش موجوده فى المحاضرات Sad

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Emy Salem كتب:
معلش يا مريم انا عارفة انى دوشاكى معايا بس انا كنت عايزة الكتب ترم تالت .. لان مادة القراءة و التعبير فيما يخص الموضوعات فى المحاضرات عبارة عن عناوين فقط .. و امتحانات الدكتور عيسوى اللى انتى رفعتيها قبل كده فيها اسئلة مش موجوده فى المحاضرات Sad

اتفضلى  ده لينك الكتب كلها ويا ريت مريم او اى حد من ترم تالت ياكدلنا انهم بتوع الترم اللى فات لانى لاقيتهم عندى ومش فاكرة جبتهم منين

4shared.com/office/bnHIY0Js/03_211_1_1.html?

4shared.com/office/JpAw7YW0/03_212_1_1.html?

4shared.com/office/LCGJte0k/03_213_1_1.html?

4shared.com/office/nDwyambg/03_214_1_1.html?

4shared.com/office/qT3SJx2-/03_215_1_1.html?

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا ياايمي مفيش دوشة ولا حاجة بس ياحبيبتي مذاكرتكم كلها هتبقى من الورق المحاضرات والتطبيقات مفيش حد بيذاكر من الكتب وبالذات العربي الورق متلخص احسن من الكتاب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عطر الجنة كتب:
Emy Salem كتب:
اتفضلى  ده لينك الكتب كلها ويا ريت مريم او اى حد من ترم تالت ياكدلنا انهم بتوع الترم اللى فات لانى لاقيتهم عندى ومش فاكرة جبتهم منين

4shared.com/office/bnHIY0Js/03_211_1_1.html?

4shared.com/office/JpAw7YW0/03_212_1_1.html?

4shared.com/office/LCGJte0k/03_213_1_1.html?

4shared.com/office/nDwyambg/03_214_1_1.html?

4shared.com/office/qT3SJx2-/03_215_1_1.html?
jazak ازيك يا عطر عاملة ايه و يا رب تكونى بخير السويس عندكم فيها شوية قلق و تشديد بس نتمنى الامور تكون تمام قريب ... و شكرا يا حبيبتى على الكتب .. كان يهمنى كتاب العربى لانى سمعت ان الدكتور بيهتم بطريقة صياغتك للموضوعات المقررة من الكتاب لكن المحاضرات حساها مش اكتر من عناوين flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
*maryam كتب:
لا ياايمي مفيش دوشة ولا حاجة بس ياحبيبتي مذاكرتكم كلها هتبقى من الورق المحاضرات والتطبيقات مفيش حد بيذاكر من الكتب وبالذات العربي الورق متلخص احسن من الكتاب
يعنى انتى من رايك يا مريم مذاكرة العربى من المحاضرات تكفى .. عشان فى ناس قالتلى انه بيهتم اكتر انك تلخصى الموضوعات المققررة من الكتاب باسلوبك .. فمش عارفة با small girl

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بصي هو على حسب ما يعجبك الاسلوب في ناس شايفة ان الورق اسلوبة مختصر بسيط وفي ناس شايفة ان الكتاب احسن لكي الاختيار

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
*maryam كتب:
بصي هو على حسب ما يعجبك الاسلوب في ناس شايفة ان الورق اسلوبة مختصر بسيط وفي ناس شايفة ان الكتاب احسن لكي الاختيار

شكراً يا حبيبتى و ربنا يهدينا السبيل   flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.