اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
ali yusuf

المطالبة بتاجيل إمتحان مناهج البحث

Recommended Posts

بالأمس..قمت انا وبعض الزملاء بارسال رسالة للمركز نطالبهم فيها بتأجيل الامتحان القادم للمادة 170 نظرا للأحداث اللي بتحصل وخصوصا بالنسبة للناس اللي مش من القاهرة ومن محافظات بعيدة وممكن يواجهوا مشاكل بالنسبة للطرق والمواصلات..
دا نص الرسالة ياريت اللي موافق يبعتها بحيث المركز يعلن بكرة تأجيل المادة ان امكن:

اتمنى ان يتم تأجيل امتحان مقدمة فى مناهج البحث الاعلامية بسبب ان الاحوال غير مستقرة فى البلاد والاجواء لا تسمح لنا بـ مذاكرة المادة .. نتمنى ان يكون هذا الطلب يوضع فى الاعتبار فلا يخفى عليكم مجريات الامور فى الوطن والتظاهرات التى تتحرك فى كافة انحاء الوطن .. وربما لا قدر الله يحدث فى الامور ملا يحمد عقباه

لذلك اتمنى ان يكون حرصاً علياً كا طلاب ان يتم تأجيل الامتحانات لمرحلة يمكن فيها إن نؤدي الاختبار بذهن صافى وبدون توتر

اللهم احفظ مصر واهلها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش عارفه والله بس انا مش شايفه حاجه تخوف يعني كل شئ سلمي والحمدلله اصعب يوم انهارده اكيد اللي جي مش هيكون في شئ وكمان المركز اكيد عارف الظروف المحيطه واكيد لو اي شئ في اي محافظه كانو ارسلو للمركز طلب بالتأجيل زي ما المركز عمل في المواد اللي في يوم 30
 اللي حابب يطلب الطلب ده وشايف انه في مشاكل له يبعت رساله بس انا مش هبعت شئ
شكرا ليك ولاهتمامك انت والزملاء

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فعلا حاجه  صعبه ن الي بره القاهره ومافيش موصلات !!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.