اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
*maryam

ياترى ايه اللي هيحصل؟؟؟؟؟؟؟؟

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

-------------------------

اعضاء ومشرفين منتدى المنار الجميل اريد ان اعرف منكم شيئا هاما لكي ارتاح والكلام ده طالع من قلبي ومش منقول من اي مكان  ولا في حاجة مزعلاني منكم يخليني اكتب الكلام ده 

اذا سمعتوا الخبر ده ( توفت الى رحمة الله تعالى المشرفة العامة مريم )

يا ترى اذا سمعتوا خبر وفاتي هتدعولي وللا هتدعوا عليا ؟؟؟

ياترى هتنسوني وللا هاجي على بالكم؟؟؟؟

ياترى كلامكم عني هيكون في الخير وللا الشر ؟؟؟؟

ياترى هتزعلوا عليا - انا مش عايزاكم تزعلوا انا عايزاكم تدعولي ؟؟؟؟

ياترى لو في حد زعلان مني هيسامحنى ويقول الله يرحمها وللا هيقول انا مكنتش ضيقها وراحت لحالها؟؟

انا عايزاكم تكلموني بكل صراحة ومش هزعل 

طيب بالله عليكم اللي زعلان مني في حاجة يصارحنى هنا عالعام مش في رسالة خاصة  ويقول السبب 

كمان  ويقول انا زعلان منك عشان كذا وكذا  واذا كنت قصرت في حق حد او غلطت في حد وانا مش واخدة 

بالي مع اني عمري ما غلطت في حد  بس زيادة تأكيد يقول برضه لاني ببساطة مش بحب حد يشيل مني 

في حاجة  لان في لحظة ممكن متلقونيش في وسطكم وكمان عايزة يكون ربنا راضي عني غير غضبان  -

وكمان احنا داخلين على رمضان شهر الرحمة والمغفرة وعايزة ربنا يتقبله مني اذا بلغني اياه

انا بعتذر لكم اذا كان كلامي ضايق حد  بس انا مش عارفة لقيت نفسي بكتب كل اللي في قلبي كدا عالملأ 

أطال الله في عمركم وبلغني واياكم رمضان 

----------------------------------

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ..
اولا انا معرفكيش معرفه شخصية ومحصلش بينا حوار قبل كده يمكن تكوني حطيتي تعليق عندي او حاجه بس محصلش كلام او تعارف
بس ربنا يشهد عليا اني اتخنقت من كلامك بجد  لمجرد فكرة اني اسمع خبر فقدان حد سواء اعرفه او لا دي حاجه بتخنقني جدااااا لاني جربتها كتير اووي سواء اصدقائي او حد من اهلي او زمالة على مواقع اخرى ومش حابه اعيشها تاني
وحتى لو مش اعرفك وسمعت بعد عمر طويل الخبر ده هزعل بجد ومش هقدر امسك نفسي ومعيطش وهدعيلك من كل قلبي بالرحمة والمغفرة

اطال الله في عمرك ياعسسل وربنا يحفظك ويبلغنا كلنا رمضان 

تحياتي ( اعلامية قيد التنفيذ - سارة  )flowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لييييييييييييييييييييييييييه يا مريومة كدة يا مثال للتفاؤل موش كفاية كئابة الايام اللى احنا عايشنها امتحانات وثورات ولا تكونيش هاتنزلى يوم 30 يونيه ربنا يديكى يا حبيبتى طولة العمر وانا ما اعرفش حاجة عنك غير مواضيع المنتدى والكلية بس حاسية كدة انك لسة البراءة مالية قلبك البراءة اللى بقت نادرة الايام دى وتشمل هذه البراءة كل الصفات الحلوة اللى مصاحباها من نقاء واخلاص وصدق ربنا يديكى فى الدنيا والاخرة على قد ما فى قلبك الجميل و ويغفر لنا جميعا وبرزقنا حسن الخاتمة اذا طال العمر او قصر بس بجد ما استحملش ادخل المنتدى وانا عارفة انك موش هاتردى عليا او هاتشوفى مشاركتى ربنا يخليكى لكل اعضاء المنتدى يا مريومة يا جميلة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
روحى انتى بس وماتقلقيش هنقول كل خيييييييييييييييييييييييييير

وانتى عارفة البنات بئة تموت فى النمييييمة ههههههههههههههههه

لاء حبة جد بئة .... انا برده ممكن اكون معرفكيش شخصيا يا روما لكن والله بجد حبيتك اوى من خلال الردود

والتوبيكات حبيتكم كلكم اوى حسة انى بجد ببقى فى وسط اخواتى مش ناس غريبة عننى

ولما بتكلم معاكى او مع اى حد هنا بتكلم بعشم كبير ان محدش هيزعل مننى ولا هيتدايق مننى فى حاجة

لاننا اخوات .. ويستى ربنا يديكى طولة العمر يارب ويخليكى للى بيحبوكى ويخليكى لينا احنا كمان

ولا انتى بئة جاية تكسبى حسنات على قفانا قبل رمضان قولى قولى ههههههههههههههههه

انا مش زعلانة منك فى حاجة خالص الحمدلله وربنا ما يجيب زعل بيننا ولا بين اى حد يارب

دا انتى بلورة المنار يا روما ههههههههههههههه

flowerflowerflowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم

اختي اعلامية وقيد التنفيذ انا بجد اسفة اني ضايقتك والله مااقصد اضايق حد وربنا يرحم اموات المسلمين جميعا يارب ويجعل مسواهم الجنة
لا متزعليش خالص ولا تعيطي ادعيلي مش اكتر يا جميل وتسلمي يارب على مرورك الجميل  وبعتذرلك مرة تانية 

-----------

سما حبيبة قلبي  بجد كلامك جميل قوي وتأثرت بيه جداااا وفرحت بجد من كلامك العسل ده اللي يخلي الواحد يحس بالراحة النفسية  بس ده كلام كبير عليا قوي يا سما  - لا مش نازلة يوم  30 حتى اجله الامتحان اللي كان في اليوم ده  انا بس كتبت الكلام ده لان مش بعيد يعني ان انزل من البيت ومرجعش تاني او انام ومصحاش تاني  وكمان حاسة ان الموت قريب قوي والدليل ان اغلى شخص في حياتي راح مني في لحظة وخايفة جدا افقد حد تاني غالي لاني  ساعتها مش هستحمل - انا حبيت بس اعمل مصالحة مع كل الناس اللي اعرفهم قبل ما اختفي  وانا بجد اسفة اني نكدت عليكم بس حبيت افضفض معاكم  استحملوني معلش  و ربنا ما يحرمني منك ياسما يا حبيبتي يارب 

---------------

[b] KoTTa Koky[/b]

حبيبتي لا مش جاية اخد حسنات ولا حاجة بس حبيت اعرف منكم  اذا كنت مقبولة في وسطكم ولا لا  وبجد انا كنت متوقعة منكم الكلام الجميل ده  وانا بشكر ايدي اللي كتبت الموضوع ده عشان اسمع منكم الكلام اللي يفرح ده واحس ان لسة ليا مكان في وسطكم  

وشكرا يا جميل على اللقب الراااائع من بنوتة زي العسل  زيك  وده من زوقك والله ياكوكي

واتمنى ان كل اعضاء ومشرفي المنار يدخلوا لكي تكتمل راحتى 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الكل بيحبك جدااا يا روما وتأكدى ان لو لا قدر الله اى حد زعلان منك فى حاجة

مش هينتظر انك تنزلى بوست مشان يصارحك ويقوللك

هيقوللك على الفور أكييييد بس ربنا ما يجيب زعل يارب

وتفضلى وسطينا دايما

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كلامك فكرنى بصفحات البنات على الفيس والبوستات بتاعتهم

انتم ليه كده؟؟

يعنى شجن وحزن واكتئاب وسورى فى اللفظ بتحبوا النكد ههههه

الدنيا كبيره واكبر من حيز كل واحد ودنيته

افرحى كده وسيبك من النكد

وعيشى سنك وحياتك

ربى يسعدك مريم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههههههههههههههه معروف عننا دايما اننا بنحب النكد زى عنينا

ههههههههههههههه

بس انا لجأت لطريق جديد بس والله مش نكديين لاء

احنا بس بنبقى حابين نغير المود حبة يعنى

ولو ضحكنا تقولوا مجانين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
تسلم يا رضا الله يكرمك والله ان اعايزة اقولك ان مفيش حاجة تفرح اصلا  انا بتمنى اي حاجة تفرح او اي خبر يجيلي كدا يفرحني اكيد بتمنى ده لان الواحد تعب بجد ونفسي بقى افرح وارتاح نفسيا  والراحة مش هتكون الا في الجنة ان شاء الله 

بس عايزة اقولكم اني مش نكدية ولا حاجة دي بس مجرد فضفضة وانا حاسة ان انا ضايقتكم قوي بكلامي بس الموضوع كله عشان ندخل على رمضان كدا ومفيش حد زعلان من التاني وياريت كلنا نكلم الناس اللي بقالنا كتير مكلمنهاش واتقطعت العلاقة من فترة عشان سبب ميستهلش وبجد الدنيا متستهلش اي حاجة احنا كل اللي عايزينه رضا ربنا مش اكتر  وكل اللي عايزينه الجنة مش صح ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طيب تعرفوا بقى الحاجة الوحيدة اللي بتخليني كويسة وتخرجني من المود في عز ما اكون تعبانة نفسيا ان اشيل طفل واقعد الاعبه زي ما حصل دلوقتي وانا بكتب هههههههههههه  ولو طفل دخل عليا وانا بذاكر اسيب المذاكرة والعب معاه اكيد هتقولولي اقعدي في حضانة بقى هههههههههههه هقولكم لا مش للدرجة دي دماغي كدا هتضرب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههههههههههههههههه بلاش يا حبيبتى حضانة تعالى زورينى هتكرهى العيال واللى جابو العيال
هههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أستاذة مريم حضرتك من الشخصيات اللي أنا بعزها هنا..
ويمكن قولتلك الكلام ده قبل كدا..
وشخصية محترمة جدا..
ومحبوبة جدا..
وملوش داعي الكلام دا..
خليتي أستاذ رضا يقول غلى البنات بيحبو النكد..
بس أكيد عرفتي انك محبوبة وليك معزة عند الجميع..
وكل سنة وانت طيبة والجميع بخير...ورمضان كريم..
ويااارب يعودوا علينا بالخير واليمن والبركات..

كل عام وانتم بخير..

في أمان الله..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا يخليكم يارب ولا يحرمني من كلامكم الجميل ده تسلمولي يارب 

ويانورة بلاش استاذة دي احنا اخوات ياحبيبتي  وانتم طيبين وبخير دايما يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.