اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
dalia

لماذا التحقت بالتعليم المفتوح؟

Recommended Posts

خسارة يامحمد هانفتقدك.ده انا اصلا الايام دى شغلى قليل وفى شهر 3الشغل بيتحرك يعنى عقبال انت ماترجع اكون انا انشغلت.عموما نتقابل على خير ياحمادة.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ما تنساناش يا جويلي
و المنتدي بجد هيخسرك جدارالايام دي
لانك مكسب لينا كلنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

معلش يا سحس معلش يا سومية ظروفنا كده بأه على العموم إن شاء الله نتواصل على خير
ويارب كل إللي جاي يكون أحسن وربنا يوفقنا كلنا والنتيجة تكون إيجابية إن شاء الله .
ومعلش أنا مضطر أسيبكم دلوأتي لإني هجهز شنطة السفر لسه .
أستودعكم الله .

حسين

سومية flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا معاك

لا اله الا الله
محمد رسول الله
عليه الصلاة والسلام

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محمود سعيد77 كتب:
التعليم مالهوش سن محدد و الوقت الواحد ربنا هيحاسبنا عليه ليه ما نستغلش وقتنا فى التعليم

صح كلامك يامحمودSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
*maryam كتب:
ممكن حد يترجملي الكلام ده بالانجلش أو في ما معناه

( التحقت بالجامعة لان إجادة اللغة الانجليزية شرط مهم بالنسبة لمعظم الشركات وحبي للتعليم ايضا سبب لدخولي الكلية )

عايزة ترجمة للكلام ده بس يكون مختصر شوية عشان اقدر اقوله في المقابلة انا ترجمتها ببرنامج الترجمة بس زيادة تأكيد منتظراكم اخواني الكرام

هو مفيش حد خد باله من سؤالي noo

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا عوزة اكمل تعليمى عشان اعلم ولادى صح ومش اكون اقل من اى انسان فى المجتمع خصوصا اننا فى عصر التكنولوجيا والثقافات وكمان عشان احقق حلم تكميل تعيمى الى الظروف منعتنى منه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
باذن الله يااميرة هتحققي كل اللي بتحلمى بيه واكتر ليكي ولولاك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا قصتي مختلفه وعجيبه اللى دخلني تعليم مفتوح انه اخر امل ليا بالنسبه للدراسه الجامعيه اكيد هتسالوني ازاي
انا اتخرجت 2006 من الثانويه علمي بمجموع 93 نزلنا في السعوديه نظام اسمه التراكمي جديد نزل مجموعي ل 90 كان نفسي في هندسه نزلت تنسيق مصر ادمرت نزل مجموعي ل 88 ودخلت اداب انتساب موجهه تاريخ هههههههه وانا بكرهه وفاشله فيه حظي
المهم رجعت السعوديه دخلت جامعات خاصه هندسه ديكور سنه وقفلت وبعديها هندسه حاسبات سنه وقفلت لان الجامعات الخاصه هنا اي امير عاوز يفتح ويقفل بمزاجه عادي تجاره يعني
وبعدين سجلت حاجات تانيه كتير وسجلت ترم اعلام قبل كده وسحبت منه ولما عرفت ان فات على شهادتى 6 سنين مفيش جامعه خاصه ف السعوديه هتقبلني سجلت تعليم مفتوح انجليزي على الاقل حاجه بحبها
وبس ده السبب اني دخلتها برغبتي وارادتي الكامله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.