اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
نهى مجدى

مادة الكالتشر

Recommended Posts

bism allah

يا جماعة عندى مشكلة فى مادة الكالتشر طبعا كلنا عارفين انها مادة رخمة وحاسة ان الترم دة ممكن نعدى فيها لان الدكتور سهلتها جدا وقالت الامتحان هيجى من التطبيقات وكمان نركز على تطبيق 5 و 6
مشكلتى بقى انى مش بحضر اصلا وبعتمد على الله ثم عليكوا بس انا فتحت النطبيقات قلت الحق احفظ عشان هتاخد وقت مش فاهمة اصلا حاجة كلة انجلش غير الترم الاول كانت بتكتب ترجمة فكانت سهلة بالنسبالى
اعمل ايييييييييييييه معقولة كدة هشيلها يعنى  ashamed  crying

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
نسيت اقوللكوا مشكلتى فى المحاضرة ال5 و 6 اللى دكتورة شكلها هتجيب الامتحان منهم انما الباقى عادى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
نهى يا حياتي ليه الخوف والقلق ده انتي المفروض تفرحي ان في حاجه هتجي من المنهج التطبيقات الأسئلة اجابتها طويلة فاسمعي التطبيقات التلفيزيونية الدكتورة بتلخص الاجابة خالص وبتسهلها خالص فمتخفيش ابدا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محبة نور الإيمان كتب:
نهى يا حياتي ليه الخوف والقلق ده انتي المفروض تفرحي ان في حاجه هتجي من المنهج التطبيقات الأسئلة اجابتها طويلة فاسمعي التطبيقات التلفيزيونية الدكتورة بتلخص الاجابة خالص وبتسهلها خالص فمتخفيش ابدا

ميرسي يا قمر هسمعها وربنا يسهل يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ياجماعة انتو ربنا يكرمكم والله وجزاكم الله خيرا لاني بتابع منكم كل حاجة 

[size=18]بس في عندي مشكله كبيرة في الجرامر وعايزة اذاكر ومش عارفة السؤال الثاني في الجرامر بيتكلم عن ايه ويتذاكر ازاي اصلا معلش انا عارفة ان مفيش وقت بس انقاذ بقي يا جماعة وفين الملازم الي لميس ملخصاها او عطر الجنة او مريم غير تطبيقات ومحاضرات المادة الاصليه ياريت الافاده يا جماعة يا رب تردوا عليا

[/size]حزينحزين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا لاهتمامكflower والله بعد مافقدت الامل انا مش فاهمة السؤال الثاني يتحل ازاي ايه فكرته الي في امتحان 2013 بتاع الجرامر وشكرا لكي جزيلا 

ازاي اقول لمريم هما قافلين المواضع 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
نهى مجدى كتب:
bism allah

قبل ماتذاكرى قولى اللهم الهمنى فهم النبين وحفظ المرسلين الملائكة السفرة المقربين
اللهم لا سهل الا ماجعلته سهلا وانت ان شئت تجعل الصعب سهلا
يارب بالتوفيق للكل
يا جماعة عندى مشكلة فى مادة الكالتشر طبعا كلنا عارفين انها مادة رخمة وحاسة ان الترم دة ممكن نعدى فيها لان الدكتور سهلتها جدا وقالت الامتحان هيجى من التطبيقات وكمان نركز على تطبيق 5 و 6
مشكلتى بقى انى مش بحضر اصلا وبعتمد على الله ثم عليكوا بس انا فتحت النطبيقات قلت الحق احفظ عشان هتاخد وقت مش فاهمة اصلا حاجة كلة انجلش غير الترم الاول كانت بتكتب ترجمة فكانت سهلة بالنسبالى
اعمل ايييييييييييييه معقولة كدة هشيلها يعنى ashamedcrying

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياجماعه انا عندي مشكله مع الجرامر بعرف اذاكره وابقي فاهماه لكن ف الامتحان بجد مش بعرف احل  ومش عارفه اعمل ايه  ودي تاني مره امتحنها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بصراحة كان عايز مذاكرة من الاول خصوصا انها هاتجيب من الترم الاول انا لسه عارفة امبارح ربنا معانا الدعوات بقي 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.