اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
shahnda

الترم التاني اعلام

Recommended Posts

اولا مبروك للجميع
ويارب دايما موفقين
ثانيا بقي
انا هقدم ان شاء الله الترم التاني
وهزاكر معاكم زي الترم الاول واكتر
وياريت نتشجع اكتر عشان نجيب تقديرات اعلي
وانا هبدء مزاكره ان شاء الله من بعد ما اسجل علي طول
لان الترم التاني قصير جدا وانا حابه ان اهتم اكتر كمان عن الترم اللي فات
هستناكم وقت متسجلو بلغوني هنا
وياتري هتبدءو معايا مزاكره ولا ايه ؟؟
سلامي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مبروك للناجحين
وأتمنى أن يكون "ترم" أفضل و أكثر توفيقا

لغاية دلوقتى ماعرفش نتيجتى! لسه ماسجلتش ولا فى كتب!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ألف مبرووك لكل الناجحين وحظ أوفر للي ما اتوفق

اتمنى من ربنا سبحانه وتعالى ينقلنا دائماً من نجاح لنجاح حتى نكمل هذه المسيرة الطويلة التي بدئناها

حبيت اعرف ليش ما نزلت كشوف الاوائل في لوحة الشرف ؟ وللا ما في اوائل هالترم ؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش عرفه والله لو في اكيد هنزلها قريب في المنتدي
الله يبارك فيك بالتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Soli كتب:
مبروك للناجحين
وأتمنى أن يكون "ترم" أفضل و أكثر توفيقا

لغاية دلوقتى ماعرفش نتيجتى! لسه ماسجلتش ولا فى كتب!

المفروض , امتحنت ترم أول إعلام ومنتظر النتيجه
ليه مش موجوده على صفحتى الشخصيه؟
غريبه!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

هو التسجيل امتى يا شاهتده وبلتوفيق يارب وانا حابه ابدء معاكي Smileflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحمدلله ..عرفت نتيجتى وتمام وأحمد الله..حاليا انا فى الترم الثانى
وسجلت اليوم
ويارب كل المجموعه الحلوه اللى كانت معانا فى الترم الاول نشوها تانى هنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
lole adel كتب:
هو التسجيل امتى يا شاهتده وبلتوفيق يارب وانا حابه ابدء معاكي

تم إعلان نتيجه كليه الإعلام يوم الإثنين بتاريخ 8/4/2013 وسوف يبدأ التسجيل بكليه الإعلام يوم الخميس الموافق 11/4/2013 .

ان شاء الله نكون سوا وننجح ياقلبي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Soli كتب:
الحمدلله ..عرفت نتيجتى وتمام وأحمد الله..حاليا انا فى الترم الثانى
وسجلت اليوم
ويارب كل المجموعه الحلوه اللى كانت معانا فى الترم الاول نشوها تانى هنا

الحمدلله والف مبروك
ان شاء الله نكون كلنا سوا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سجلت امبارح ورايح النهاردة ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الف مبروك للجميع انا ان شا الله مشترك معاك في المنتدا واتمنا اني افيد واستفيد بس انا لي ملاحظه بسيطه ودي ممكن تكون كانت من الاخطاء الي انا شخصيا وقعت فيها وهي ان رجاء من اصددقائي واخوتي الذينبيحضرو المحضرات ما ينشروش حاجه ما يكونش لها مصدر وخصوصا في المحذوف والملغي لازم نكون متاكدين بالكلام لانه اسهل حاجه الواحد يذاكر الكتاب كله احسن من ان يسيب حاجه محذوفه يجيئ منها سوال واسف للاطاله اخيكم سلامه المنياوي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كمان ليا ابداء رايئ انا لحظت في الامتحان انا الامتحان في الترم ده كان كله خدع يعني مثل في الملخصات الاسئله الي مكتوب عليها هام جدا جدا جدا وكانت اصعب اسئله في الفهم والحفظ وكان السوال يملاء اربع صف الاسئله دي ما كنتش بتيجي لان هنا الخدعه لان الي واضع الامتحان عارف اننا مركزين علي الصعب وكان بيوضع اسهل حاجه عنده لانه عارف اننا مش مذكرينها واحب افكركم بسوال دوره حياه المنتج مين اتكلم عليه في مذكره ولا محاضره ولا شرح ولا امتحان ولا بالصدفه وكان سوال صغير ودرجته كانت كويسه فالرجاء وضع في الاعتبار ان كل الكتاب مهم ويجب ان نعرف كل شيئ عن الكتاب حتي المقدمه يجب ان هتم بها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كمان ليا ابداء راي ثاني وهنا انا لااقصد به احد ولا اريد ان اغضب احد وهو ياجماعه يجب ان نتعاون في داخل اللجن يعني ممكن واحد مذاكر وشاطر ممكن نقطه تكون عددت عليه تسقطه في الماده فامفيش مانه لوكان فيه تعاون في اللجنه الناس تساعد بعض ومش معني كده اني بقول للناس متذكرش وتعتمد علي جهد واحد ولكن ممكن نساعد بعض واحب اقول للناس الي متحبش تساعد حد يا استاذي انتا مش في ثانوي عام والي هاتسعده هايخد درجتك ابك تعرف انك في تعليم مفتوح وهنا مثلنا الكثير والكثير من الطلبه فالرجاء المساعده لاننا في الاخر كلنا بنحسن في مستوانا مش اكتر فالرجاء التغاضي عن الانانيه شويه والي هاتسعده النهارده ممكن تجي ظروف عندك ويساعدك غداء وكمان مره اسف للاطاله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
واني في نهايه الامر برحب في الجميع واتمنا كلنا نكون متوفقين ومتعاونينين كما اتمنا ان يكون بيننا تواصل علي الفيس بوك اوشات الموقع وانا علي الفيس salama farag ارجو من الجميع التعاون والمشاركه اكما اتوجه بالشكر لكل من ساعد وتعب معنا واخص بالذكر الاخ مصطفي مسلم والاخ ابراهيم ماسبيرو والاخت اعلاميه ساره والاخت ساره لانهم فعلا ساعدو في هذا المنتدا كثيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياريت اللى يحضر اليوم المحاضرات يكتب لنا ملخص عنها
شكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم جميعا اخباركم اى كان ينفع تروحو ترم تانى من غيرى انا جيت وحمد لله على السلامة للجميع للصعود لترم تانى وعقابل ثامن باذن الله قريبا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
maspero2000 كتب:
السلام عليكم جميعا اخباركم اى كان ينفع تروحو ترم تانى من غيرى انا جيت وحمد لله على السلامة للجميع للصعود لترم تانى وعقابل ثامن باذن الله قريبا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

لا ما بنفعش ؟؟؟وهوه الدوري يحلا الا بيك ؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Petunia كتب:
maspero2000 كتب:

لا ما بنفعش ؟؟؟وهوه الدوري يحلا الا بيك ؟؟؟؟

عودا حميدا يا maspero2000

ومبروك لكم جميعا النجاح

SmileflowerflowerflowerSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
maspero2000 كتب:

انت فيييييييين لا طبعا ما ينفعش وانت كنت على طول معايا في اللجنه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
maspero2000 كتب:

وعليكم السلام
ده أنت اللى مذاكر لنا و أنت اللى منجحنا
مبروك النجاح وفى إنتظار تغيطاتك المفصله الرائعه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mmuslam كتب:
سجلت امبارح ورايح النهاردة ان شاء الله

الحمدلله بالنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
salama2000 كتب:
الف مبروك للجميع انا ان شا الله مشترك معاك في المنتدا واتمنا اني افيد واستفيد بس انا لي ملاحظه بسيطه ودي ممكن تكون كانت من الاخطاء الي انا شخصيا وقعت فيها وهي ان رجاء من اصددقائي واخوتي الذينبيحضرو المحضرات ما ينشروش حاجه ما يكونش لها مصدر وخصوصا في المحذوف والملغي لازم نكون متاكدين بالكلام لانه اسهل حاجه الواحد يذاكر الكتاب كله احسن من ان يسيب حاجه محذوفه يجيئ منها سوال واسف للاطاله اخيكم سلامه المنياوي

الله يبارك فيك
وطبعا سعداء انك معانا الترم ده
ان شاء الله مش ننشر اي خبر خطأ وبالنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
salama2000 كتب:
كمان ليا ابداء رايئ انا لحظت في الامتحان انا الامتحان في الترم ده كان كله خدع يعني مثل في الملخصات الاسئله الي مكتوب عليها هام جدا جدا جدا وكانت اصعب اسئله في الفهم والحفظ وكان السوال يملاء اربع صف الاسئله دي ما كنتش بتيجي لان هنا الخدعه لان الي واضع الامتحان عارف اننا مركزين علي الصعب وكان بيوضع اسهل حاجه عنده لانه عارف اننا مش مذكرينها واحب افكركم بسوال دوره حياه المنتج مين اتكلم عليه في مذكره ولا محاضره ولا شرح ولا امتحان ولا بالصدفه وكان سوال صغير ودرجته كانت كويسه فالرجاء وضع في الاعتبار ان كل الكتاب مهم ويجب ان نعرف كل شيئ عن الكتاب حتي المقدمه يجب ان هتم بها

انا كنت بزاكر كل اللي يجي قدامي
بس مش بزاكر كله بكل السطور بس بفهم الماده واكون علي علم بكل النقط
وان شاء الله اي حد هيعمل كد مفيش سؤال هيكون غريب عليه
وهيقدر يجاوب حتي نص اجابه
اهم شئ ان كنت بركز علي الاسئله اللي بحسها مكرره كتير وموضع امتحان
بالتوفيق ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
salama2000 كتب:
كمان ليا ابداء راي ثاني وهنا انا لااقصد به احد ولا اريد ان اغضب احد وهو ياجماعه يجب ان نتعاون في داخل اللجن يعني ممكن واحد مذاكر وشاطر ممكن نقطه تكون عددت عليه تسقطه في الماده فامفيش مانه لوكان فيه تعاون في اللجنه الناس تساعد بعض ومش معني كده اني بقول للناس متذكرش وتعتمد علي جهد واحد ولكن ممكن نساعد بعض واحب اقول للناس الي متحبش تساعد حد يا استاذي انتا مش في ثانوي عام والي هاتسعده هايخد درجتك ابك تعرف انك في تعليم مفتوح وهنا مثلنا الكثير والكثير من الطلبه فالرجاء المساعده لاننا في الاخر كلنا بنحسن في مستوانا مش اكتر فالرجاء التغاضي عن الانانيه شويه والي هاتسعده النهارده ممكن تجي ظروف عندك ويساعدك غداء وكمان مره اسف للاطاله

مش عرفه بصراحه مش دايما بيكون اللي بيطلب مساعده بيكون يستحقها
والامتحان اتعمل عشان نفرق بين الشاطر واللي مش شاطر
واحيانا دا بيشتتني في الامتحان لما حد بيقعد يسألني علي شئ
بينسيني اللي مزكراه
عامتا ان شاء الله الامتحانات الجايه تكون اسهل
بالنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
maspero2000 كتب:

حمدلله بسلامتك ابراهيم
الحمدلله انك معانا وانك بخير
بالنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،

ازيكم جميعا، والف مبرووك جميعا على النجاح flowerflower

انا ملاحظاتي على الامتحانات ان الاسئلة غالبيتها من الامتحانات القديمة، يعني اكثر سؤال بيتكرر في امتحانات السنوات اللي فاتت، هي الاسئلة اللي بتيجي اكتر وطبعا غالبيةالمهم، اللي كنت بشوفه هنا والملازم غالبيتها جت، والحمدلله، انا داخلة اربع مواد وامتحنت مادة 150 مع التيرم الاول، بالنسبة لي الحمدلله سهلة الترجمة، بس لازم حفظ الكلمات عشان نعرف المعنى... ويا رب يوفق الجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
امين يارب والامتحانات انا كمان شيفاها كانت كويسه جدا الترم الاول بخلاف ماده اللغه
ورغم كد انا جيبت فيها تقدير جيد
الحمدلله
بالتوفيق للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.