اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
نهى مجدى

النتيجة بكررررررررررررررة

Recommended Posts

انا مستنية يبعتوها ع الموبايل مش المفروض كدة ؟!

يااااااااااااارب استر !!

QuestionExclamation

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اه المفروض بيبعتوها قبلها بيوم يعني لو هتطلع بكرة المفروض يبعتوها النهاردة عالموبايل وانا مراقبة الموبايل من الصبح scared ادينا مستنيين ما هي هتطلع يعني هتطلع very angry لو جت بالسلامة هبلغكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
aywa yaret ya maryam lw gatlek el natega 3al mop te2olelna 3alashan ne3raf lw kanet el 5edma sha3`ala wala l2 w bel naga7 w el tawfe2 isa ..... bs ya 5ofi tekon el natega magatsh 3al mop el naharda 3alashan el natega mish bokra
yala rabena yostorha w ynaga7 el game3 isa

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بالنجاح والتوفيق للجميع ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:
aywa yaret ya maryam lw gatlek el natega 3al mop te2olelna 3alashan ne3raf lw kanet el 5edma sha3`ala wala l2 w bel naga7 w el tawfe2 isa ..... bs ya 5ofi tekon el natega magatsh 3al mop el naharda 3alashan el natega mish bokra
yala rabena yostorha w ynaga7 el game3 isa

مش عارفة لية عندي حساسية من الفرنكواراب !!

خلينا عربي والنبي عربي ياجماعة !!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم
يجماعة انا سألت الاستاذ /سعيد وده مسئول التعليم المفتوح فى المبنى وكان رده ان النتيجة ان شاء الله يوم 20 مارس وده معناه ان اى كلام اخر ليس منطقيا واتمنى من الله سبحانه وتعالى ان يجمعنا فى الخير ونعدى الترم الاول بنجاح وانا متفائل ان كلنا باذن الله ناجحين flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
salem attia كتب:
السلام عليكم
يجماعة انا سألت الاستاذ /سعيد وده مسئول التعليم المفتوح فى المبنى وكان رده ان النتيجة ان شاء الله يوم 20 مارس وده معناه ان اى كلام اخر ليس منطقيا واتمنى من الله سبحانه وتعالى ان يجمعنا فى الخير ونعدى الترم الاول بنجاح وانا متفائل ان كلنا باذن الله ناجحين flower

يعني الاربعاء الجاي !! طيب لية هي واخدة توك توك يعني ولا اية وامتي هنستعد للترم الجاي !! طيب علي أي حال ربنا يوصلها بالسلامة وتكون مبشرة قوللووووووووووووو امين يارب العالمين !!

عين جاحظة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
salem attia كتب:
السلام عليكم

وعليكم السلام شكرا يا اخ سالم

مش عارفة ايه الهنا اللي احنا فيه ده بجد انا مليييييييييييييييييييت يارب صبرنا very angry

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يااااااااااااااااااااااااااااااااارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.