اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح

Recommended Posts

السلام عليكم
[size=18]ياجماعه انا محتاجه مساعدتكم انا عايزه اقدم فى الجامعه المفتوحه اداب ترجمه اجليزى ومش عارف ايه الامتحان التحريرى والشفوى الامحتان التحريرى ت عباره عن ايه بالظبط خصوصا انى فى الانجليزى مش جيده وانا اصلا خريجة اداب عبرى ونسيت الانجلش مش عارفه اذاكر ايه بالظبط واحفظ كلمات فى اى موضوع بالظبط مواضيع فى مجال الكمبيوتر ولا السياحه ولا ايه بالظبط ياجماعه ياريت تساعدونىىىىىىىىىىىىىىىى[/size]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اهلا بيكي ياشاهي منورة المنتدى flower

الامتحان التحريري عبارة عن كتابة براجراف عن اي موضوع ممكن يكون موضوع عام وممكن يكون عن شخصية تكتبي عنها واخر امتحان جيه براجراف عن شخصية مشهورة و قطعتين ترجمة من عربي لانجليزي ومن انجليزي لعربي وتحاولي تحفظي كلمات على قد ما تقدري في المواضيع العامة زي الكمبيوتر زي التليفزيون وتحضري براجراف عن شخصية مشهورة لان ده السؤال المتوقع دايما وجيه بالفعل للطلبة اللي امتحنت من يومين والمواضيع دي هتفيدك جداااا ربنا معاكي يارب ويوفقك

/t10203-topic

/t7112-topic

/t7184-topic

/t8469-topic

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ربنا يخليكى يامريومه انا متشكره على اهتمامك وردك عليا ردك مفيد ليا جدا لانى مش عارفه اعمل ايه بس انتى وضحتى ليا ربنا يوفقك يارب ويوفق كل الناس اللهم امين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الشكر لله يا شاهي ده واجبي وبتمنالك النجاح والتوفيق دائمااااا وتنورينا في الجامعة وربنا معاكي يارب وضمنينا عليكي flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.